Hotel Seher Resort & Spa *****

9,5

54 reviews over Hotel Seher Resort & Spa in het Nederlands

Build hotel geek 5 stereo ward

Hannes Cailliez, 16-7-2017

Bij aankomst vuile kamer gekregen, kussen vuil, spiegel kapot meubels stuk en behang papier los, na meerdere malen vragen hebben ze enkel behang papier terug vast gelijmd geen compensatie voor slechte kamer verkregen, laatste dag van ons verblijf geen water of elektriciteit in hotel. Zwembad ligt er vuil bij, haar in het water en afval rond het zwembad. Staf onvriendelijk, bij het uit checken lag het receptie personeel te slapen aan de desk. VERMIJD DIT HOTEL !
Gereisd met partner in januari 2017

nooit meer

Nicole, 7-3-2016

Bij aankomst was er een receptioniste die niets van het hotel wist, niet eens of de kamer aan de zeekant zat etc. toen dachten we ach zien we morgen wel en misschien kunnen we dan alsnog ruilen van kamer. We kwamen in de avond aan en restaurant was al gesloten, dus vroegen we of we nog wat konden eten aangezien op de site staat dat ze ook een avond/nacht bar/restaurant hebben. We konden wat eten, vraag niet wat! Het was zo vies dat ik mijn kindjes n droog broodje met suiker heb gegeven. In het hele hotel wordt Duits gesproken en mondjesmaat Engels. Houd ook rekening met 70+ in het voorseizoen. De beveiliging van het resort is dramatisch, alle andere resorts hebben een wachtershokje met iemand die je bandje gecontroleerd. Bij het Seher resort kun je gewoon door het hekje lopen, aangezien wij met onze kinderen van 7 en 4 waren vonden wij dit niet prettig. Wifi was zeer slecht, aangezien mijn man gewoon door moest werken was dit voor ons een noodzaak. Kinderanimatie was er niet, terwijl op de site stond dat ook in het voorseizoen er animatie aanwezig zou zijn. De zwembaden waren leeg of vies, het grote zwembad waren ze aan het restaureren met alle stof en geur overlast vandien. Er is een binnen zwembad maar is niet verwarmd dus kunnen je kindjes nog niet zwemmen. Het eten is niet denderend voor een 5* hotel, ik vind het een 3* hotel. Wij zijn gelukkig overgeplaatst door onze reisorganisatie na 2 dgn en hebben daarna een heerlijke vakantie gehad in een 5* hotel dat wel Super was.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Supergezellig

Sylvia, 3-1-2016

Het hotel ligt in de mooie toeristenwijk Evrenseki. Je kunt via strand of boulevard naar het oude centrum van Side lopen.

Het hotel is schoon, het personeel heel vriendelijk, het eten is lekker.

In december verblijven veel Duitsers in het hotel die daar elk jaar weer komen omdat het zo'n gezellig hotel is. Misschien zijn er betere en mooiere hotels, maar dat kan niet tippen aan de geweldige sfeer van dit hotel. Ik zou er weer heen gaan bij een volgend bezoek aan Side.

Gereisd met partner in september 2015

Toch maar niet meer...

Sandy , 3-11-2014

Hotel ligt in een hele drukke wijk, vlak naast een riviertje waar volgens ons alle riolen van de omringende hotels in uit kwamen. De stank was niet te harden. Buiten het hotel waren enkel winkeltjes met namaakspullen. Met de dolmus geraak je wel makkelijk is Side of Manavgat.

Verder hebben was het hotel overboekt. Als compensatie hebben we wel een familiekamer gekregen en een fles wijn. maar onze kamer is maar 1 keer gepoetst en propere handdoeken heb ik zelf in de gang van de kar genomen. Zelfs wanneer we ze op de grond legden werden ze opgeraapt en terug gehangen. De kamer was wel ruim.

Het zwembad is eerder klein. Er stonden wel genoeg bedjes. Handdoeken tegen half 8 leggen dan was er keus genoeg om te liggen. Het animatieteam was niet opdringerig, maar wel tof voor de 14-jarige zoon. Eten was super en personeel heel vriendelijk. Wel hebben we het alle 3 in onze buik gehad...

Ik ben al 4 keer in Turkije geweest, maar dit hotel was toch wel het minste eruit.

Minder hotel

Johan, 18-8-2014

Ik kom al 19 jaar in Turkije, maar dit is een van de mindere hotels die wij gehad hebben.

Als je weet hoe je moet lopen zijn er op 300 meter afstand, meer dan voldoende winkels.

Het hotel zelf is geschikt voor mensen met kleine kinderen, bejaarden of Russen, omdat om 12 uur de bar dichtgaat, 5 over 12 gaan de airco's in de receptie uit en 10 over 12 worden de lichten gedimd in de receptie.

Er was iedere dag voldoende variatie in het eten, maar niet voldoende keuze. Geen enkele dag heb ik een stuk vlees gekregen, alles wordt ergens in verwerkt.

Het personeel waar wij mee omgingen was erg vriendelijk.

De familiekamer die wij hadden was slecht onderhouden. Schimmel op de muren, afbladderend witsel en daarbij moest ik verschillende keren zelf achter schone handdoeken aan, water en toiletpapier dat we niet kregen. Het park van het hotel was verder wel netjes schoon.

Matig hotel

Jennifer, 18-8-2014

Wij komen al 18 jaar in Turkije en daarop is mijn oordeel gevestigd.

Hotel bestaat uit veel gezinnen met kleine kinderen, waarvan veel Duitsers en Russen, weinig Nederlanders.

Ligging: direct aan een mooi, breed zandstrand, dichtbij winkelcentrums, zoals het centrum van Evrenski, Kumkoy en voor €1,50 pp kun je met de dolmus naar Side.

Service: prima!

Zwembad: geen gebruik van gemaakt, ivm oorklachten.

WIFI: redelijk/goed, bereik op de kamer en het strand, lobby heeft het beste bereik.

Eten: redelijk. Weinig keuze, voldoende variatie.

A la cart restaurant (Turks): prima, aanrader.

Kamer (familiekamer): klein, weinig opbergruimte. Hygiëne zeer slecht. Er werd slecht schoongemaakt, kregen maar om de 2 dagen nieuwe handdoeken, smerige lakens, toiletpapier verschillende keren niet bijgevuld en ook vergaten ze geregeld de minibar bij te vullen.

Hygiëne algemeen: op het strand zag het er netjes uit, wc's bij het strand en in het hotel, gewoon smerig, evenals bekers, borden en bestek.

Prima lokatie

Fam. Rutjes, 9-9-2013

Mooi hotel met ruime frisse moderne kamers. Zwembaden en breed mooi zandstrand met strandbar (drinken en eten) direct aan Hotel gelegen. Personeel vriendelijk en schoonmaak van de kamers prima (voor een fooitje doen ze echt iets extra's). Ontbijt en lunch zijn prima maar diner is matig van kwaliteit en onoverzichtelijk opgesteld. Voor kinderen genoeg animatie en afgeschermde ruimtes met enthousiast animatieteam. Voor volwassenen worden er geregeld leuke gezellige avondjes georganiseerd met muziek, dans en theater. Al met al een leuke vakantie gehad. Minpuntje is het vliegveld waar je door de douane als vee wordt behandeld....dat is jammer.
Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel overspoeld door overschot aan aan Russen.

J. Rikkers , 23-8-2013

Hotel Seher Resort en Spa in Side, dit hotel is zeker niet geschikt voor een vakantie met kinderen, hotel vol met associale Russen die de ligbedden bij het zwembad opeisen door al vroeg handdoeken op de bedjes te leggen. Hangt een bord dat het hotel hier niet van gediend is maar het oogluikend toestaat. Personeel is onvriendelijk. Russen zijn de hele dag nadrukkelijk aanwezig door veelvuldig drankgebruik en onbeschoft gedrag. Tijdens eten volle borden zowel volwassenen als de kinderen die meer dan de helft laten staan en dus weggegooid kan worden. Zelfs animatieteam bestaat uit een aantal Russen. Tijdens verblijf van 10 dagen drie maal een stranddisco/muziek gehad. Begint heel leuk maar al gauw gaat de muziek over naar Russische disco waarop de overige gasten vertrekken. Ook nog een vechtpartij tussen Russen door overmatig drankgebruik. Matig eten, automaatkoffie en onvriendelijke personeel. Selecteerop hotel zonder Russen, dan heb je een leuke vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

super mooie vakantie plek voor jong en oud

carla baas, 4-8-2013

We zijn 11 dagen op dit resort geweest, je hoeft in principe niet van het resort af, er is genoeg te doen op het resort en het strand.

Ze hebben een enthousiast annimatie team met veel variatie zowel voor jong en oud.

De bediening is erg vriendelijk, het eten is prima veel afwisseling.

de kamers zijn netjes. alle dagen schone handdoeken, en badlakens kon je zo bij de receptie ophalen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

PRIJS - KWALITEIT IS OK

DIRK MOONEN, 10-6-2013

Juist terug van 1 week vakantie (02/06 tot 09/06)

Duits is de taal in dit hotel,engels gaat moeilijk.

Kamers waren ok en werden dagelijks gepoetst.Als je zelf beleefd bent is het personeel dat ook,ze zijn dit niet gewoon met het grote aantal boertige russen.Er zaten ook zeer veel duiters,denk dat wij de enige belgen waren op dat moment. Het restaurant zat elke avond propvol en het personeel is onderbemand zodat de tafels moeilijk afgeruimd geraken en je aan een vuile tafel terechtkomt. Het eten is weinig gevarieerd,maar wie Turkye zegt,zegt natuurlijk kip en nog eens kip! Maar voor een week valt het nog mee. Als je er 2 weken bent zal dat wel iets anders zijn. Het strand was ook vol daar de mensen van hun 2de hotel er ook gebruik van maken.

Geen supergroot zwembad,maar het was geen beestenboel in het zwembad.Het is ook geen superduur hotel dus je moet alles een beetje in verhouding zien. Zou dit een gewoon hotel noemen en geen resort. Was onze 8e keer Turkije dus we zijn iets gewoon

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seher Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seher Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seher Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seher Resort & Spa scoort een 9.46 uit 10 op basis van 168 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: