Hotel Seashell Resort & Spa *****

Hotel Seashell Resort & Spa *****
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seashell Resort & Spa***** bij :

4 tips over Hotel Seashell Resort & Spa

er_de_rooij, 10-6-2016

Tips: Bij de oprit een lift of hulp die de koffers naar boven tilt.

Internationaal te werk gaan, niet alleen maar in het Duits antwoorden/vragen. Waar de mensen vandaan komen. Ook veel Duitsers spreken Engels.Instrueren dat elke nationaliteit gewaardeerd word en naar behoren bediend dient te worden. Niet toestaan dat er alleen maar de Duitse schlagermuziek uit de speakerboxen kan en mag komen.Wij denken dat er veel Nederlanders en Belgen weg blijven omdat men alleen maar Duits praat en bediend.

hilde, 27-10-2014
Neem een kamer aan het zwembad. Dat kost misschien iets meer, maar wij hadden lateraal zeezicht, dat dus betekent dat je binnenkijkt in de kamer van het hotel ernaast.
Silvie, 18-9-2014
Het is nu interessant om te betalen met Turkse Lira want deze munteenheid staat laag genoteerd.

shuuto, 29-6-2014
Ik zou echt geen tip kunnen bedenken, één ding misschien wel, leer Duits dan ben je daar mister en misses UNO.