Hotel Seashell Resort & Spa *****

Hotel Seashell Resort & Spa *****
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seashell Resort & Spa***** bij :

24 reviews over Hotel Seashell Resort & Spa in het Nederlands

Mooi hotel maar duits -en russischgezind

Eddy, 13-8-2017

Het hotel is prachtig en ligt in een goede omgeving met veel groen en winkels. De kamers en hotel heel netjes. Het eten was lekker en gevarieerd. Gevarieerde avondanimatie maar enkel uitleg in het duits, turks en russich.

Minpunten:

Wij waren de enige belgen in het hotel. Geen Nederlanders, engelsen of fransen.

Bij animatie werd alles in het duits, turks en russich uitgelegd behalve 3 animators die engels praten. Ook bij het personeel: 3/4 spreekt enkel duits en laten u dan ook wachten omdat ze u niet begrijpen in het engels. Degene die het engels wel verstonden en praten waren héél vriendelijk en behulpzaam.

De hotelbezetting was 85% russisch..... en de rest duitsers, slovenen.

Wij gaan al 7 jaar naar Turkije en hebben zoiets nog nooit meegemaakt dat je met niemand een praatje kan slaan. We werden daar als 'aliens' bezien door bepaalde.

Het zwembad is netjes maar klein.

Wij hebben er het beste van gemaakt maar voor ons hoeft het niet meer.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer goed hotel

Tijmen de graaf, 15-10-2016

Zeer goed hotel met goede keuken met veel afwisseling. Goede ruime kamers en goede badkamer. Fantastisch gelegen aan het strand met eigen strandtent waar men ook kan eten tussen de middag. Anematie team dat veel organiseerd en een goede poolbar met leuke en hard werkende bediening.
Gereisd met partner in oktober 2016

leuk gemoedelijk hotel

Indy, 26-9-2016

goede ligging overal dicht bij meteen aan strand,schone kamers ,heerlijk eten,leuke animatie,met de bus ben je zo in oud Side of naar markt maandag of donderdag in manavgat.lees ook dat mensen vinden dat hier veel duitsers komen maar die komen heel veel in Side,niets mis mee,heb geluk dat ik goed duits spreek,wil je ned tegenkomen kan je beter naar side star beach of side star park gaan,ik vond het een leuk hotel,kom al jaren in Turkije en elk hotel en plaats heeft zijn charme
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Geweldig Hotel

Britt, 9-7-2016

Ons vakantie begon slecht moeders viel en had een flink dikke enkel. we werden direct geholpen en kregen direct een rolstoel waar we gebruik van mochten maken. In dit hotel kan je super lekker eten en er worden vaak gala avonden gehouden wat super leuk is. kamer is top animatie is top en het personeel is super!!!
Gereisd familie in juli 2016

Zeker een aanrader!

Denıse en Ralf, 25-6-2016

We kwamen snachts aan en werden meteen ontvangen door het personeel, de kamer was heel mooı en verzorgd. ıedere dag word de kamer netjes gepoetst en opgeruımd. Het eten ıs goed en heel gevarıeerd. Het anımatıeteam ıs heel spontaan en vrolıjk!
Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel met uitstekende keuken

Mascha, 17-6-2016

+ middelgroot hotel dus je voelt je niet verloren

+ prima verbinding naar Side centrum of Manavgat met de dolmüs (voor weinig geld)!

+ hotel heeft eigen zwembad en kinderbad, wat besloten ligt van voorbijgangers

+ bewaakte uitgang uit de boulevard oversteken voor eigen strand van het hotel met alle service die je mag verwachten (eten, drinken, stoelen, activiteiten, etc.)

++ zandstrand dus geen waterschoenen nodig!

+/- wandelboulevard langs de diverse hotels en terug langs de winkels aan de doorgaande weg leuk om te doen. Winkelpersoneel kan vasthouden zijn.

++ uitstekende keuken met grote buffetten 's morgens, 's middags en 's avonds!

++ zeker ook een keer a la carte gaan eten in dit hotel

+ Hammam van hotel ook prima in orde (prijzen ontlopen elkaar niet, dus lekker "thuis" gebleven)

- inboeken ging bij ons (4 kamers) een beetje chaotisch, we waren verdeeld over meerdere verdiepingen en gebouwen

- laatste dag geen mogelijkheid om kamer langer aan te houden wegens late vlucht

Gereisd met vrienden in april 2016

Mooi Accommodatie.Duits gezind Jammer.

er_de_rooij, 10-6-2016

Seashell is een mooi hotel. We hadden een 2 kamers met goede bedden en een heerlijke douche. Het hotel ligt aan het strand met ligbedden en parasols. Er is aan het strand ook een leuke strandbar waar tussen de middag ook gegeten kan worden vooral de gegrilde Kip was voor ons de favoriet. Het eten in het hotel is ook heel goed. Ontbijt is uitgebreid met heerlijk brood. Er is voor iedereen wel iets. Vlees, vis, aardappels, groente patat, tig toetjes. De mensen die er werken zijn ook erg vriendelijk op een paar na(zie minpunten).

We willen best nog eens een keer naar Side want het Hotel ligt aan een geweldige mooi strand met een lange strook boulevard, wandelpaden met heel veel groen. Geweldig om te wandelen en een mooi uitzicht op alle super de luxe hotels langs het strand.

De minpunten:

Touroperator moet gewoon geweten hebben dat dit hotel Duits gezind is, op 2 Turkse NL’ers na

waren wij 3 NL’ers en een stuk of 6 Belgen de enigen Nederlandstalige mensen de rest was Duits. En dat nemen we touroperator heel kwalijk.

Het begon al goed, bij aankomst bij het hotel bleek dat we heel stijl naar boven moesten klimmen de bus was te groot om het talud op te rijden. Dus stopte hij onderaan de oprit. De portier bleef lekker in zijn hokje zitten en bleef maar lachen(of zat hij ons uit te lachen) terwijl wij de koffers tegen de stijlen heling op moesten tornen, niemand hielp ons en de portier bleef maar lachen i.p.v. hulp te geven of hulp aan te vragen. Boven aangekomen begon voor ons al direct het vervelende probleem in het Duits "Guten Abend (mittags),wo ich Ihnen helfen?". Kom je dus net aan, we begrijpen dat het niet in het Nederlands kan, maar International Engels moet toch het standaard wezen. Overigens is in deze Regio de voertaal Duits geworden nadat de Russen het laten afweten. We kregen te maken met een medewerker van de receptie die overdreven aardig was ons vertelde dat we voor alles bij hem terecht konden, maar na de Tip hebben we hem nooit meer gezien.

Als NLérs en Belgen merkten we de Duitse gezindheid, vooral aan de Bar bij het zwembad, we werden gewoon genegeerd door een kelner(Zirri) die op zijn beurt de mensen achter de bar over ons influisterde deze medewerkers waren Op en Top Duits gezind en dat lieten ze heel goed merken. Wat we ook deden hand op steken roepen men kwam gewoon niet aan de bar bestellen ze lieten ons gewoon staan. Dat heeft 9 dagen geduurd toen hebben we een manager ingeschakeld en was de treitering van deze drie mensen over. Het was direct over en voor dat we onze hand opstaken stond hij er al. Gelukkig was de rest van de bediening heel vriendelijk en behulpzaam.

Bij de Duitse gasten waren heel veel ouderen. Ze eisten vaak van het personeel wat ze wilde. Bier aan het zwembad in een grote plasticbeker Wurde nicht akzeptiert. In einem Glas Ruck. VB: de keren dat er muziek(Techno) was werd er gevraag om Duits talige muziek te draaien dus werd het Duitse schlagermuziek, de hele dag alleen maar Duitse schlagermuziek. S ’avonds speelde er een band en of een duo en wat was de thema Duitse schlagermuziek vaak op verzoek en kan je dat dan weigeren als de meerderheid Duits is. Dansen deden ze alleen op Duitse schlagermuziek. Het hotel had een thema avond en daar een band voor ingehuurd ze hebben net een uur gespeeld want niemand ging er dansen ze draaien 1 Duitse schlagermuziek nummer en ze kwamen in horden de dansvloer op. Daarna stopte de band en braken de installatie af. We vinden het onbegrijpelijk dat men dit allemaal van die Duitsers accepteren.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heel fijn hotel

P. Kielhorn, 22-5-2016

Seashell is een fijn hotel. We hadden een grote hotelkamer met goede bedden en een heerlijke douche. Het hotel ligt aan het strand met ligbedden en parasols. Er is aan het strand ook een leuke strandbar waar tussen de middag ook gegeten kan worden. Het eten in het hotel is ook lekker. Ontbijt is uitgebreid met heerlijk brood. De lunch en avondeten zijn ook prima. Er is altijd voor iedereen wel iets. Vlees, vis, aardappels, groente patat, tig toetjes. Prima. De mensen die er werken zijn ook vriendelijk. Mijn dochter heeft glutenallergie en het was voor ons de 1e keer sinds ze het heeft dat we naar het buitenland zijn gegaan. De kok liep iedere dag tussen de middag en 's avonds met haar langs het buffet en vertelde wat ze wel en niet mocht hebben. Helemaal top. Alles is goed gegaan. We hadden wel zelf glutenvrij brood meegenomen wat ze daar in de vriezer hebben gedaan. Ze kon iedere keer doorgeven hoeveel brood ze wilde hebben en dat werd dan voor haar uit de vriezer gehaald.
Gereisd familie in mei 2016

Prima hotel voor een leuke prijs!

n. terbeek, 1-5-2016

Hotel ligt aan de boulevard, waar je heerlijk kunt wandelen. Leuk haventje met bootjes. Makkelijk met de Dolmus naar Side en Manavgat voor 1.50 p.p. enkeltje. Vanaf hotel te voet naar Side is 8.5 Km. Lekker eten, zowel in restaurant als strandbar. De bediening mag wel iets beter, maar komt door te weinig personeel.(in de periode dat wij er waren april) Leuke bar aan het zwembad. Een prima hotel voor de prijs die wij betaalden. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in april 2016

een zeer goed hotel

Wim Timmer, 17-1-2016

het is een groot hotel gelegen vlakbij het strand er staan veel hotels in de omgeving de voer taal in het hotel is Duits verzorging is erg goed ruime keus buffet lekker eten dus, hotel met groot buitenbad en binnenbad zo ook sauna lekker warm, stoomhut was niet in gebruik hamam niet bijzonder wel erg mooi, hotel kamer we hadden kamer 3301 vrij ruim mooi sanitair stortdouche lekker bed met veel kussen een echt minpunt was voor ons de wiffi je moet daar inloggen met je kamernummer en geboorte datum als het dan werkte viel verloop van tijd de wiffi gewoon weg niet prettig , verder alle lof een erg goed hotel omgeving hotel valt een beetje tegen, niet veel te zien in januari.
Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seashell Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seashell Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seashell Resort & Spa scoort een 8.38 uit 10 op basis van 24 reviews.