Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) *****

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect)
Sea World Resort & Spa (SunConnect)
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sea World Resort & Spa (SunConnect) bij:

398 reviews over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in het Nederlands

Nooit meer

Bremer, 14-9-2017

Wij zijn al meerdere malen in Turkije geweest in "all inclusive" hotels, ik had verwacht dat "5 steren ultra all inclusive" het sumum zou zijn, helaas is dat niet het geval, als ik andere reviews lees over dit hotel die wel lovend zijn vraag ik me af in welk hotel deze mensen zijn geweest, het eten is op zich niks mis mee, en het zwembad ook niet, maar met de rest is van alles mis, probeer maar eens een tafel in het restaurant te vinden die zo stabiel is dat je eten niet vanzelf van tafel loopt, de stoelen zijn allemaal "vet" je blijft overal aan plakken, bestek dat enkele dagen achter elkaar geplakt in de bestekbakken ligt, airco die het niet doet, keycard die weigerd, en bij de receptie word je weggestuurd met de mededeling dat het op de geheel afdeling bij jou zo is.

Dit is nu al nacht nummer 3 dat de airco niet functioneerd en dat ik weggestuurd word om 2uur 's nachts met de mededeling dat het op de gehele verdieping zo is, en er geen oplossing beschikbaar, gisteren werd mij belooft dat ik de volgende dag een andere kamer zou krijgen want ze wisten ervan, vandaag bij de receptie werd beweert dat er geen problemen zijn of waren op onze verdieping met de airco en ik dus geen andere kamer kreeg, en nu dus dezelfde ellende weer, precies om 12 uur stopt de airco en om 7 uur s'morgens doet het weer.

Personeel werkt hard maar aan schoonmaken tafel of kleed word geen aandacht besteed, kleed word omgekeerd, keer op keer, en met datzelfde kleed worden de etensresten van tafel geduwd, hoezo dat sommige reviews hier een goede hygiene aangeven, praat me er niet van, Rob Geus zou hier kotsend de straat opvliegen.

Ik ben in 4 sterren hotels in Turkije geweest die hun zaken beter op rij hadden dan dit hotel,

Wat mij betreft geen 5 ultra maar hooguit 3+

Gereisd met partner in september 2017

een goed Hotel voor jong en oud

p.Tijssen, 4-9-2017

Het eten en drinken is grote klasse alleen het strand is niet om te lopen grint strand

de winkels stellen niet veel voor .al je echt wil winkelen moet je toch 20 km verder gaan met de taxi kost 20 euro

met de wacht tijden van de taxi er bij dus dat is een koopje

het winkel centrum de stelt niet veel voor bij het hotel . het is volgens mij in opgroei aan gezien dat de hotels vrij nieuw zijn

voor onze leeftijd 72 jaar was het te warm , personeel is super

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel eten vreselijk

Kevin en michelle, 2-8-2017

Wij zitten nu wel in het hoog seizoen maar elke dag het zelfde eten sorry daar pas ik voor wij zijn echt geen zeurders wij gaan 4 x per jaar op vakantie maar dit is het oké wij eten elke dag buiten de deur of zonnebloem pitten hahaha personeel is heel lief kamer schoon zwembad goed alleen veel Russen ik weet niet of het aan ons licht wij gaan normaal niet in het hoogseizoen maar dit zijn wij niet gewend aub mensen als je rust wil kies dan wat anders want als je geen kinderen hebt kun je ze hier wel vinden gr gr uit Turkije nu
Gereisd met partner in juli 2017

Prima vakantie.

Wolters, 30-7-2017

Sea world is een fijn maar groot hotel. Eten en drinken prima. Personeel niet allemaal even vriendelijk. Mooie schone en ruime familie kamer. Buiten het hotel weinig te doen. Super mooie zwembaden en kiezel strand op loop afstand. Kinderanimatie super onze dochters Minou en Zoë van 10 en 8 hebben volop genoten. Petje af voor Samed, Aya en in het bijzonder Rami die veel leuke dingen met de kids hebben gedaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie!

Miranda, 27-7-2017

Het resort is prachtig en groot met heerlijke zwembaden en vooral de pier is een aanrader als het warm is! Jammer dat er buiten het resort niet heel veel te doen is (behalve een kleine bazaar). Maar je zit zo (met taxi of dolmus) in Manavgat of Side. Wij vonden het personeel heel vriendelijk en de animatie is leuk. Poolbar was 's avonds ook gezellig! Kortom, kan het zeker aanbevelen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi hotel

S, 25-7-2017

Mooi hotel wel afgelegen weinig te doen buiten zwembaden zíjn fantastisch schoon en groot.

Personeel is niet erg vriendelijk dit waarschijnlijk door de vele Russen.

Familie kamer is schoon en mooi eten is goed te doen. Voor kids leuk hotel uitjes en souvenirs erg duur vragen enkel euro's.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima, maar wel een paar belangrijke minpunten

Patricia, 8-7-2017

We gingen in de tweede week van augustus 2016.

Pluspunten:

- reusachtige zwembaden die nooit vol zaten.

- lekker en gevarieerd eten (elke dag een andere specialiteit bovenop het normale eten.

- strand dichtbij

- winkeltjes vlakbij het hotel

- geweldige animatie. Elke avond wat anders! Van goochelen, tot dans acts, tot komedie, tot jongleren met vuur.

- Dochter was jarig, en bij het à la carte restaurant, deden ze de lichten uit en kwamen ze met kaarsen en sterretjes vuurwerk op een taart binnen. Ze zongen happy birthday voor haar, super leuk!

- kamers werden elke dag schoongemaakt. Maar ik raad aan een kluisje te nemen. Die hadden we eerst niet en we waren 100 euro kwijt geraakt. Waarschijnlijk een schoonmaker die het gepakt had. Let goed op.

Minpunten:

- je moest 3 keer een probleem melden voordat ze er wat aan deden. Bij ons had ons bad geen klep voor het water tegen te houden. Onze dochter (17) ging dit melden. Ze vertelden haar dat ze later zouden komen kijken, maar dat deden ze niet. Nog twee keer moeten melden voordat ze ons een klep uit een andere kamer kwamen brengen. Jammer.

- rijen bij de ijsjes, maar wel te begrijpen.

- weinig keuze qua eten als vegetariër. Maar de dingen die er wel waren, waren heerlijk.

- ligging. Je had een mini bazaar met een paar winkeltjes en supermarkt, maar verder was er dichtbij niets te doen. We hadden toen 2 soort safari's geboekt, die waren wel hartstikke leuk. De een kochten we bij touroperator zelf voor ongeveer 200 euro (voor 6 personen) en de andere bij een winkeltje dichtbij voor ongeveer 150. Ik raad aan om dat ook te doen, want anders wordt het een beetje saai.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi hotel met een paar minpuntjes

Tessa Willems, 15-6-2017

Pluspunten: Mooi, groot en schoon hotel. Geweldig mooie aangelegde tuin en heerlijke zwembaden!! Kamer was schoon en de bedden erg fijn! Het eten is prima, voor een all inclusive hotel. (de lunch bij de ''snackbar'', onderin het amfitheater, is een echte aanrader! De pier aan het strand is heerlijk!

Minpunten: om klokslag 0:00 uur gaan bij de poolbar (waar het iedere avond erg gezellig is) de lampen en muziek uit. Erg jammer, omdat alle gasten het naar hun zin hebben, en op vakantie zijn.

Andere grote minpunt is de wifi. Alleen op de kamer heb je snelle wifi, maar in het restaurant/poolbar/zwembad erg slecht. Terwijl ze hier juist reclame voor maken.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi hotel, paar opmerkingen

Familie, 15-6-2017

Wij zijn net terug van 10 dagen Sea World. Overall is het netjes en schoon. Hotel is goed onderhouden.

- Tegels bij het zwembad helaas glad, vooral de tegels bij de glijbanen!

- Het strand heeft kiezels en de zee is heel ruig, dus niet heel ideaal voor kids. Qua zwembaden is er genoeg vertier.

- Lunch bij het strand vonden wij lekker, avondeten minder. Elke dag ijsjes, turkse pannekoek met nutella, vlees, feta of aardappel.

- Schoonmaakster begon helemaal top, heeft ons alleen de laatste drie dagen in de steek gelaten.

- Receptie is niet vriendelijk, wordt niet eens aangekeken als je wat vraagt. Koffers zouden opgehaald worden, maar na drie keer vragen hebben wij die maar zelf naar beneden getild.

- Barmedewerkers werken heel hard, vooral in de poolbar!

- Animatie is vooral voor Duitse en Russische kinderen. Twee meiden van het team besteden ook alleen aandacht aan de russische kinderen en liepen de andere kinderen straal voorbij. Dat is überhaupt de mentaliteit van russen, dus dat is te verklaren;

- Veel, heel veel russen, op het park en enkele Duitser, paar turken en één Nederlands gezin (dat waren wij ;) ).

- Buiten het park niets tot weinig te doen, kleine hal met wat winkeltjes.. logisch ook alle mensen blijven op het park ivm all-in.

Al met al wilden wij zon, zwembad en lekker chillen. Dat heeft het park zeker te bieden! Er is altijd wel wat te mopperen natuurlijk. Oordeel zelf of een van bovenstaande punten uw vakantie beïnvloed of niet :)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooi complex maar geen 5 * waard.

jvd, 28-5-2017

Mooi complex met groot zwembad en leuk apart kinderbad met speeltuig. Kamers ruim genoeg en wij hadden een mooi uitzicht.

Helaas kwaliteit van eten/animatie/hygiëne niet wat je verwacht van een 5* hotel.

Ook de vriendelijkheid van het personeel liet te wensen over, zowel aan de bars als aan de receptie.

Stel je vooral ook niet te veel voor van 'Lollo & Bernie' want buiten 1 dansje om de 2 dagen zie je hen niet. De NL-talige miniclub is ook een tegenvaller. Akkoord, er waren op en al 10 NL-talige kids aanwezig maar wij hebben dit hotel geboekt vooral daarvoor.. Komt je 5-jarige uit de miniclub, zegt hij vol trots "mama ik heb leren tellen in het Turks: eins, zwei, drei,.." Grappig wel maar ik bedoel dus dat dit heel erg Duits gericht is..

Jammer want dit hotel zou een topper kunnen zijn als alles zou zijn zoals beschreven in de brochures.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea World Resort & Spa (SunConnect) scoort een 8.25 uit 10 op basis van 406 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: