Hotel Sayanora ***

Hotel Sayanora ***

16 reviews over Hotel Sayanora in het Nederlands

Klein schalig, Gemoedelijk, Klantvriendelijk Rust

weeren, 30-7-2017

Geen animatie dan alleen Turkse Avond. Eten beperkt en het drinken gemixed met water en het bier is geen Efes.

Accommodatie werd netjes schoongemaakt en als je wat extra's neer lag, dan lag er een zwaan op je bed.

Qua ligging naar Boulevard en Oud Side was super en goed aan te lopen. De bus service naar Dolphin beach is heel goed geregeld.

Personeel is zeer vriendelijk en dat is een groot plus punt bij dit kleinschalige complex.

Wij hadden een familie kamer in het bijgebouw en dat was ruimschoots voor 2 volw. en 2 kids van 15 +19 jaar.

Wat een zeer groot minpunt was waren de Vele Russen!!!!

Wifi was zeer slecht!!

Het zwembad werd elke avond schoongemaakt.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch hotel

Bianca, 7-6-2017

Sayanora is een klein maar geweldig hotel. Personeel is vriendelijk en je voelt je hier erg welkom. Het eten is heerlijk en er is genoeg keuze. 2 x per dag gaat er een pendelbusje naar het strand. Je kan echter ook op een paar minuutjes lopen gebruik maken van vrije stranden op de boulevard.

In de omgeving voldoende winkeltjes en binnen 10 min. zit je in het centrum van Side.

Ik ben er nu 2 x geweest en kreeg als verassing een mooi aandenken als waardering voor mijn terugkomst. Je voelt je hier echt gast. Toch erg prettig in vergelijking met een groot resort.

Zeker een aanrader !!

Gereisd anders in mei 2017

Goede combinatie

Ben, 2-10-2015

Als je zin hebt in én een rustige vakantie én een vakantie waarbij je kunt genieten van een wandeling langs de boulevard en winkeltjes is Sayanora echt een aanrader. Het is geen ontzettend groot resort. Het is een knus appartementen complex. Gedateerd, maar ontzettend schoon. Vriendelijke medewerkers. Keuken is niet heel uitgebreid, maar elke dag voldoende om je bord (een paar keer) te vullen. Elke dag schone handdoeken. Genoeg bedjes bij het zwembad. Wat het meeste aanspreekt is de ligging. Voor mensen die graag tot rust komen, maar daarnaast ook de stad en boulevard willen zien is de ligging perfect. Binnen 5 minuten lopen zit je op de boulevard/strand. Binnen 10 minuten lopen kom je in de leuke havenstad van Side, gevuld met winkels en oude bezichtigingen. Prijs/Kwaliteit verhouding dik in orde.
Gereisd met partner in september 2015

Super leuke vakantie !

Edze, 19-7-2015

Super leuk hotel waar je met iedereen gezellig een praatje kan maken

Het buffet ziet er mooi uit en verzorgd enkel de smaken ?? die zijn er niet elke dag in het hotel eten zal je niet doen ... weinig keuze ook .

De kamer was heel goed enkel een beetje een harde matras alle voorzieningen waren er zeker +zeer goede airco !

Wat wij wel jammer vonden is dat het zwembad redelijk vroeg dicht gaat 19uur wij vinden het wel gezellig als je er in de late avond nog even in kan

Personeel zeer vriendelijk enkel de meeste spreken duits en geen engels ...

Ze doen al het mogelijke eraan om het naar je zin te hebben

Wat zeker een top punt is dat je direct aan het strand bent en ook dicht bij bankautomaat en super markt perfecte locatie dus .

Ons zie je zeker terug !!!

groetjes

Gereisd met partner in juni 2015

Goede accomodatie, dicht bij Side en Strand

Jan Janssen, 5-6-2015

Hotel Sayanora, hoofdgebouw, is een aanrader om je vakantie tot een waar genoegen te maken.

De keuken is heel goed, ruim voldoende keus met etenswaren, smakelijk en goed van kwaliteit.

Gereisd met partner in mei 2015

Familiar hotel

Anja, 2-6-2015

Alls je bij Sayanora aankomst schrik je wel even van de omgeving, zeker als je van te voren langs al die resorts komt. Maar wij hebben genoten. Het is een hotel waar het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wij lagen in het hoofdgebouw. Mooie ruime kamer en mooi balkon. Heerlijk zwembad. Het eten is ook prima in orde, keuze genoeg en smakelijk. Het hotel ligt heerlijk rustig maar erg gunstig t.o.v. strand, boulevard, winkels en stad.

Gezellige Turkse avonden gehad. Als we terug gaan naar Side dan zeker weer naar dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

Fantastisch verblijf

loisdiliberto, 19-9-2014

Wij hebben genoten van onze korte vakantie in Side. Het hotel was super, lekker eten, leuk personeel, zeer vriendelijk en staan altijd klaar voor de gasten. Het eten is niet al te uitgebreid, maar het is genoeg en lekker.

Wij zaten in Sayanora Park, waar wij verbleven in huisjes. Klein maar fijn. Airco en wifi aanwezig, wat overigs gratis is. Kamers werden keurig schoongemaakt, zeer schoon. 150m van de boulevard en 5-10min lopen naar het gezellige centrum van Side.

Wij hebben maar 1 minpuntje, en dat was de route van het hotel naar het strand, niet echt storend maar niet zo fijn. Je loopt via een ander hotel naar de boulevard, via een parkeerplaats die s'avonds na terugkomst niet verlicht is. De receptie vertelde dat er ook een andere weg is, wat s'avonds wat fijner lopen is. Wij gaan zeker volgend jaar terug.

Gereisd familie in september 2014

goed voor een 3 sterren hotel

lesaffre, 31-8-2014

Als je dit hotel vergelijjkt met andere 3 sterren hotels , is het goed. Het eten is niet luxe , maar redelijk. zwembaden zijn ook goed en service redelijk. Alleen de bedden vonden wij te hard , en doordat je de airco niet kan aanzetten als je niet in de kamer bent , wordt het zeer heet. Bij ons werd de schoonmaak goed gedaan , en ook waren het vriendelijke dames. Het strand en centrum is makkelijk te bereiken , te voet , en het strand is super , mooi zandstrand. Nogmaals , dit hotel kan je niet met een 5 sterren hotel vergelijken.
Gereisd met partner in augustus 2014

Vakantie in Sayanorapark

Inge321, 20-8-2014

Wanneer je aankomt bij het hotel moet je eerst voorbij meerdere vuilnisbakken, dus de eerste indruk is niet goed. Het hotel is verdeeld in twee stukken, Sayanora hotel en Sayanora park. Ik zou nooit weer Sayanorapark boeken. De kamers in Sayanora park zijn oud en vies. Bij aankomst hadden wij dekens met vlekken er op, een vieze wc borstel en een lekkende wc en een lekkende douche. Verder heb je geen balkon en weten de schoonmaaksters niet wat schoonmaken is.

De pluspunten van het hotel zijn dat je dicht bij de zee zit en er werkt leuk barpersoneel die goed hun best doen om er een gezellige avond van te maken.

Gereisd met partner in augustus 2014

goede kaqmers in het hoofd gebouw vriendelijke be

j.gerits, 12-6-2013

Goede ligging.Vlak bij het strand en centrum .

TWEE ZWEMBADEN EN ZEER GOED ONDERHOUDE TUINEN DOOR EEN ZEER VRIENDELIJKE TUINMAN

Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sayanora*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sayanora in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sayanora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sayanora scoort een 7.96 uit 10 op basis van 34 reviews.