Hotel Saray Regency *****

8,4

463 reviews over Hotel Saray Regency in het Nederlands

leuke vakantie maar betere hotels gehad geen 5*

G.de Koning, 19-8-2017

We zijn 14 dagen geweest in dit hotel. De receptie is matig, slecht engels en beloven alles met it`s oke maar komen niets na. Sterker nog, werden we uitgemaakt voor leugenaars en ontkenden dat ze dingen hadden belooft t.o.v. hun manager. Het eten is vaak lauw door de drukte en de lange rijen Wel voldoende keuze. Er passen inclusief bijgebouw ca. 1100 gasten in,waaronder veel russen en (later meer turkse gasten) waardoor het personeel vaak sjagrijnig was wat we goed konden begrijpen. Grote borden eten halen en alles laten staan, tassen volladen en bediening als vuilnisman behandelen. De animatie was Top! Een 6 daags 14 uur per dag actief team. Met name Kerem en Yunus hebben onze vakantie erg leuk gemaakt, maar ook de anderen waren top! De ligging is prima, ca. 250 meter naar het strand lopen, waar je een buitenbar/keuken aantreft en kunt lunchen en drinken. Beter management en renovatie zou wenselijk zijn,omdat dit hotel wel potentie heeft.

Onze kamer was ondermaats voor een 5 sterren hotel ,aan renovatie toe, schimmel op de kitranden van de doucheruimte en erg onhandig. Verder was de kamer schoon en regelmatig werd schoongemaakt en handdoeken vervangen.Na veel wikken en wegen een andere kamer gekregen maar toen hadden we nog maar twee dagen te gaan.

We hebben een gesprek met de hotelmanager gehad die de manco`s bij de receptie erkende en beloofde beterschap en hoopte dat we nog eens terugkwamen.

We hebben een leuke vakantie gehad, zijn niet moeilijk, maar willen deze reële bevindingen toch even delen. Ook hebben wij via touroperator 5* Ultra All inclusieve geboekt, dus na 00.00 uur ook gratis drank, wat niet werd geboden. na 00.00 dus gewoon afrekenen aan de bar, ook voor een cola. Ook in de hotelregels stond vermeld,dat na 00.00 in de open bar de drank gratis was. Hier werd echter met een smoes afgedaan dat dit hotel geen Ultra all inclusieve meer was.

En warempel, bij terugkomst staat het hotel enkel nog all inclusieve op de site van touroperator.(meer klachten hierover gehad?)

Op onze factuur echter niet, dus nog even corresponderen hierover.

Samengevat, er moet nog veel gebeuren in de interne organisatie willen we dit weer eens boeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel, fijn personeel

Manon de Hasn-Stokman, 13-3-2017

Samen met mijn man 10 heerlijke dagen doorgebracht in Hotel Maritim Seray Regency te Side.

De kamers waren netjes en werden goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken en 2 x per week wisseling van het beddegoed.

Het eten was heel smakelijk en gevarieerd en de service van het personeel in het restaurant was top.

Het animatieteam en met name Burçin, Yunuz een Micha hebben onze week nog een extra boost gegeven met hun warmte, gezelligheid en gemeende aandacht.

Kanjers bedankt voor een topweek!! 😍😃🎉

Gereisd met partner in maart 2017

heel goed

Britt, 2-1-2017

enkele dagen in dit hotel verbleven in december

eten was zeer lekker bediening was heel goed

aan de receptie waren ze vriendelijk

kamer was goed inorde

kamer aan de kleine kant maar groot genoeg

uitzicht op het zwembad en de zee

is een aanrader

Gereisd alleenreizend in december 2016

Prima hotel

quimbequimbe, 23-10-2016

Hotel met allinclusive, je kunt de hele dag door wat te drinken halen en wat te eten. Zelfs bij het prive hotelstrand kon je hamburger met patat of een pizzaatje bestellen. De zonnebedden hoefde je ook niet te betalen. De kamers waren prima. Goed schoongehouden en schone handdoeken. Dolmusbusje stopt voor de deur als je je hand opsteekt. Voor 1 euro pp naar Side of Manavgat, (ma en do groooote bazar). Bij de hotels in de buurt zijn wat kleine winkeltjes. En nog meer grote hotels, verder is daar niet veel te beleven. In Side zijn vooral bazaarwinkels en restaurants, barretjes met live muziek. Ook is er een boulevard met allemaal hotels eraan en wat restaurants, niet zo als in Marmaris.
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig

Hester Vreeman-Jansen, 21-8-2016

Vooraf veel negatieve recensies gelezen, maar dit bleek gelukkig zeer mee te vallen. De kamers zijn echt keurig en luxe en worden prima schoongehouden. Hotel is ook netjes en personeel helpt je graag. De afstandsbediening van de airco was kapot, zonder problemen een nieuwe gekregen bij de receptie. De taal is overwegend Duits, maar ook met Engels kom je er wel. Heerlijke zwembaden, als je van actie houdt ga je naar het activiteitenbad, wil je rust kies je de relaxpool. Qua eten heb je tussen de middag zelfs 3 keuzes, of eten in het restaurant, of de snackbar bij het zwembad of je kunt naar het strand wat van de kaart kiezen zoals pizza. En ja bij het ontbijt en diner staat er vaak hetzelfde, maar er is wel keuze. Personeel is ook keurig in de kleding. En twee keer per week een thema-avond, dan is er ander eten en kleden ze de zaal en het buffet erg leuk aan! Elke avond is er voor de kinderen disco en elke avond een andere show. Als je erop uit wilt, dolmus stopt voor de deur en voor 1 euro pp kun je bijvoorbeeld naar centrum van Side of naar Manavgat. Ik zou het hotel zeker aanraden!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vreselijk

Vera, 22-5-2016

Ontvangen bij de receptie bij personeel dat geen woord engels sprak, alleen duits en turks.Dit geldt ook voor de rest van het personeel.Ze kunnen/willen je niet helpen omdat ze ongastvrij zijn en je niet verstaan, lopen midden in het gesprek weg (wel respect voor Unsal, de enige die engels sprak en heel aardig was). Het eten is verschrikkelijk, je voelt je vies als je het ophebt omdat het lijkt alsof het er al de hele dag ligt en uit een blik komt van 2 jaar geleden.zelfs de drankjes kunnen ze nog verkloten, een vodka-cola smaakt naar olijfolie (hoe dan?).We snapten echt niet hoe dit hotel een 8.4 kon krijgen maar blijkbaar is het pas zo slecht sinds dit jaar met een nieuwe eigenaar.Alles is vervallen, lelijk en ziet er vies uit.Complimenten voor het animatieteam,die zijn wel leuk en proberen het je echt naar je zin te maken
Gereisd met partner in mei 2016

Nieuwe eigenaar

Ellen, 16-5-2016

Het hotel is van eigenaar veranderd en dat is goed te merken. Het personeel is ook allemaal nieuw en zeer onervaren Het is nu de vijf sterren echt niet meer waard. Zeer slechte bedieng, en de mensen van de receptie zeker niet adequaat. Het eten laat ook best te wensen over, niet slecht maar zeker geen 5 sterren. Gelukkig waren we er maar zes dagen. Maar als je hiervoor in de zomervakantie veel euro's voor moet betalen is het jammer.
Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische animatie team

Gizem, 9-5-2016

Mijn vakantie begon slecht, slechte service(obers in her restaurant), verkeerde kamer. Het animatie team was super, vooral Birsen, Senay en Yunus hebben ervoor gezorgd, dat ik zeker nog eens terug zou willen komen. Maar dan alleen voor het animatie team en deze 3 leuke mensen !
Gereisd met vrienden in mei 2016

Goed hotel is een aanrader

Nathalie Roozeboom, 1-11-2015

Saray regency is een goed hotel, klantvriendelijk. Goede zwembaden die netjes zijn onderhouden. Genoeg ligbedden dit ook bij het strand. Hotel kamer ruim en goed aangepast voor invalide mensen. Eten is goed en er is ruime keus. Uitstapjes zijn goed te doen met taxi of een dolmus busjes. Die rijden af en aan. Jeepsafari gedaan die geregeld bij de l9kale reisburo. Niet bij je touroperetor boeken is veel duurder. De haman is een aanrader. Heb een top vakantie gehad
Gereisd met partner in oktober 2015

Super vakantie

Denise, 30-10-2015

Super hotel, goede service!. Met allergieën letten ze heel goed op de voedsel!. En maken zo nodig dingen appart.,

Kamer was goed aangepast en goed toegankelijk voor rolstoelers. Bij het zwembad is er helaas geen lift..

Mocht je uitje willen doen, dan staat er een standje in het boulevard, is goedkoper dan bij touroperator, en ook een goede Service?. Jeep safari is aan te raden. Manavgat en Side centrum kan je met een busje heen.. Deze gaat geregeld.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saray Regency bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saray Regency in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saray Regency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saray Regency scoort een 8.36 uit 10 op basis van 480 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: