Hotel Sahara

8,3

9 reviews over Hotel Sahara in het Nederlands

nooit weer naar turkije

linda, 4-5-2012

hotel ging, maar was ook niet duur, vervelend was wel dat je niks naar je kamer mocht mee nemen wat je buiten het hotel had gekocht, soms had ik het gevoel dat de koers die zij gebruikte ook niet altijd klopte, wij hadden lira's gekocht maar ze wilde liever euro's hebben, het eten begon na 3 dagen ook een beetje op elkaar te lijken.en een kamer voor 3 personen was echt te klein.we konden de koffer niet kwijt
Gereisd familie in oktober 2011

heerlijk rustig

Ella, 15-9-2011

Als je van rust houd is het heerlijk vertoeven. Wij houden niet van dat hele massale. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Gratis busje naar strand en gratis ligbedden en parasol. Gewoon een heerlijke rustige vakantie. Alleen ong 3 keer per week muziek bij de buren maar ik vond dat niet hinderlijk. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met partner in augustus 2011

Leuke prijs - kwaliteit verhouding

Berry, 17-7-2011

Mijn vriendin en ik zijn hier afgelopen week voor 8 dagen op vakantie geweest. We hadden het geboekt als last-minute.

Het ligt op ongeveer 1 uur rijden vanaf Antalya. Verder ligt het zoals zoveel hotels in Side wat verder van het strand. Dit is ongeveer 10 minuten lopen, maar er rijden ook regelmatig pendelbusjes. Verder is ook het 'oude' Side ongeveer 10 minuten lopen. Dit is zeker de moeite waard. Als uitvalsbasis voor diverse uitstapjes ligt het ook gunstig.

De kamers zijn klein maar netjes. Qua eten is er niet heel veel keus, maar wel goed bereid en smaakt lekker. Het zwembad is ook wat klein, maar het hotel heeft dan ook maar ongeveer 24 kamers. Erg druk zal het er dus nooit zijn.

Verder is er een gratis WiFi verbinding. Het personeel spreekt vooral Duits, maar ook dit is vaker het geval in Turkije.

Wij hebben er een leuke vakantie gehad, voor niet al te veel geld!

Gereisd met partner in juli 2011

Goede accomodatie met zeer gastvrij personeel

Astrid, 16-7-2011

Leuk hotel verwacht geen haut cuisine of luxe dan zit je goed.Voor kinderen is er niets te doen maar ga je zonder kinderen zeker een aanrader.

Schone kamers om de dag schoonmaak en goed ook eten was goed geen poespas maar goed.

Personeel is heel vriendelijk en kunnen zeker Duits de kok kan Nederlands.

Elke dag gaat er een gratis busservice naar het strand en brengt je ook terug daar zijn de parasols en bedjes gratis lekker eten en drinken in het restaurant aan het strand en niet duur.

De gasten zijn veel al Duits, Nederlands en Turks.

Wij gaan zeker eee keer terug!!

Gereisd met partner in juni 2011

leuk hotel, vriendelijke mensen.

miranda, 11-7-2011

kamers zijn ruim met balkon. Eten is geweldig ruime keus aan verse salades. de kamers werden ieder dag schoongemaakt. Eigenaar was erg behulpzaam spreekt goed Duits.

eenvoudig maar goed

fam Post, 5-7-2011

Voor mensen die zonder kinderen gaan en die niet in een groot all-inclusive oord willen zitten was dit een geschikte reis, met een goede prijs/kwaliteit-verhouding
Gereisd met partner in april 2011

super verblijf..

sedat@bircetour.com.tr, 23-6-2011

Het was een supper vakantie geweest ,fijn hotel erg schoon.Wij hebben er van genoten, en gaan zeker nog eens terug.

budgetvriendelijk

sabine, 2-6-2011

Sahara hotel is een klein budgetvriendelijk hotel.

De kamers zijn licht en simpel ingericht, maar alle comfort is aanwezig.

Ontbijtbuffet is eenvoudig, geen overdreven luxe maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs.

Wij betaalden voor 5 dagen kamer met ontbijt met 3 personen op 1 kamer in totaal 147 euro, ja echt nog geen 50 euro per persoon. Voor die prijs brachten ze ons zelfs met een busje naar het strand waar we gratis gebruik mochten maken van zetels en parasols. We mochten 's avond mee aanschuiven aan het buffet voor de schamele prijs van 5 euro.

Het zaakvoerders en het personeel waren zeer gedienstig en super vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in april 2011

Hotel was fantastisch.

Miranda, 22-4-2011

eenvoudige hotel maar heel erg netjes en erg schon.
Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sahara in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sahara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sahara scoort een 8.33 uit 10 op basis van 9 reviews.