Hotel Royal Dragon *****

Royal Dragon

1263 reviews over Hotel Royal Dragon in het Nederlands

nooit meer

gerrit, 16-9-2017

zwemmen en het eten was goed prijs veel te duur en de kinder molen viel om

ze zijn ook niet behulpzaam dus nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Jeroen en Marieke, 9-9-2017

Wij zijn van 29aug tot 9 september hier geweest voor de eerste keer maar komen hier vlug weer terug wat een fantastische hotel zeg alles was tot op de puntjes geregeld.het personeel wat hier werkt in het gehele complex verdiend een dikke pluim voor het gene wat hun voor de gasten doen.gewoon in 1 woord geweldig zeker de 5 sterren waard.
Gereisd met partner in september 2017

Ge-wel-dig

Corola Coret-Brouwers, 7-9-2017

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest. 1e keer 2 jaar geleden. Voor mijn gevoel was alles nog beter. Deze vakantie was onze huwelijksreis en het is ons nergens aan ontbroken. We hebben een upgrade gehad wat super was. De dames van de huishouding was super aardig. De meneer van de guest relation herkende ons nog en kregen nog een kadootje in de vorm van een tas en een armbandje. Bedden waren wat hard dus aangegeven bij de receptie en er is een topdek geregeld dus we sliepen gelijk beter. Zwembadwater was een stuk minder koud wat heel erg fijn was. Het eten was super goed, warm, gaar en ruime diversiteit. Drinken was goed. De obers en serveersters waren aardig en hielpen je opweg. Aan de beach bar was dit jaar elke avond een waterpijp te huur met de smaken die je zelf samenstelde ook dit was top! Op woensdag het sensation white party ook een aanrader. Ook de antimatie is er savonds op vooruit gegaan. Kortom wij hebben 9 onvergetelijke dagen gehad en komen volgend jaar zeker terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Tegenvaller,vergane glorie,onvriendelijk personeel

Peter, 4-9-2017

Viel allemaal erg tegen wij zijn beter gewend van een stone group hotel!

Zeer onvriendelijk personeel, bediening erg slecht, shows van een lachwekkend slecht niveau, er word gezegd / geschreven in hun eigen documentatie (map op de kamer) dat er minimaal 3x per week live muziek is maar was geen 1x live muziek tijdens ons verblijf (10 dagen). Drinken zeer slecht dan weer lauw dan weer geen prik gewoon bij een simpele cola, slush puppies waren nooit gereed de kinderen hadden er op een gegeven moment zelfs lol als ze het weer wilde halen zeiden ze al van te voren zal wel weer niet gereed zijn:-).Ook vonden wij het er niet erg schoon, op de trap naar de glijbanen heeft bijna de hele vakantie vieze drap gelegen. Kortom teleurstellend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top 3

Berk, 22-8-2017

Wij zijn in augustus in Royal dragon verbleven we gaan al 11 jaar na Turkije en dit resort valt in onze top 3 super lang zwembad animatie team is zeer vriendelijk in 8 dagen tijden zijn er veel feesten gegeven een white party, beach party, schuimparty in het zwembad. Een aanrader is om met het animatie team mee te gaan naar club karma het is daar echt super gezellig en ze letten goed op je ! Elke avond geavarieerd eten behalve de middag en ochtend is elke dag hetzelfde kermis is leuk voor jong en oud en het aquapark ook het enige nadeel is dat de stroom 2x per dag uitviel in het resort maar voor de rest een van de beste resorts waar we ooit zijn geweest !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi Hotel!

Fam. Keupink, 16-8-2017

We hebben genoten van een week royal dragon. Erg prettig dat het strand op loopafstand is. Mooie zwembaden. Goed eten. Wel was het erg massaal, erg druk bij het eten en bij de zwembaden. Receptie personeel was niet vriendelijk, rest van het personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super hotel

Wendy, 16-8-2017

Alles perfect, was de eerste keer in dit hotel, voor herhaling vatbaar.

Heel veel winkels in de buurt, je kan elke keer weer een andere kant op. Ook leuk om elektrische scooters te huren, op elke hoek vd straat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontzettend goed hotel

Gerrit Pijpers, 15-8-2017

Geweldig hotel, mooie kamers, lekker alles op loopafstand, ook het strand, echt heerlijk eten, lekker buiten eten, maar kan ook binnen.Super ontbijt tot 10 uur, laat ontbijt tot 11 uur ook perfect, nooit hoeven wachten op je drinken (personeel genoeg, echte pepsi cola, eristoff wodka, zelf je eigen koffie pakken, leuke shows in de arena, elke avond gezellig bij de beachbar ,live muziek tot 12 uur en iedere woensdag white sensation, topfeest, Bediening in de beach bar tijdens de lunch,

Goede animatie. Super schoon. Kan niet beter

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Helemaal af

Linda, 1-8-2017

Super vriendelijk personeel die hard werken om jouw in de watten te leggen.

Openbare toiletten moeten schoner / bijvoorbeeld in de poolbar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed zeer schoon hotel echter wel zeer gedateerd

Van zetten, 17-7-2017

We zijn in juli 2017 naar Royal Dragon gegaan. Mede vanwege het aqua park. Nou dat heeft de verwachting waar gemaakt. Leuk voor de kinderen dus ook leuk voor de ouders.

Al met al vonden we het een erg leuke vakantie in een goed schoon hotel. Wel was het binnen in het hotel erg ouderwets met vloerbedekking op de vloeren. Erg donker. In onze beleving veel donkerder dan we op de foto's konden zien. Maar wel nog netjes. Dat zeer zeker.

Het eten was zoals je het kunt verwachten in turkije. Niet erg veel variatie maar in ieder geval hygiënisch bereid.

Het strand daarentegen was alles wat we gehoopt hadden. Zacht zand met een lichtjes aflopende zee met wat golfjes. Ook altijd wel ergens een bed te vinden. Keurig.

Het hotel is wel helemaal gericht op duitsers. Het personeel spreekt amper engels en spreekt een ieder standaard aan in duits. Het animatieteam en de shows zijn ook alleen duits georiënteerd. Dat is niet erg maar wel iets om mee te nemen in de beslissing.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Dragon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Dragon in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Dragon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Dragon scoort een 8.95 uit 10 op basis van 1288 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: