7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Atlantis Spa & Resort***** bij :

5 tips over Hotel Royal Atlantis Spa & Resort

S.v.V, 21-5-2015

Wij hadden kamer 1201 wat rechtstreeks aan de Epik bar grensde.

Is gezellig en Mustaffa is bereid je een drankje aan te bieden om op je balkon te nuttigen. Bar is open tot 24.00 uur. Wij vonden de bedden te hard maar menigeen had geen problemen daarmee die we hebben gesproken. Er is in ieder geval genoeg te doen zelf Duits voetbal was in de cinema te zien. Voor de mannen die graag een biertje lusten er wordt Tuborg geschonken. Dat is malt bier. Dus wellicht op een ander drankje overgaan.

M. Jansen, 9-5-2015
Kom 's avonds op tijd voor het dinerbuffet, met name als je met meer dan 4 personen bent, meeste tafels zijn voor 2 tot 4 personen. Het dinerbuffet begint om 19:00 uur, kwartier ervoor staat er al een rij te wachten!
p.mangieri, 4-9-2013
Volgend jaar gaan ze verbouwen, dus ik zou ff afwachten met boeken voor 2014...eerst de recencies afwachten

esther janssens, 3-7-2013

Leuk hotel met direct aan de overkant een overvloed aan winkels een aanrader voor shoppers.

Gezellig om in de avond eens rond te wandelen

anton, 27-5-2012
Boek geen voordeelkamer want dan kom je onder het zwembad te zitten en dat wil je echt niet wij hadden een kamer geboekt met zeezicht en hadden mensen gesproken die een voordeel kamer hadden geboekt. En zij hadden hier spijt van.