Hotel Roma Beach Resort & Spa *****

8,5

119 reviews over Hotel Roma Beach Resort & Spa in het Nederlands

Roma Beach was fantastisch. Voor herhaling vatbaar

Danny Delrue, 2-1-2017

Kort en bondig ... Er zijn geen minpunten. Alles was subliem.
Gereisd alleenreizend in november 2016

Heerlijk hotel

Stef enHeleen, 9-11-2016

Roma Beach is een kleinschalig gemoedelijk hotel waar iedereen elkaar bij naam kent.

Wij zijn nu voor de 10e keer geweest en het voelt als thuiskomen.

De service is geweldig,het roma team zorgt ervoor dat je een fantastische vakantie hebt.

In het bijzonder Big Boss Cihat, en chefkok Mustafa, en zijn team,die iedere dag voor een heerlijk buffet zorgde .

Onze fantastische kelner Ershan en Mustafa,(salvatore), bedankt Ershan voor de prachtig versierde tafel iedere avond.het lieve kamermeisje Ignour, die zorgde voor een zeer schone kamer en iedere dag ons bed opmaakte in de mooiste creaties.Ramazzan özz, die er altijd voor zorgt dat onze matrasjes al op het bed liggen als we komen.

En niet te vergeten de kapper Isa die iedereen van een mooi kapsel voorziet en ömer de fotograaf die de meest mooie fotoreportages maakt.

Bedankt lief Roma Team voor weer een onvergetelijke vakantie. Hopelijk.Tot ziens in mei 2017.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie plek maar Nooit weer

Jan Michielse, 24-5-2015

De algemene indruk van dit hotel is goed .het hotel is gebouwd in Romeinse stijl en is van alle gemakken voorzien , een ruim opgezet restaurant verder zijn er onder in het hotel enkele inkoop mogelijkheden , er is een haman, fitness ruimte ,restaurant.

Het zwembad is voldoende groot en er is altijd plek ,men hoeft niet om 7 uur een handdoek te gaan leggen.

De meeste kamers zijn ruim van binnen muv van de( economi kamer) met een minibar die elke dag aangevuld word de kamers worden elke dag schoon gemaakt ,het is wel ontzettend gehorig ,en als je aan de achterkant (land) een kamer hebt kun je mee genieten tot 12 uur van de muziek van het naast gelegen hotel ,het animatieteam bestaat uit 4/5 personen die hun best doen ,maar door het geringe aantal gasten was het moeilijk om een leuke activiteit te organiseren.

Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roma Beach Resort & Spa bij:

Prachtige plek, goede service, mooi hotel

Daphne, 7-5-2015

Een klein hotel waar je rustig kan genieten van je vakantie. De service is heel vriendelijk, we kregen champagne bij aankomst (de aankomst was rond 2 uur 's nachts) en we konden met iedereen wel praten en lachen. We hebben ook van kamer geruild, de eerste kamer was nogal klein en het balkon was voor de helft afgeschermd met een glazen wand. Ik had de receptie verteld dat ik last had van claustrofobie en we kregen meteen een nieuwe grote, open kamer, echt super. De ligging is prachtig, je hebt een prachtig uitzicht op de bergen en de zee, echt adembenemend. Dat het afgelegen ligt is niks van waar, het is maar 25 min lopen naar de stad. Je kunt ook voor €2 met de dommel gaan. De spa was heerlijk, de mensen zijn vriendelijk en de massages zeer ontspannend. Ik raad dit hotel echt aan!!
Gereisd anders in mei 2015

WIFI TEGEN BETALING !!

GJ, 10-8-2014

Kluisje, handdoeken , maar vooral WiFi tegen betaling vind ik niet van deze tijd... Vraag dan vooraf een paar tientjes meer! Familiekamer met twee badkamers is plus!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Grandioos!

AdenOtter, 30-5-2014

Wat een klantgericht hotel! Elke dag werden we behandeld als koning.

Na een late aankomst, stond er nog een klein buffet voor ons klaar. Dit was wel heel erg prettig na zo'n lange reisdag.

Het eten was geweldig, in 2 weken geen één keer hetzelfde gegeten. We zijn zelfs nog uitgenodigd om met de hele staff, inclusief directeur, te dineren. Het was fantastisch!

De minibar op de kamer werd elke dag weer gevuld met water en frisdrank.

Zelf was ik tijdens mijn verblijf jarig. Dit hebben ze niet ongemerkt voorbij laten gaan; ons hele bed lag bezaaid met rozenblaadjes, handdoeken waren tot prachtige figuren gevormd en een flesje wijn en een fruitmand stond voor ons klaar!

Onze vakantie was geweldig! Denya, de guestrelation manager, bedankt voor alles!!

Gereisd met partner in mei 2014

Prachtige vakantie

Deborah, 11-1-2014

Ik ben 3 jaar geleden naar daar geweest en het hotel was dan nog maar pas open. Toch was het een van de beste vakanties die ik al gemaakt heb! Het hotel zelf is heel mooi en modern ingericht. Het eten was heel lekker en de kamers waren prachtig. Een top vakantie!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

leuk hotel!

lotte , 29-9-2013

Heel goed hotel, wel weinig animatie in septemberperiode.

Heel lekker eten, maar weinig variatie wat er voor zorgt dat je er op het einde van je vakantie echt wel genoeg van hebt.

Vriendelijk personeel, helpen goed.

In de spa van het hotel,waar je ook je handdoeken voor aan het zwembad moet halen dringen ze wel heel hard aan om een behandeling te nemen.

Niet ver van het strand waar goede ligstoelen en parasols aanwezig zijn. Hier rijden ook busjes naartoe, maar ook te voet heel goed te doen

Gereisd met partner in september 2013

het was supper

croes viviane, 21-9-2013

supper hotel zeer lekker eten goede bediening heel vriendelijk garcons er was niks tekort
Gereisd met partner in september 2013

Topper!!!!!!!!

Greg , 18-8-2013

Super eten en hotel

Een super goed altijd variatie en je hebt nooit tekort ook geen dranken tekort alles super goed prachtig hotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roma Beach Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roma Beach Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roma Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roma Beach Resort & Spa scoort een 8.5 uit 10 op basis van 132 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: