Hotel Primasol Serra Garden ****

Hotel Primasol Serra Garden ****
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Primasol Serra Garden**** bij :

34 reviews over Hotel Primasol Serra Garden in het Nederlands

Fantastisch plaats

Stefanie, 5-8-2017

Primasol serra garden is een leuk familie hotel. Vlakbij zijn er diverse winkels. Het animatie team is goed. Vooral Ichdibar zij is een goede entertainer. Zij spreekt zowel nederlands, Turks Duits en Engels. Asuman is een goede PR-Manager. Zij probeert je goed te helpen. Het eten is goed. Elke dag kan je wat anders eten.
Gereisd familie in juli 2017

super hotel

anita, 12-6-2017

We zijn net terug van negen dagen serra garden.

Wat hebben we het fijn gehad.

Heerlijk hotel.

super zwembad

En het eten was iedere dag weer een feest.

Bij het strand kon je ook iedere dag lunchen, dus uitzicht op zee en genieten van alle lekkers.

Het personeel was enorm vriendelijk.

De kamers zijn niet al te groot maar alles is schoon en aanwezig.

Dus al met al een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustgevend en goeie animatie

Liesbeth Nievelstein, 8-3-2017

Het is er heerlijk rustig. Gezellige appartement gebouwen. Leuk aangelegd. Lekker rustig. Mooi zwembad. Wordt veel georganiseerd voor de vakantieganger. Goed animatie team. Geweldige shows iedere avond. In een woord geweldig. Wij komen er altijd heerlijk tot rust en het leuke wanneer we er aan komen kent iedere ober, winkelpersoneel, animatie team ons en verwelkomen ons alsof we familie zijn en dan hebben we het gevoel alsof we nooit weg geweest zijn.
Gereisd met partner in september 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding, geen mega hotel.

Martha, 1-11-2016

We kwamen midden in de nacht aan en werden ontvangen met een maaltijd. Super!

De minibar is gevuld (zonder extra kosten).

Kamer is netjes

Eten is goed

uitgebreid buffet

veel opbergruimte in de badkamer

geen opdringerige animatie

altijd stroom op de kamer ook wanneer je er niet bent. (kunt dus altijd opladen)

Niet te snel de borden weg halen terwijl je nog aan het eten bent

Buffet soms niet aangevuld (dit met name wanneer er veel Russen of Oekraïners zijn)

Veel Russen en Oekraïners die hun hele tafels vol laden met voedsel wat vervolgens niet gegeten wordt.

Voor het einde van de maaltijd wordt er al opgeruimd. Wij willen graag laat dineren maar dat lukte in dit hotel niet.

Gereisd met partner in oktober 2016

geen aanrader

Indy, 16-10-2016

ligging is prima,ook mooi zwembad waren genoeg bedden in okt

hamam is ook niet duur in dit hotel zoals vaak wel bij andere hotels

kamer schoon niet groot maar je bent er toch nooit

minpunten :

buffet viel tegen,elke dag hetzelfde,veel te weinig personeel terwijl er veel bezoekers waren ned,belgen,duitsers en zeer veel russen

hotel heeft veel stamgasten die er al jaren komen maar die vonden het eten ook minder geworden

ik kom steeds in andere hotels al heel veel gehad,maar dit hotel zou ik niet meer heen gaan,dan zijn er betere ook met 4 sterren

personeel vond ik wel aardig die proberen ook hun best te doen

in de douche werd ook niets aangevuld wat normaal altijd wel gebeurd

en zeer slechte wifi pffff,alleen in de lounge en na diner gaat iedereen online wat dan weer een nadeel is

nog nooit meegemaakt ,jammer

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

prima vakantie

baloe1, 11-10-2016

Simpel maar goed verzorgd en proper hotel juist gerenoveerd en dat merk je alles is in prima staat. Met zeer goede ligging dicht aan het strand en dicht bij enkele shopping centers en kumkoy shopping.Kamer redelijk klein maar prima in orde en proper, ook de rest van het hotel en de tuin worden goed onderhouden. Wi-fi is goed maar kan beter maar dat is bijna overal.Zwembad tip top in orde met meer dan genoeg ligstoelen (oktober). Eten is in orde maar de keuze is beperkt en er mag sneller bijgevuld worden.Al bij al en goed hotel met alleen positieve punten en zeker voor zijn prijs klasse een grote aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in oktober 2016

Top hotel

Stefanie Bakker, 22-8-2016

Zeer goed hotel. Het is eten is ook goed. Elke dag is er wat anders. Vriendelijk personeel en animatie team is zeer goed. Volgend jaar gaan wij weer terug.
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantie!

de Regter, 4-7-2016

Wij zijn erg tevreden over dit hotel! Personeel was vriendelijk, het eten was erg lekker en divers! Kamer was netjes, werd prima bijgehouden. Animatie deed het leuk.

Ik miste 1 keer een laken op de kamer, ik had een extra laken omdat ik daaronder sliep. Dit aangegeven bij de receptie en meteen werd het geregeld, super!

Wij hebben ons 10 dagen heerlijk vermaakt met een paar uitstapjes en het zwembad!

Gereisd met partner in juni 2016

Super!

Zoë, 14-6-2016

Super hotel. Het eten is prima en je wordt goed bediend. Mooi zwembad erbij en glijbanen. Het hotel heeft een animatie team wat leuk is voor jong en oud!
Gereisd familie in januari 2016

gezellig, familiaal hotel

karin de backer lokeren, 11-5-2016

wanneer je op zoek bent naar een kleiner, stijlvol en familiaal hotel ben je hier aan het goede adres! een klein maar lekker buffet en ook de all-in is ok. de kamers zijn niet te groot maar wel heel proper en uitgerust met een goede douche. je kan hier je haar laten brushen en je nagels laten verzorgen voor maar 8 euro per behandeling. het personeel is vriendelijk en beleefd. speciale dank aan nadia van het animatieteam. haar relaxatieoefeningen op het strand hebben echt deugd gedaan. heb deze vakantie met mijn broer doorgebracht maar ook als single zul je je snel thuisvoelen. kortom, dit hotel is een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Serra Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Serra Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Primasol Serra Garden scoort een 8.26 uit 10 op basis van 35 reviews.