Hotel Primasol Serra Garden ****

7,8

38 reviews over Hotel Primasol Serra Garden in het Nederlands

Niet voor herhaling.

Patrick, 18-10-2017

We waren voor de tiende keer naar Turkije geweest maar dit was tot nu toe het slechtste hotel. Het hotel was goed gelegen, 200 meter van het strand en 500 meter van het stadje. Mooie bungalows met een klein terras. De kamer was prima maar mocht wat groter zijn. Mooie inloopdouche, een flatscreen tv met veel zenders en een frigo die 2 maal in de week werd bijgevuld. Zwembad en omgeving mooi maar de ligzetels waren bijna allemaal kapot. Tafels en stoelen aan de bar waren versleten. Het à-la-carte restaurant is een aanrader. Er was een buitenbar, geen binnenbar. Je kon binnen in het restaurant eten ofwel buiten. Het nadeel buiten was dat er veel gerookt werd. Het buitenrestaurant was volledig overdekt met open zijkanten. De rook bleef overal hangen. Niet aangenaam. Er waren een aantal tafels voor niet-rokers maar dat had geen nut. Idem voor de bar. Als er ‘savonds wat wind was, had je geen beschutting. Ideaal zou zijn om aan de zijkanten windschermen te voorzien. De ligzetels en de matrasjes aan het strand werden niet gekuist. Het eten was weinig gevarieerd en van een mindere kwaliteit. Nooit iets speciaals en weing vis. Bij de turkse avond was er kebab, durum en een grote ijstaart extra. Er was altijd een zwarte vettige laag op de kookplaat van de eieren. Die werd blijkbaar niet proper gemaakt. De hygiene op de kamers was goed maar ronduit schandalig op de toiletten in de lobby en aan het zwembad. Die toiletten werden weinig gekuist. Stank, urine langs de urinoirs en de toiletpotten, vuilbakjes toiletpapier werden weinig geleegd. Iemand had 's avonds in de toiletten overgegeven en dat werd pas de dag nadien 's middags opgekuist. Drank- en etensafval in de lobby van 's avonds lag er 's morgens nog. Veel Russen die onbeschoft zijn, voorkruipen, borden en lepels uit de handen van anderen nemen, veel eten nemen en ook laten staan. Er was zelfs een Russische vrouw die de lepels uit de grote potten confituur nam, proefde en dezelfde lepels terug stak. Wifi enkel in de lobby en dan nog van een slechte kwaliteit. Personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam deed goed hun best en de avondactiviteiten die ze ineenstaken waren heel goed. Alcoholische dranken all-in waren beperkt: bier, raki, whisky, brandy, gin en één zelfgemaakte cocktail. De glazen waren niet proper. De barmannen gebruikte soms glazen zonder ze te spoelen. Het bier in de buitenbar was flets en zonder schuim.

Nooit meer.

Hol, 16-10-2017

Wat een tegenvaller was dat zeg.Wij zijn echte Turkije gangers en gaan al 25 jaar 2 keer p.jaar naar Turkije .Dit hebben wij nog nooit mee gemaakt.Wat een publiek zeg,ik bedoel die Russen.Ze denken echt dat ze het voor het zeggen hebben en houden totaal geen rekening met de andere vakantiegangers.

Jammer dat de openbare toiletten zo vies waren dat je verplicht was om steeds naar je kamer te gaan.Op de toiletten in de lobby en bij het zwembad was het een zwijnen zooi. Closetpapier met ontlasting lag daar open en bloot hoe smerig wil je het hebben. Er stond zelfs een Rus te plassen in de papierbak.De kamers waren erg klein maar gelukkig wel schoon. Het animatieteam was goed en deden erg hun best.Alleen de veels te harde muziek 's avonds leek nergens op.Het a la carte restaurant was goed, en het gewone restaurant was net een kantine. De bedden aan het zwembad allemaal kapot, dus je moest een luchtbed kopen voor een beetje comfort.Wifi erg slecht en alleen in de lobby was het redelijk, maar daar lagen de russen op de banken met de blote voeten op de tafels.Smerige vloeren enz.enz. Het is ook niet meer van deze tijd dat je voor het wisselen van de badlakens moet betalen.

Eens maar nooit meer

Ellen, 14-10-2017

Keurig gerenoveerde kamer, inloopdouche, bed is hard, totaal geen vering, balkon is aan renovatie toe. Balustrade zit los. Kamer wordt dagelijks schoongemaakt, helaas heeft het trappenhuis geen dweil gezien. Weinig variatie in het eten, kip, kip en voor de variatie kip. Is er iets op dan wordt het aangevuld met stukjes frikandel en witte rijst. Koffie wordt geschonken in kartonnen bekertjes. In lobby alleen internet, maar helaas verga je van de urinegeur, daar zit je niet graag,toiletten daar vreselijk vies. Personeel doet zijn uiterste best, maar weinig personeel. ontzettend veel Russen,volle borden en weinig eten. Zelfs gasten die er jaren komen, twijfelen of men er nog heen gaat. Verdient geen 4 sterren, eerder 3 sterren.

Nooit meer

Raso, 12-10-2017

Ongelooflijk dat dit hotel met 4 sterren is ´bekroond.

Wij zijn inmiddels 16 keer in Turkije op vakantie geweest in 4 of 5 sterren hotels maar deze vakantie was vreselijk. Het leek op een all inn formule die men in Spanje enkele jaren geleden gebruikte.

Misschien een idee dat de touroperators een keertje gaan bekijken wat voor achterstallig onderhoud,comform,klantvriendelijk,inhoud van de all inn formule eens goed kunnen gaan bekijken.

Wij zijn niet de enige die klagen over deze accomodatie,gelukkig waren er meer Nederlanders die met tranen in hun ogen hier de vakantie moesten volbrengen.

Qua hygiëne bij het toilet in de receptie was absoluut het hoogtepunt.

Overvolle pendaalemmers met toiletpapier op de grond en ontlasting en een vreselijke urine geur.

Wij willen niemand weerhouden van deze accommodatie maar wil je vakantie vieren in dit hotel met heel veel Russen die hun tassen vol stoppen met etenswaren,fruit en hun tafels bomvol zetten met eten maar nauwelijks iets opeten dan moet je hier dus niet zijn. Buffet werd overigens nauwelijks of niet aangevuld,of nou ja op een gegeven moment stonden er 4 bakken witte rijst in het buffet!!!!!!!

Op je balkon is geen ruimte om er heerlijk met z´n 2tjes te vertoeven zó ongelooflijk klein,en het houtwerk is bijna kaal en hier en daar rot.

Het zwembad water voelde als een grote vrieskist,zó koud!!

Bier wijn en frisdranken zaten in de all inn maar cocktails niet.

Drank werd regelmatig in warme glazen die uit de vaatwasser kwamen geschonken,maakte je daar een opmerking over kreeg je een afkeurende blik!!

Ik kan nog veel meer vertellen over wat wij allemaal hebben mee gemaakt maar waarschijnlijk word er toch niets mee gedaan!!!

Voor ons Never nooit meer....

Fantastisch plaats

Stefanie, 5-8-2017

Primasol serra garden is een leuk familie hotel. Vlakbij zijn er diverse winkels. Het animatie team is goed. Vooral Ichdibar zij is een goede entertainer. Zij spreekt zowel nederlands, Turks Duits en Engels. Asuman is een goede PR-Manager. Zij probeert je goed te helpen. Het eten is goed. Elke dag kan je wat anders eten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

super hotel

anita, 12-6-2017

We zijn net terug van negen dagen serra garden.

Wat hebben we het fijn gehad.

Heerlijk hotel.

super zwembad

En het eten was iedere dag weer een feest.

Bij het strand kon je ook iedere dag lunchen, dus uitzicht op zee en genieten van alle lekkers.

Het personeel was enorm vriendelijk.

De kamers zijn niet al te groot maar alles is schoon en aanwezig.

Dus al met al een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustgevend en goeie animatie

Liesbeth Nievelstein, 8-3-2017

Het is er heerlijk rustig. Gezellige appartement gebouwen. Leuk aangelegd. Lekker rustig. Mooi zwembad. Wordt veel georganiseerd voor de vakantieganger. Goed animatie team. Geweldige shows iedere avond. In een woord geweldig. Wij komen er altijd heerlijk tot rust en het leuke wanneer we er aan komen kent iedere ober, winkelpersoneel, animatie team ons en verwelkomen ons alsof we familie zijn en dan hebben we het gevoel alsof we nooit weg geweest zijn.
Gereisd met partner in september 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding, geen mega hotel.

Martha, 1-11-2016

We kwamen midden in de nacht aan en werden ontvangen met een maaltijd. Super!

De minibar is gevuld (zonder extra kosten).

Kamer is netjes

Eten is goed

uitgebreid buffet

veel opbergruimte in de badkamer

geen opdringerige animatie

altijd stroom op de kamer ook wanneer je er niet bent. (kunt dus altijd opladen)

Niet te snel de borden weg halen terwijl je nog aan het eten bent

Buffet soms niet aangevuld (dit met name wanneer er veel Russen of Oekraïners zijn)

Veel Russen en Oekraïners die hun hele tafels vol laden met voedsel wat vervolgens niet gegeten wordt.

Voor het einde van de maaltijd wordt er al opgeruimd. Wij willen graag laat dineren maar dat lukte in dit hotel niet.

Gereisd met partner in oktober 2016

geen aanrader

Indy, 16-10-2016

ligging is prima,ook mooi zwembad waren genoeg bedden in okt

hamam is ook niet duur in dit hotel zoals vaak wel bij andere hotels

kamer schoon niet groot maar je bent er toch nooit

minpunten :

buffet viel tegen,elke dag hetzelfde,veel te weinig personeel terwijl er veel bezoekers waren ned,belgen,duitsers en zeer veel russen

hotel heeft veel stamgasten die er al jaren komen maar die vonden het eten ook minder geworden

ik kom steeds in andere hotels al heel veel gehad,maar dit hotel zou ik niet meer heen gaan,dan zijn er betere ook met 4 sterren

personeel vond ik wel aardig die proberen ook hun best te doen

in de douche werd ook niets aangevuld wat normaal altijd wel gebeurd

en zeer slechte wifi pffff,alleen in de lounge en na diner gaat iedereen online wat dan weer een nadeel is

nog nooit meegemaakt ,jammer

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

prima vakantie

baloe1, 11-10-2016

Simpel maar goed verzorgd en proper hotel juist gerenoveerd en dat merk je alles is in prima staat. Met zeer goede ligging dicht aan het strand en dicht bij enkele shopping centers en kumkoy shopping.Kamer redelijk klein maar prima in orde en proper, ook de rest van het hotel en de tuin worden goed onderhouden. Wi-fi is goed maar kan beter maar dat is bijna overal.Zwembad tip top in orde met meer dan genoeg ligstoelen (oktober). Eten is in orde maar de keuze is beperkt en er mag sneller bijgevuld worden.Al bij al en goed hotel met alleen positieve punten en zeker voor zijn prijs klasse een grote aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Primasol Serra Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Serra Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Serra Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Primasol Serra Garden scoort een 7.77 uit 10 op basis van 39 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: