Hotel Port Side Resort *****

9,1

20 reviews over Hotel Port Side Resort in het Nederlands

Heerlijke wintervakantie

A.Pelen-Kautz, 17-6-2017

Port Side is een vrij klein en gemoedelijk hotel. Kaviaar en kreeft zul je hier niet voorgeschoteld krijgen. Wel heerlijke stoofschotels en ander lekkers.Ze hebben een grote schare vaste bezoekers. Meest Duits. De kamers zijn prima, evenals de overige verzorging.Het meeste personeel is al zo lang het hotel open is in dienst. De ligging is ook goed 150 meter naar het strand en boulevard. De winkeltjes beginnen op 50 meter van de ingang. Bushalte misschien 200 meter. Wij hebben in februari genoten van hotel en zon. Jammer dat er zo weinig Nederlands mensen in de winter zijn.Echt een aanrader. Fam. Pelen
Gereisd met partner in februari 2017

geweldig

hilde, 23-9-2015

fantastisch, heel schoon, aardige mensen, behulpzaam,geweldig animatieteam,goeie shows, heerlijk eten,als het mogelijk is volgend jaar weer terug, ook de hamam is een aanrader,je wordt met veel respect behandeld

bedankt allemaal,voor een geweldige vakantie

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

super hotel

mikail demir, 16-9-2013

Het super hotel alles top geregeld ruim super kamers eten heel goed vriendelijk personeel
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Port Side Resort bij:

Mooi hotel spijtig hotel erachter

An België , 13-8-2013

Het hotel zelf, zeer netjes, clean, super eten, spijtig van het hotel dat vlak eraan ligt, geeft een ingesloten gevoel. Met een weg ernaast die naar het stand loopt.

Het eten is super, de obers doen hun best, sommige wat minder...

Het personeel is voor de rest super vriendelijk. Het animatie team is geen fun maar soft animatie, de meeste zijn vriendelijk na verloop dat je er een paar dagen bent, buiten 1 Duitse blonde animator, echt degoutant , de glijbanen zijn naast het hotel gelegen, apart van het zwembad, ook spijtig en zijn maar 2x op een dag 1 uurtje open, niet echt kindvriendelijk, geen matrassen erop, niet met zen 2 ...

Maar toch hebben we ons nog zeer goed geamuseerd.

Zeer veel Duitsers . Min punt voor Belgen .

We waren met onze vriendengroep van 15 pers met kindjes , dus zeer proper , zeer lekker eten en onze eigen super ober , en d fun maakten we zelf, dus een leuke vakantie maar niet voor herhaling in dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Sophie, 24-12-2012

Alleen eten was vet eentonig en koud ontbijtbordjes voor zowel

Ontbijt, lunch en diner.

Gereisd met partner in december 2012

heel goed hotel

myriam, 26-8-2012

zijn er in augustus 2 weken geweest en het is zeker aan te raden zelfs het eten stak in die 2 weken niet tegen wat dikwijls na een week elders wel eens gebeurt

reden dat er niet veel beoordelingen opstaan is inderdaad doordat er daar heel veel duitsers zitten

Gereisd met partner in juli 2012

Super hotel !

Sandy, 7-8-2012

Topper! Heerlijke maaltijden, mooie en propere kamers, alles goed verzorgd. Vriendelijk personeel en ideale ligging. Dolmushalte vlakbij waarmee je naar manavgat, colaki, kumkoy, side kan toeren (1 - 1.5 euro pp). Gezellig mooie wandeldijk aan het strand. Genoeg stoelen zowel aan het zwembad als aan de zee. Leuke activiteiten met het animatieteam, watersportactiviteiten in overvloed aan het strand (tegen betaling). Je verveelt je zeker niet!

Wij zijn net met z'n twee terug (10dagen), wat me wel opviel was het massa aan Duitsers dat er aanwezig was. Is blijkbaar wel in heel die regio. Animatieteam en vele plaatselijke Turken spreken er dan ook vloeiend Duits. Engels is ook zeker geen probleem. Kortom, een topvakantie!

Gereisd met partner in juli 2012

Top hotel

Andy, 7-8-2012

Eerste maal Turkije en dit is zeker aan te raden lekker eten en leuke bediening,tof animatie team die niet aansporen om mee te doen.

Kan enkel de voorgaande reacties beamen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

heeeeel goed hotel!

Andy, 6-8-2012

Pracht hotel met een zeer lekkere keuken.

Zeer tof animatie team voor jong en oud die je niet lastig vallen om mee te doen.

Hotel is bezet door voornamelijk Duitstalige mensen(90%)maar is zeker geen probleem.

Doordat dit geen groot hotel is ( 208 kamers)is er altijd plaats aan het zwembad en aan het strand.De stoelen worden telkens s'avonds weggenomen en s'morgens terug geplaatst rond 8u.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Niks aan toe te voegen !

christophe, 25-7-2012

Wij zijn net terug van een verblijf in dit hotel en zijn zeer tevreden!!! Is voor herhaling vatbaar.

Wij hadden een mooie en ruime familiekamer met 4 volwaardige bedden, ingedeeld in 2 aparte kamers met elk een LCD scherm. Moderne badkamer met grote instapdouche.

Eten (buffetkeuze en showcooking) is zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Drank wordt aan tafel geserveerd

Mooi en zeer proper zwembad met om 8u nog voldoende beschikbare ligzetels en parasols (1 per 2 zetels)

Leuke animatie en niet opdringerig. Spreken wel Engels, Duits en Turks maar is geen nadeel.

Op 100 meter is er een privéstrand met ook hier een ruim aanbod aan ligzetels alsook drank en maaltijden.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Port Side Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Side Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Side Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Port Side Resort scoort een 9.14 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: