Appartement Parkside ***

Appartement Parkside ***
8,4

9 reviews over Appartement Parkside in het Nederlands

familie Melgert, 12-8-2006

Ook wij waren gevlucht bij apartotel Erika en kwamen van de hel in de hemel. Hierdoor hadden we toch een leuke vakantie. Nette kamers, Goed eten, soms eenzijdig, maar iemand vroeg om een omeletje en de kok beloofde op dinsdagochtend eitjes te bakken, Heerlijk, moet ie vaker doen hahahaha. Aardig personeel op een enkeling na. Verder positief
    Gereisd anders in augustus 2006

john en sandra, 3-8-2006

Na 2 dagen hotel erika, kwamen we terecht in het paradijs. Wat een heerlijk hotel, netjes verzorgd en schoon. Aardig personeel en profesioneel.

We gaan hier zeker nog eens terug naar toe al is het maar voor de hamam.

We kwamen helemaal herboren terug.

Gereisd met partner in juli 2006

Vanessa, 3-8-2006

Wij zijn na 2 dagen vanuit Hotel Erika gekomen, dus wij vonden dat we een paradijsje kwamen. Serieus het was mijns inziens een prima hotel, leuk personeel. de hamam in het hotel is ook zeer zeker aan te raden. Ik zou hier zeker nog een keertje naar terug gaan.
    Gereisd anders in juli 2006

Annet, 4-1-2006

3-kamer appartement is eenvoudig maar ruim. Een erg gezellig hotel met vriendelijk personeel. Wij verbleven op basis van logies dus gegeten hebben we daar niet. Een mooi en schoon zwembad en een prima verbinding met de Dolmus naar het strand elke ochtend. Ook op het strand Dolphin Beach waar je heen gebracht wordt is heel vriendelijk personeel, als je vaker komt houden ze stoelen voor je vrij direct aan het water. Ook een strandtentje waar je heerlijk kunt eten. Prima vakantie gehad!
        Gereisd anders in januari 2006

liselot, 1-9-2005

23-8 teruggekomen van een heerlijke 10 daagse vakantie in turkije. Prijs kwaliteit verhouding is echt prima ! let wel op: De airco doet het alleen op bepaalde tijden van 17.00 tot 19.00 en van 00.00- tot 04.00 dit was in het begin erg wennen met gem.39 graden. Hotel kamers zijn netjes en prima schoongehouden! Sávonds is erg weinig te doen in het hotel zelf. Maar je kan en hoop afleiding vinden in het stadje Side. Het eten is goed verzorgt wel een beetje eenzijdig en ik moet eerlijk zeggen dat wij toch een aantal mensen hebben gesproken die aan de diarree waren maar hebben hier zelf nauwelijks last van gehad. Het zwembad is heerlijk ! tip: een aardige taxi chauffeur voor de deur die max. zes mensen een hele dag voor 80 euro in totaal alle mooie dingen uit de omgeving laat zien !! We hebben een heerlijke vakantie gehad.
          Gereisd anders in september 2005

nance, 9-8-2005

is goed hotel maar alleen de hotelkamers airco doet het niet altijd¡app.zijn ruim en 24airco zalig¡het eten is ook niet slecht alleen weinig vlees¡prijs kwaliteit gewoon super¡groetjes kris nancy
            Gereisd anders in augustus 2005

talitha, 25-7-2005

PERFECTE vakantie geweest,

echt super lekker eten, niet al te uitgebreid, maar goed gegeten..

ligging iets minder, maar toch wel makkelijk te bereiken..

personeel UITERMUNTE superr..

ga zeker nog een x terug..

ben er vanaf 2 tot 9 juli 2005 geweest

Gereisd anders in juli 2005

Harry, 27-5-2005

Van 18 t/m 25 mei 2005 gelogeerd in dit hotel/appartementencomplex.

We hadden een driekamerappartement, waarvan de inrichting eenvoudig was.

Echter het was alleen om te slapen en te douchen, want we waren er all inclusive. Ben je dat niet, maar op basis van logies dan wordt het wel een beetje behelpen qua kookfaciliteiten.

Wat betreft het eten: geen uitgebreide buffetten zoals in 4 en 5 sterrenhotels, echter wat er staat is goed van kwaliteit. Geen last van diarree etc. Alles kwam zeer betrouwbaar over.

Zowel het hotel als de appartementen werden bijzonder schoon gehouden.

Het bedienend personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Kortom: prijs/kwaliteitverhouding juist.

Gereisd anders in mei 2005

Inge, 27-2-2005

Heel Leuk en mooi hotel voor een mooie vakantie!
                  Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Parkside*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parkside in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parkside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parkside scoort een 8.44 uit 10 op basis van 9 reviews.