Beoordelingen Hotel Paloma Oceana Resort*****

171 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Paloma Oceana Resort*****
Kumköy Mevkii, 07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Paloma Oceana Resort scoort een 9,2 uit 10, op basis van 171 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Paloma Oceana Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 184 vakantiefoto's van Hotel Paloma Oceana Resort***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Paloma Oceana Resort***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

113 beoordelingen over Paloma Oceana Resort*****

171 beoordelingen
9,3
Toon score en beoordelingen van:
"2-de keer voelde als thuiskomen !"vertalen
Ria Janssen en Theo...
8,0

12-10-2014 Het resort is nu 3 jaar oud en wordt uitstekend onderhouden. Variatie in maaltijden met name met de streekgebonden gerechten. Voornamelijk duitse bezoekers. Personeel spreekt allemaal duits. Side is met dolmus bereikbaar voor € 1.00. Overdekt winkelcentrum tegenover resort en meerdere winkelstraten in de directe nabijheid. Strand met zand en geen stenen in het water ! Kamers (hoofdgebouw) zien er keurig uit !

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 14-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Ria Janssen en Theo, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

"Mooi hotel"vertalen
Jan en Mary
7,0
9,0

03-10-2014 het is prima vertoeven daar ,alles is heel netjes onderhouden ,en schoon
maar wat wij een beetje een nadeel ,vonden , dat alles zover uit elkaar lag , je moest heel veel lopen , van de kamer naar het restaurant, en dan weer naar het strand, erg ver uit elkaar , wij zijn hier
voor 3x naar Royal Dragon geweest, en dat word het de volgende keer weer ,maat nogmaals het is een prima hotel.

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 04-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Jan en Mary, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.Hopelijk zien we mekaar nog een keer in Paloma Oceana Resort. Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

"Zeer goed Resort"vertalen
Rosita en Corné
10,0

26-09-2014 Sinds lange tijd weer in Turkije op vakantie geweest en meteen weer een goed gevoel dankzij dit resort. Wij waren hier van 11/9 t/m 23/9. We hadden een ruime kamer in het hoofdgebouw met een zeer ruime inloop douche. Alles is er schoon en netjes, men besteed hier veel aandacht aan! Er zijn meerdere zwembaden omringd door een goed onderhouden tuin. Eén voor de rustzoekers en één met animatie. Steeds voldoende ligbedden aanwezig. Er is een groot zandstrand waar je fijn kunt wandelen in de branding. Geen stenen of andere rotzooi in het water. Er zijn regelmatig zeer professionele shows. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker Emel van de aquabar, zij zorgt er voor dat je niets te kort komt en heeft altijd wel een vriendelijk woordje. Thanks Emel. Het eten is prima er is voldoende keus én het is lekker. Het animatie team krijgt een ruim voldoende. Wat ze doen is goed maar soms erg overdreven. Veel winkeltjes meteen al voor de deur. We gaan zeker weer terug naar Paloma Oceana

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 30-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Corne_St, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Prachtig hotel"vertalen
bolly_wonderland
9,0

22-09-2014 zeer mooi gelegen hotel met zeer grote kamers en zeer lekker eten zeer net en degelijk onderhouden ..ligt vlak aan een winkelstraat en centrum .mooie zwembaden met voor elks wat wil rust plezier en animatie .animatie is ok maar kon veel beter .de avondshows zijn van top kwalitiet .we komen zeker terug

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 24-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste bolly_wonderland, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! Het voltallige team staat altijd klaar om uw wensen te vervullen. We hopen u dan ook snel weer te ontmoeten. Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Met partner, Aug. 2014
"Wat een droomplek"vertalen
Sjors en anneke

08-09-2014 Wat een super resort

Wij verbleven voor de tweede maal in dit resort en wederom geweldig.
Dit is een super hotel en op een super locatie.
Onze complimenten aan directie en met name al het vriendelijke personeel.maar in het bijzonder üger de ober van de pianobar.
In dit hotel zul je red mijn vakantie niet tegen komen.
Zoek je een onbezorgde vakantie boek dan dit gewldig mooie en super verzorgde hotel.
U zult er geen spijt van krijgen.

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 10-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Sjors en anneke, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Het feit dat u al 2x bij ons in het hotel verblijft is een teken van onze goede service. Op naar het 3e verblijf! Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtig Resort! Aanrader!"vertalen
Johan
10,0

22-09-2014 Dit hotel is een echte aanrader! Werkelijk alles is top. Het eten is zeer goed, zowel in het buffer als in de a la carte restaurants die inbegrepen zijn in de all in. De zwembaden zijn prachtig, 1 met animatie en 1 rustig gelegen in de mooi onderhouden tuin. Mooie ruime kamers met alle comfort. Personeel is oprecht vriendelijk en behulpzaam. Veel Duitse en Engelse gasten maar van de beschaafde soort. Geen Russen gezien! Personeel spreekt Engels en Duits. Buiten het hotel veel winkels, dolmus en taxi voor de deur. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 24-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte jometdebanjo, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling. Iedereen in Paloma Oceana Resort doet zijn uiterste best om elke gast een fantastische vakantie te bezorgen. We hopen jullie terug bij ons te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer goed hotel"vertalen
Martin
9,0

27-08-2014 Super vakantie gehad. Het eten is er gevarieerd en van goede kwaliteit.
De kamer en het hotel zijn zeer schoon. De zwembaden en de tuin worden net als de rest heel schoon gehouden. De animatie is erg goed. Er is heel de dag door van alles te doen, Zumba, boogschieten, darten enz enz. Ook de kidsclub is heel de dag bezig om de kinderen met van alles te vermaken.
Het zand strand bij het hotel is groot genoeg met voldoende ligbedden.
Dit hotel is echt een aanrader voor een fijne onbezorgde vakantie.

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 04-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Martin, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! Hopelijk zien we mekaar nog een keer in Paloma Oceana Resort. Met vriendelijke groeten,

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
Elle
9,0

09-08-2014 Wij zijn van 24 juli t/m 2 aug in dit hotel geweest. Wat een geweldig mooi hotel in een gezellige omgeving met veel winkeltjes. Wij hadden een familiekamer bij het rustige zwembad. Dat waren 2 dezelfde kamers met verbindingsdeur. Zeer schoon en iedere dag schone handdoeken. Mooi breed strand met genoeg bedjes voor iedereen. Mooi zwembad maar het enige nadeel was dat je er heel vroeg bij moest zijn om je handdoek neer te leggen (7.00 uur). Eten was goed. Iedere dag ander thema. Overdag kon je bij het strand grillkip eten, bij het zwembad crispy chicken en natuurlijk kon je ook in het restaurant terecht. Animatie was fantastisch, vooral hassan, Anna en yulia. In de avond was er altijd wel een show of iets dergelijks. 1 x in de 2 weken was er een mapping party. Een videoshow met dj en zangeres. Voor kinderen werd er ook heel veel georganiseerd. Veel Duitsers, wat Russen, Belgen, Engelsen en Nederlanders. Van alles wat. Kortom een fantastisch hotel.

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 04-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Elle, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Een fantatisch hotel"vertalen
Marleen en Patrick

17-07-2014 Een hotel om van te snoepen
Echt een luxe pareltje met zeer mooie zwembaden en heel lekkere restaurants waar alle dagen verschillende gerechten geserveerd worden, alle dagen showcooking
Wij verbleven in de bungalows en het zijn heel propere en mooie kamers die zeer rustig gelegen zijn en overal dichtbij
Voor de kinderen met de superanimatie is er heel dag wel iets te doen
Voor ons staat het al vast. Volgend jaar terug naar dit mooie resort
s' Avonds geen problemen, professionele shows en aan de overkant van de straat een overvloed van winkeltjes tot in de late uurtjes

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 04-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Marleen en Patrick, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! Hopelijk zien we mekaar nog een keer in Paloma Oceana Resort. Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig hotel geen enkel negatief punt te melden"vertalen
colinda Vissers
10,0

22-07-2014 Dit was werkelijk een fantastisch hotel, keurig, netjes, geweldige keus aan eten, geweldig animatieteam voor jong en oud !!!
Zwembad werd 2 keer 24 uur gesloten omdat er iemand in het zwembad zijn behoefte had gedaan, dit wil volgens mij al heel wat zeggen. En een probleem was het niet omdat je dus direct aan het strand ligt en nog 3 andere zwembaden ter beschikking hebt op het complex.

Genel Müdür Arif ATAK General Manager, 04-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte cvissers, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling. Iedereen in Paloma Oceana Resort doet zijn uiterste best om elke gast een fantastische vakantie te bezorgen. We hopen jullie terug bij ons te mogen verwelkomen. Arif ATAK General Manager

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?