Beoordelingen Hotel Paloma Oceana Resort*****

154 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Paloma Oceana Resort*****
Kumköy Mevkii, 07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Paloma Oceana Resort scoort een 9,1 uit 10, op basis van 154 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Paloma Oceana Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 164 vakantiefoto's van Hotel Paloma Oceana Resort***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Paloma Oceana Resort***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

104 beoordelingen over Paloma Oceana Resort*****

154 beoordelingen
9,3
9,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Een fantatisch hotel"vertalen
Marleen en Patrick

17-07-2014 Een hotel om van te snoepen
Echt een luxe pareltje met zeer mooie zwembaden en heel lekkere restaurants waar alle dagen verschillende gerechten geserveerd worden, alle dagen showcooking
Wij verbleven in de bungalows en het zijn heel propere en mooie kamers die zeer rustig gelegen zijn en overal dichtbij
Voor de kinderen met de superanimatie is er heel dag wel iets te doen
Voor ons staat het al vast. Volgend jaar terug naar dit mooie resort
s' Avonds geen problemen, professionele shows en aan de overkant van de straat een overvloed van winkeltjes tot in de late uurtjes

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig hotel geen enkel negatief punt te melden"vertalen
colinda Vissers
10,0

22-07-2014 Dit was werkelijk een fantastisch hotel, keurig, netjes, geweldige keus aan eten, geweldig animatieteam voor jong en oud !!!
Zwembad werd 2 keer 24 uur gesloten omdat er iemand in het zwembad zijn behoefte had gedaan, dit wil volgens mij al heel wat zeggen. En een probleem was het niet omdat je dus direct aan het strand ligt en nog 3 andere zwembaden ter beschikking hebt op het complex.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super hotel!"vertalen
Paulien Hoogewijs
7,0
10,0

15-07-2014 Ik heb met dit hotel een zeer goede ervaring gehad. Het volledige resort was mooi en zeer netjes. De kamers waren echt ruim (ik had een kamer in het hoofdgebouw), mooi en zeer proper. De service was goed maar sommigen zijn vriendelijker dan anderen. Ook het Engels van sommige obers is echt minimaal. Het eten in Paloma was zeer lekker en er was heel veel keuze! Het was ook niet elke avond volledig hetzelfde assortiment wat ik ook een pluspunt vind. De zwembaden zijn zeer groot en goed onderhouden. Een nadeel vond ik wel dat alle ligstoeletjes om 7u 's morgens telkens al ingenomen waren. Aan het zwembad was het vechten om een ligstoel, aan de zee was er altijd plaats.

met partner, Juni 2014
"Geweldig hotel"vertalen
Mary
10,0

22-06-2014 Wij zijn dertien dagen in Paloma geweest en hebben het prima naar onze zin gehad!
Mooi hotel, alles nieuw verbouwd, super grote kamer, leker eten en mooi onderhouden tuin en zwembaden.
Voor de deur verschillende straates met winkels en aan de overkant van hotel een overdekt winelcentrum. Dolmus voor de deur en voor twee euro p.p. ben je heen en terug van Side.
Ontzettend vriendelijk personeel en annimatieteam.
Voor herhaling vatbaar!

Juni 2014
"Top hotel"vertalen
Sanne
10,0

02-07-2014 Heerlijke vakantie gehad in dit hotel !
Het personeel is erg vriendelijk en maakt het iedereen naar de zin.
Het eten is heerlijk, afwisselend en de a la carte restaurants zijn ook top! Zeker een keer uitproberen.
De kamers zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien !
Het strand is echt een topper ... Een prachtig zandstrand en je loopt geleidelijk het water in, de bedjes en parasolletje staan niet hutje mutje bij elkaar maar je hebt genoeg ruimte om lekker met de zon mee te draaien.
Altijd plaats aan een van de zwembaden of het strand.
De animatie deed ook erg hun best, waren niet vervelend als je niet mee wilde doen geen probleem, een gezellig praatje maken kon altijd!
Als je het hotel uitliep waren er overal winkeltjes je hoeft dus niet ver weg om te shoppen.
Kortom echt een aanrader !!! Ik ga zeker terug volgend jaar !!!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Tot hier toe ons beste hotel"vertalen
Sabine Huysegems
10,0

17-07-2014 Dit hotel scoort voor ons nog beter dan Limak Lara,Concorde,Cornelelia Delux en nog veel andere.Kamers ruim,zeer grote douche.Zeer,zeer lekker eten en zeer veel keuze.Voldoende plaats aan het zwembad.Kinderclub prima inorde.2 nederlandstalige meisjes aanwezig in juli en augustus.Als ik 1 minpunt moet opnoemen dan kan ik ,zeggen dat de lift niet gekoeld was en de spiegel en de vloer wat vuil was in de lift.Wij gaan zeker terug.

met vrienden, Mei 2014
"Heerlijk resort!"vertalen
Marjan
7,0
9,0

19-05-2014 Wij verbleven in de poolvilla, prachtige kamers, heel ruim en top service vanuit de eigen poolbar.
Overall goed serviceniveau, met name housekeeping en de à la carte restaurants heel gastgericht. In het hotel verblijven veel Duitsers, daarnaast voornamelijk Belgen en Nederlanders.
Eten is prima, zoals bij alle all in concepten heb je het op gegeven moment wel gezien. Gelukkig goede alternatieven met à la carte. Welness in het hotel is niet goedkoop maar absoluut de moeite waard, Haman met massage is aanrader.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Top Resort!"vertalen
W. Reijnders
9,0

05-05-2014 Een nette en mooie accommodatie. Goed personeel, een nette kamer (dagelijks schoongemaakt + minibar aangevuld), ruim opgezet resort. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 met diverse glijbanen, bij ieder zwembad is een toezichthouder. Het resort ligt aan het zandstrand dat goed wordt schoongehouden door het personeel. Ruim opgezette verdeling van bedjes op het strand ('s ochtends vroeg een bedje toe-eigenen is niet nodig). Het stadje Side is met de dolmus gemakkelijk te bereiken en is zowel 's avonds als overdag een aanrader. Ook de winkels tegenover het resort zijn leuk om te shoppen. 3 à la carte restaurants waren geopend (internationaal, turks, vis), hier werd zeer goed eten geserveerd. Wel zijn er weg weinig tafels waardoor je 's ochtends snel moet zijn met reserveren. Er waren voornamelijk Nederlandse en Duitse gasten (mei 2014). De hamam in het resort is extreem duur, deze kun je beter ergens buiten het hotel boeken.

met een groep, Apr. 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
A. van den Berg
9,0

14-04-2014 Begin april hebben wij een week van de luxe van dit hotel mogen genieten. Met name het voortreffelijke eten (uitgebreide buffetten, veel keus, goede kwaliteit) en de vriendelijke service van het personeel en het animatieteam heeft ervoor gezorgd dat wij een geweldige week hebben beleefd. Wij kunnen dit hotel aan iedereen die houdt van zon, zee, strand en lekker eten zeker aanraden. Het resort ligt direct aan het zandstrand en er zijn verschillende zwembaden. Er waren 3 à la carte restaurantants geopend waar 1 keer per verblijf gegeten mag worden. In de patisserie stonden de hele dag zoete lekkernijen klaar en werd koffie en thee geschonken. In de omgeving zijn wat winkeltjes en restaurantjes, het centrum van Side is een kwartiertje met de dolmus.

met vrienden, Okt. 2013
"Super!"vertalen
patricia
10,0

03-11-2013 Voor de 2de maal in de herfstvakantie nr dit hotel geweest.zalig!al vele malen turkije gedaan maar paloma steekt er met kop en schouders boven uit!!prachtige kamers,lekker eten;mooie zwembaden,..vele shops rond hotel;dolmus voor de ingang;voor 1,5 euro kom je in side en manavgat.alles super!!volgend jaar opnieuw!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?