Hotel Paloma Oceana Resort *****

Hotel Paloma Oceana Resort *****

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Paloma Oceana Resort***** bij :

213 reviews over Hotel Paloma Oceana Resort in het Nederlands

Kan beter t.o.v. 2016

S. Tielemans, 6-8-2017

In 2016 was het beter. Vriendelijker personeel. De beach bar is onzuiver en mensen mochten zonder shirt eten. Dat mocht in 2016 niet. Personeel is in het algemeen niet meer zo gastvrij. Kamer wordt snel gepoetst maar niet naar behoren. Op moment van deze review zijn wij nog ter plaatse. Rondom het zwembad wordt niet zuiver gemaakt. De bananenschillen lagen nog op de grond.
Gereisd met partner in augustus 2017

Beste Tielemans,

Het spijt ons te moeten lezen dat uw vakantie niet volledig aan uw verwachtingen voldeed.Het volledige team zet zich dagdagelijks in om al onze gasten van een mooie, zorgeloze én nette vakantie te laten genieten.We hopen U alvast nog eens weer te zien hier in Paloma Oceana en uzelf te laten overtuigen van de kwaliteit die wij graag aanbieden.

Met vriendelijke Groeten,

Prachtig hotel

Anne, 21-7-2017

Heel groot en mooi verzorgd resort. Mooie grote kamers (in hoofdgebouw), proper. Vriendelijk personeel. Mooie, grote zwembaden. Een fantastische all-in formule. Alles aanwezig voor een fantastische vakantie. Een echte aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

Beste Anne,

Dank u voor de prachtige beoordeling.Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

General Manager

Super ! Geen minpunten te bedenken !

Mieke en Peter, 29-6-2017

Alles was echt top in dit hotel. Het gehele personeel is erg vriendelijk. De General Manager, dhr Arif Atak, kwam zelfs met ons een kaartje leggen. De kamers in het hoofdgebouw zijn prachtig en erg groot. Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad.
Gereisd met partner in juni 2017

Beste Mieke en Peter,

Dank u voor de prachtige beoordeling. We waren erg blij dat u tevreden waren met onze service. Wij hopen dat u ons opnieuw te kiezen in de komende tijd.

Bedankt en tot ziens voor nu

Met vriendelijke Groeten,

heel goed meegevallen

jullet rita, 17-6-2017

heel goed gelegen

biologis eten en vriendelijk personeel

heel hulpvaardig

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Heel goed.

TS, 26-5-2017

Mooie propere ruime kamer en badkamer. Ligging ideaal: vlakbij winkeltjes en shopping center + vlakbij bushalte naar Side of Manavgat. Heel mooi strand : aparte plaatsen met parasol (mensen zitten zo niet op elkaar!) Ideaal om strandwandeling te maken (naar Side 5 km). Restaurant: veel keuze en heel vriendelijk personeel, zeer goede service.

Beach restaurant: ideaal voor een drankje! Pianobar: daar was de service iets minder. vb. toen er maar 3 tafels bezet waren hebben wij wel 15 min.moeten wachten tot er een ober kwam. Dat is het enige minpuntje!

Ons bezoek is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2017

Beste gast,

heerlijke vakantie gehad

Brenda, 14-5-2017

Wij waren in de meivakantie 2 weken bij Paloma Oceana. Een heel goed resort, van alle gemakken voorzien. Het was nog best rustig, dus plek zat bij het zwembad. Het eten is goed. Vooral het ontbijt, eieren in alle soorten en maten voor je gebakken, geroerd, gekookt etc. Verse jus d'orange. Bediening is prima en vriendelijk. Een aantal obers, Ali, Ramazan en de dame in de patisserie sprongen er uit.

Wij zaten met 2 pubers in een family connection room in ditzelfde gebouw. Hele ruime en mooie kamers, allebei een eigen badkamer. Goede bedden! Meestal in Turkije keihard, maar hier echt goed, en ook een groot 2-persoonsbed. In allebei de kamers een gevulde minibar. Schoonmaak was prima. Een nette en verzorgde locatie!

In de directe omgeving heel veel winkeltjes, met de dolmus voor de deur ben je snel in Side of Manavgat.

Enige minpuntje: 2 heren van het animatieteam hebben geprobeerd onze puberdochters (15 en 16) te versieren. Maar gelukkig waren ze zo wijs daar niet op in te gaan.

Gereisd familie in mei 2017

Beste Brenda,

Super hotel

Houben, 10-5-2017

Een super goed hotel

Eten is er super

Super vriendelijk personeel

Ligging is ideaal veel winkeltjes in de buurt

Gaan volgend jaar zeker terug

Gereisd met partner in april 2017

Beste Houben,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Geweldig fijn hotel

Gerard Boonhof, 10-5-2017

Super lekker eten en een geweldige service
Gereisd met partner in oktober 2016

Beste Gerard Boonhof,

General Manager

Prima hotel, ook in winterseizoen

Arie, 20-12-2016

Wij waren hier een week eind nov/begin december. Ook in deze laagseizoen tijd was het nog redelijk bezet. De gasten werden geconcentreerd in het hoofdgebouw, waardoor het nog behoorlijk levendig was.

Overall prettige sfeer.

Ook in deze tijd 3 x per week live muziek, andere avonden een turkse dansshow, quiz, etc. Elke avond dus wat te doen en goed bezocht.

Eten in het restaurant prima en ook elke avond één van de specialiteiten/a la carte restaurant geopend. (mocht in deze tijd ook onbeperkt gebruik van worden gemaakt).

Personeel over de hele linie vriendelijk en behulpzaam.

Kamers ruim, schoon en goed onderhouden.

Dolmus naar Side en Manavgat stopt voor de deur van het hotel.

Naar Side centrum is lekkere wandeling over het strand van 6 km.

Al met al waren wij prima tevreden en kunnen dit hotel aanraden.

Gereisd met partner in november 2016

Beste Arie,

Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! Hopelijk zien we mekaar nog een keer in Paloma Oceana Resort.

General Manager

Paloma Oceana was zeer geslaagd,het eten was goed.

Familie Derks, 29-9-2016

Familie Derks

Het Hotel Paloma Oceana was zeer mooi, Wij hadden een Connection kamer met uitzicht op het rustige zwembad waar geen animatie was. De kamer was zeer super en werd iedere dag goed schoongemaakt. De minibar werd iedere dag bijgevuld.

De vele bars in het hotel waren ook super. Je werd snel en correct geholpen. De buffetten in het hoofdrestaurant waren zeer uitgebreid en erg lekker. Kortom Paloma Oceana is een super hotel wat zeer goed wordt onderhouden. En niet te vergeten de animatie was zeer goed er waren de hele dag dag door activiteiten.

De tuinen waren zeer mooi. Er waren vijf a la carte restaurants, en je kon tijdens de lunch eten bij het hoofd zwembad en aan het strand restaurant. Het visrestaurant Ada was zeer goed en erg lekker.

Gereisd met vrienden in september 2016

Beste Familie Derks,

Bedankt voor uw beoordeling over uw verblijf in ons hotel. We hopen dat u een aangename vakantie had. Uw opmerkingen zijn voor ons belangrijk om onze service te verbeteren.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek en hopelijk tot een volgende keer.

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paloma Oceana Resort scoort een 9.02 uit 10 op basis van 238 reviews.