Hotel Paloma Oceana Resort *****

Paloma Oceana Resort

WebsiteLink naar website

215 reviews over Hotel Paloma Oceana Resort in het Nederlands

Een super vakantie in een geweldig hotel.

Luuk derks, 14-10-2017

Een super hotel, waar de service erg goed is De kamer werd iedere dag zeer goed gepoetst en de mini bar werd iedere dag bijgevuld. Ook ons bedden werden met grote regelmaat mooi versierd. De buffetten waren erg uitgebreid en erg lekker, het ontbijt de lunch en dinner waren goed verzorgt. Er was iedere avond genoeg vermaak in het hotel. De shows die we hebben gezien waren leuk en erg mooi. Het personeel was erg vriendelijk. En het annimatieteam was de hele dag in de weer met de gasten. En erg vriendelijk en niet opdringerig. De ligging van het hotel is super schuin tegenover het shoppingcentrum. En voor het hotel is een dolmus halte voor na managvat en side te gaan. Op onze vertrekdag moesten we om eerder van onze kamer en hadden we gevraagd om onze connection kamer te verlengen maar dat ging helaas niet. Maar dit werd super opgelost door de receptie. En kregen we tegen betaling een kamer in het hoofdgebouw. Waar we tot zes uur mochten blijven. Kortom een super vakantie, in een top hotel.
Gereisd met vrienden in september 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 16-10-2017

Beste Luuk derks,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden.

Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Corryn - De Vrieze, 1-9-2017

Dit is het 2de keer dat we dit hotel nemen. De 1ste keer was in 2015. Zoals toen was alles terug naar wens. Kamer in het hoofdgebouw was prachtig. Enorme grote bedden , grote douche,… Mini bar werd elke dag aangevuld. Kamers werden elke dag gepoetst.

Eten was ook heerlijk. Je had keuze in verschillende dingen, ook dessert was elke dag uitgebreid Er was 1minpunt en dat was het bakken van de vis. Er was veel volk, waardoor ze snel moesten bakken. Vis was buitenkant goed gebakken, maar nog rauw van binnen.

Je hebt er een mooie cocktailbar, waar je verschillende lekkere cocktails kan krijgen. Ook de kindercocktails (non alcohol) zijn er super voor de kids.

Animatie aan het zwembad was ook top. Zumba, Aqua gym, waterpolo, …

Ligging van het hotel is perfect. Je hebt geen vervoer nodig om winkeltjes te bezichtigen. Je hebt alles in de buurt.

Ook werden we vriendelijk begroet door de Manager Arif Atak.

Ik zou dit hotel zeker aanbevelen en is zeker de moeite waard!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 5-9-2017

Beste Corryn - De Vrieze,

Dank u voor de prachtige beoordeling. We waren erg blij dat u tevreden waren met onze service. Wij hopen dat u ons opnieuw te kiezen in de komende tijd.

Bedankt en tot ziens voor nu

Kan beter t.o.v. 2016

S. Tielemans, 6-8-2017

In 2016 was het beter. Vriendelijker personeel. De beach bar is onzuiver en mensen mochten zonder shirt eten. Dat mocht in 2016 niet. Personeel is in het algemeen niet meer zo gastvrij. Kamer wordt snel gepoetst maar niet naar behoren. Op moment van deze review zijn wij nog ter plaatse. Rondom het zwembad wordt niet zuiver gemaakt. De bananenschillen lagen nog op de grond.
Gereisd met partner in augustus 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 14-8-2017

Beste Tielemans,

Het spijt ons te moeten lezen dat uw vakantie niet volledig aan uw verwachtingen voldeed.Het volledige team zet zich dagdagelijks in om al onze gasten van een mooie, zorgeloze én nette vakantie te laten genieten.We hopen U alvast nog eens weer te zien hier in Paloma Oceana en uzelf te laten overtuigen van de kwaliteit die wij graag aanbieden.

Prachtig hotel

Anne, 21-7-2017

Heel groot en mooi verzorgd resort. Mooie grote kamers (in hoofdgebouw), proper. Vriendelijk personeel. Mooie, grote zwembaden. Een fantastische all-in formule. Alles aanwezig voor een fantastische vakantie. Een echte aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 25-7-2017

Beste Anne,

Dank u voor de prachtige beoordeling.Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

General Manager

Super ! Geen minpunten te bedenken !

Mieke en Peter, 29-6-2017

Alles was echt top in dit hotel. Het gehele personeel is erg vriendelijk. De General Manager, dhr Arif Atak, kwam zelfs met ons een kaartje leggen. De kamers in het hoofdgebouw zijn prachtig en erg groot. Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad.
Gereisd met partner in juni 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 7-7-2017

Beste Mieke en Peter,

Bedankt en tot ziens voor nu

heel goed meegevallen

jullet rita, 17-6-2017

heel goed gelegen

biologis eten en vriendelijk personeel

heel hulpvaardig

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Heel goed.

TS, 26-5-2017

Mooie propere ruime kamer en badkamer. Ligging ideaal: vlakbij winkeltjes en shopping center + vlakbij bushalte naar Side of Manavgat. Heel mooi strand : aparte plaatsen met parasol (mensen zitten zo niet op elkaar!) Ideaal om strandwandeling te maken (naar Side 5 km). Restaurant: veel keuze en heel vriendelijk personeel, zeer goede service.

Beach restaurant: ideaal voor een drankje! Pianobar: daar was de service iets minder. vb. toen er maar 3 tafels bezet waren hebben wij wel 15 min.moeten wachten tot er een ober kwam. Dat is het enige minpuntje!

Ons bezoek is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 1-6-2017

Beste gast,

heerlijke vakantie gehad

Brenda, 14-5-2017

Wij waren in de meivakantie 2 weken bij Paloma Oceana. Een heel goed resort, van alle gemakken voorzien. Het was nog best rustig, dus plek zat bij het zwembad. Het eten is goed. Vooral het ontbijt, eieren in alle soorten en maten voor je gebakken, geroerd, gekookt etc. Verse jus d'orange. Bediening is prima en vriendelijk. Een aantal obers, Ali, Ramazan en de dame in de patisserie sprongen er uit.

Wij zaten met 2 pubers in een family connection room in ditzelfde gebouw. Hele ruime en mooie kamers, allebei een eigen badkamer. Goede bedden! Meestal in Turkije keihard, maar hier echt goed, en ook een groot 2-persoonsbed. In allebei de kamers een gevulde minibar. Schoonmaak was prima. Een nette en verzorgde locatie!

In de directe omgeving heel veel winkeltjes, met de dolmus voor de deur ben je snel in Side of Manavgat.

Enige minpuntje: 2 heren van het animatieteam hebben geprobeerd onze puberdochters (15 en 16) te versieren. Maar gelukkig waren ze zo wijs daar niet op in te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 20-5-2017

Beste Brenda,

Super hotel

Houben, 10-5-2017

Een super goed hotel

Eten is er super

Super vriendelijk personeel

Ligging is ideaal veel winkeltjes in de buurt

Gaan volgend jaar zeker terug

Gereisd met partner in april 2017
Arif ATAK, Genel Müdür, 13-5-2017

Beste Houben,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Geweldig fijn hotel

Gerard Boonhof, 10-5-2017

Super lekker eten en een geweldige service
Gereisd met partner in oktober 2016
Arif ATAK, Genel Müdür, 13-5-2017

Beste Gerard Boonhof,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paloma Oceana Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paloma Oceana Resort scoort een 9.03 uit 10 op basis van 240 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: