Beoordelingen Hotel Paloma Oceana Resort*****

157 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Paloma Oceana Resort*****
Kumköy Mevkii, 07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Paloma Oceana Resort scoort een 9,1 uit 10, op basis van 157 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Oceana Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Oceana Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Paloma Oceana Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 167 vakantiefoto's van Hotel Paloma Oceana Resort***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Paloma Oceana Resort***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

107 beoordelingen over Paloma Oceana Resort*****

157 beoordelingen
9,3
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Zeer goed hotel"vertalen
Martin
9,0

27-08-2014 Super vakantie gehad. Het eten is er gevarieerd en van goede kwaliteit.
De kamer en het hotel zijn zeer schoon. De zwembaden en de tuin worden net als de rest heel schoon gehouden. De animatie is erg goed. Er is heel de dag door van alles te doen, Zumba, boogschieten, darten enz enz. Ook de kidsclub is heel de dag bezig om de kinderen met van alles te vermaken.
Het zand strand bij het hotel is groot genoeg met voldoende ligbedden.
Dit hotel is echt een aanrader voor een fijne onbezorgde vakantie.

"Fantastisch hotel"vertalen
Elle
9,0

09-08-2014 Wij zijn van 24 juli t/m 2 aug in dit hotel geweest. Wat een geweldig mooi hotel in een gezellige omgeving met veel winkeltjes. Wij hadden een familiekamer bij het rustige zwembad. Dat waren 2 dezelfde kamers met verbindingsdeur. Zeer schoon en iedere dag schone handdoeken. Mooi breed strand met genoeg bedjes voor iedereen. Mooi zwembad maar het enige nadeel was dat je er heel vroeg bij moest zijn om je handdoek neer te leggen (7.00 uur). Eten was goed. Iedere dag ander thema. Overdag kon je bij het strand grillkip eten, bij het zwembad crispy chicken en natuurlijk kon je ook in het restaurant terecht. Animatie was fantastisch, vooral hassan, Anna en yulia. In de avond was er altijd wel een show of iets dergelijks. 1 x in de 2 weken was er een mapping party. Een videoshow met dj en zangeres. Voor kinderen werd er ook heel veel georganiseerd. Veel Duitsers, wat Russen, Belgen, Engelsen en Nederlanders. Van alles wat. Kortom een fantastisch hotel.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Een fantatisch hotel"vertalen
Marleen en Patrick

17-07-2014 Een hotel om van te snoepen
Echt een luxe pareltje met zeer mooie zwembaden en heel lekkere restaurants waar alle dagen verschillende gerechten geserveerd worden, alle dagen showcooking
Wij verbleven in de bungalows en het zijn heel propere en mooie kamers die zeer rustig gelegen zijn en overal dichtbij
Voor de kinderen met de superanimatie is er heel dag wel iets te doen
Voor ons staat het al vast. Volgend jaar terug naar dit mooie resort
s' Avonds geen problemen, professionele shows en aan de overkant van de straat een overvloed van winkeltjes tot in de late uurtjes

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig hotel geen enkel negatief punt te melden"vertalen
colinda Vissers
10,0

22-07-2014 Dit was werkelijk een fantastisch hotel, keurig, netjes, geweldige keus aan eten, geweldig animatieteam voor jong en oud !!!
Zwembad werd 2 keer 24 uur gesloten omdat er iemand in het zwembad zijn behoefte had gedaan, dit wil volgens mij al heel wat zeggen. En een probleem was het niet omdat je dus direct aan het strand ligt en nog 3 andere zwembaden ter beschikking hebt op het complex.

"Super hotel!"vertalen
Paulien Hoogewijs
10,0

15-07-2014 Ik heb met dit hotel een zeer goede ervaring gehad. Het volledige resort was mooi en zeer netjes. De kamers waren echt ruim (ik had een kamer in het hoofdgebouw), mooi en zeer proper. De service was goed maar sommigen zijn vriendelijker dan anderen. Ook het Engels van sommige obers is echt minimaal. Het eten in Paloma was zeer lekker en er was heel veel keuze! Het was ook niet elke avond volledig hetzelfde assortiment wat ik ook een pluspunt vind. De zwembaden zijn zeer groot en goed onderhouden. Een nadeel vond ik wel dat alle ligstoeletjes om 7u 's morgens telkens al ingenomen waren. Aan het zwembad was het vechten om een ligstoel, aan de zee was er altijd plaats.

met partner, Juni 2014
"Geweldig hotel"vertalen
Mary
10,0

22-06-2014 Wij zijn dertien dagen in Paloma geweest en hebben het prima naar onze zin gehad!
Mooi hotel, alles nieuw verbouwd, super grote kamer, leker eten en mooi onderhouden tuin en zwembaden.
Voor de deur verschillende straates met winkels en aan de overkant van hotel een overdekt winelcentrum. Dolmus voor de deur en voor twee euro p.p. ben je heen en terug van Side.
Ontzettend vriendelijk personeel en annimatieteam.
Voor herhaling vatbaar!

Juni 2014
"Top hotel"vertalen
Sanne
10,0

02-07-2014 Heerlijke vakantie gehad in dit hotel !
Het personeel is erg vriendelijk en maakt het iedereen naar de zin.
Het eten is heerlijk, afwisselend en de a la carte restaurants zijn ook top! Zeker een keer uitproberen.
De kamers zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien !
Het strand is echt een topper ... Een prachtig zandstrand en je loopt geleidelijk het water in, de bedjes en parasolletje staan niet hutje mutje bij elkaar maar je hebt genoeg ruimte om lekker met de zon mee te draaien.
Altijd plaats aan een van de zwembaden of het strand.
De animatie deed ook erg hun best, waren niet vervelend als je niet mee wilde doen geen probleem, een gezellig praatje maken kon altijd!
Als je het hotel uitliep waren er overal winkeltjes je hoeft dus niet ver weg om te shoppen.
Kortom echt een aanrader !!! Ik ga zeker terug volgend jaar !!!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Tot hier toe ons beste hotel"vertalen
Sabine Huysegems
10,0

17-07-2014 Dit hotel scoort voor ons nog beter dan Limak Lara,Concorde,Cornelelia Delux en nog veel andere.Kamers ruim,zeer grote douche.Zeer,zeer lekker eten en zeer veel keuze.Voldoende plaats aan het zwembad.Kinderclub prima inorde.2 nederlandstalige meisjes aanwezig in juli en augustus.Als ik 1 minpunt moet opnoemen dan kan ik ,zeggen dat de lift niet gekoeld was en de spiegel en de vloer wat vuil was in de lift.Wij gaan zeker terug.

met partner, Juni 2014
"Helaas,maar geen 2de keer voor mij!"vertalen
Tom pauwels
1,0
8,0

11-06-2014 Het hotel zelf is oké! Maar de service en vriendelijkheid van het personeel laat de wensen over! Ik vind dit echt een afrader voor de mensen die gewoon zijn in een echte 5sterren hotel te logeren!! Dit is Zeker geen 5sterren waard! Als u geen kinderen heeft,kan u hier beter wegblijven! We hebben 1080€ pp. Betaald als aanrader van touroperator,en voor dat geld ben ik behandeld als een Hond! Eten : was elke dag hetzelfde (elke dag aanschuiven voor warm eten) Reservatie restaurant : alles word geregeld via een automatsich antwoordappartaat, geen extra eisen (dit vind ik niet kunnen). Netheid kamers : hiervoor geef ik een 5/10 , bed is beton, badkamer is afgebroken, handdoeken werden niet dagelijks ververst! Zwembadhygiene: ze onderhouden het zwembad overdag (als iedereen gebruik maakt van het zwembad!) Mensen, denk 2 keer na vooraleer je hier boekt! Ben al meerdere keer naar Turkije geweest, Maar dit ging erover!

met vrienden, Mei 2014
"Heerlijk resort!"vertalen
Marjan
9,0

19-05-2014 Wij verbleven in de poolvilla, prachtige kamers, heel ruim en top service vanuit de eigen poolbar.
Overall goed serviceniveau, met name housekeeping en de à la carte restaurants heel gastgericht. In het hotel verblijven veel Duitsers, daarnaast voornamelijk Belgen en Nederlanders.
Eten is prima, zoals bij alle all in concepten heb je het op gegeven moment wel gezien. Gelukkig goede alternatieven met à la carte. Welness in het hotel is niet goedkoop maar absoluut de moeite waard, Haman met massage is aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?