Hotel Palm World Resort ****

8,2

16 reviews over Hotel Palm World Resort in het Nederlands

Voor ons ook nooit meer

Theo, 14-9-2017

De ontvangst en accomodatie lijkt op het eerste oog prima in orde. Ook de buffeten zien er vaak zeer gevarieerd en smakelijk uit. Echter vaak is het eten niet meer lekker op temperatuur, heeft te lang gelegen, met (vaak te veel) zout als enige smaak maker, wordt niet goed bijgevuld en met slechte koeling ed. is het dan ook vragen om moeilijkheden. Ben zelf ook echt 3 dagen doodziek geweest van het eten. Ook de hygiene is ronduit slecht te noemen. Met een soort van vaatdoekje worden tafels, vloeren, maar ook de wc gepoetst maar een emmer sop is dan blijkbaar niet nodig. Daarnaast was de bezetting voor zeker 80% russisch en dan weet je wel. Toen wij dit hotel boekten was de waardering een dikke 9 dus wij hadden best wel enige verwachtingen maar hiervan is niet veel uitgekomen. Ook het soms humeurige en bijna onbeschoft gedrag van het personeel - een vrouw mag blijkbaar alleen maar gehoorzamen - die dan ook nog slecht engels of duits spreken is een minpunt. De kamers waren wel redelijk qua inrichting.
Gereisd met partner in september 2017

Wij komen er niet weer

paul, 17-8-2017

Wij waren in dit hotel in 2016, toen een dikke 8 als cijfer, kleinschalig hotel, goed eten en een goede prijs kwaliteitsverhouding. Hoe anders was dit jaar (2017). Het hotel zelf is nog steeds mooi, maar het eten en de algemene hygiëne zijn de punten waar het dit jaar echt goed mis gaat. Toiletten bij de Beach-bar zijn te walgelijk voor woorden en worden bijna niet schoongemaakt. Het hele schoonmaak gebeuren in het algemeen is slecht tot zeer slecht. Vooral aan het strand gaat het echt mis. Salades worden ver in voren klaar gemaakt en niet goed gekoeld weg gezet. Eten is zeer matig en vooral de frituur maakt overuren. Vet en smakeloos geen variatie. Hamburgers worden 2 uur voor de lunch gemaakt en als de bak (met zo’n 30 stuks) leeg is heb je pech, bijvullen is er niet bij. Ook hamburgers worden niet juist bewaard en zijn koud en smakeloos. Dit geld ook voor het avondeten met de toetjes (taart), te laat is gewoon pech. Avondeten is eentonig en elke avond hetzelfde, kipvingers en aardappelschijfjes voeren de boventoon een deze zijn ook vaak baggervet. Salades en gepelde eieren bij de avondmaaltijd staan maar half op de koelingsplaten of zelfs soms geheel zonder koeling. De koekjes die s ’middags geserveerd worden zijn oud en kurkdroog, ja er zijn ook belegde broodjes (croissants) maar ook hier zijn er een stuk of 20 en de rest heeft pech. Op maandag is er oud brood bij het ontbijt waar je een gat mee in de muur kan gooien. Ook zijn er opvallend veel mensen ziek maar dat is niet eens onverklaarbaar. Al met al is dit hotel nog amper 3 sterren (zeker geen vijf) en kan ik niet anders dan echt waarschuwen dat je dit hotel zeker niet moet gaan boeken, een grote teleurstelling naders kan ik het niet omschrijven. Kom al jaren in Turkije maar zo bont als dit heb ik het nog niet eerder gezien.
Gereisd met partner in augustus 2017

redelijk

H Guzel, 2-7-2017

lekker eten! schone kamers onvriendelijk personeel vooral receptie en restaurant
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Goed hotel.

Annetta, 2-7-2017

Ik ben hier naar toe gegaan omdat het een nieuw hotel is. Ik dacht dat ze hun goede naam niet meteen te grabbel zouden gooien om veel russen toe te laten.

Jammer genoeg was de bezetting overwegend Russisch.

Een handjevol Duitsers en verder veel Turken. Vooral de week na de ramadan.

Het personeel was erg vriendelijk en deden extra hun best om de duitse en ( ik als enige) Nederlander te bedienen.

Je kon merken dat hier echt onderscheid in werd gemaakt.

Het eten was erg lekker. Keuze genoeg . De tweede week was er meer keuze bij de toetjes.

Er werd hard opgetreden tegen verspilling.Heb een keer een incident meegemaakt dat er een bord met baklave volgeladen werd.

Zelf de reisleiding werd er bij geroepen.Heb deze mensen daarna niet meer gezien.

Het is een klein, gezellig hotel. Alleen de verkeerde gasten.

Maar dat hoorde je overal.

Ik wacht verdere berichten af. Ik zou hier best weer naar toe willen. Maar dan met min 50 % Duitse en Nederlandse bezetting.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

fantastisch echt waar !

fam. Hageman Rijssen NL, 1-5-2017

Dit is echt een hotel waar alles is en waar kinderen ook welkom zijn goed opgeleid personeel en zeer correct tegenover iedereen
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Gewoon prima vakantie

Fam. Janssen, 26-9-2016

Voor Turkije een kleiner resort, goed verzorgd,met alle benodigde voorzieningen voor een geslaagde strand/zon vakantie. Alles zoals wij het wensten.

Geen negatieve ervaringen gehad, wij waren tevreden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Redelijk hotel, betere hotels meegemaakt

daaromdat, 15-8-2016

In augustus in hotel palm world geweest. Wordt goed en netjes schoongemaakt. Water in de douche liep niet goed weg. Afwerking was niet netjes. Tegels lagen los waardoor je zo je teen kan open halen. Muren zaten scheuren in en het glas van het balkon zat behoorlijk los. Zwembad werd elke dag goed onderhouden. Het eten was redelijk, mocht meer op smaak en was niet super veel keuze maar voldoende. Patat was net een spons. Naar het straks kon je met een busje, die reed om de 10a15 min. Daarna is het nog 5 min lopen naar het strand van het hotel. Daar was in de middag een buffet met turkse pizza's. Bij het hotel zijn gezellige winkeltjes en is goedkoper dan in het centrum van Side zelf. Het animatie team was voornamelijk duits en het personeel kon bijna geen engels. Er waren in het hotel ook voornamelijk duitse vakantiegasten.
Gereisd met partner in augustus 2016

Super hotel, mooi en schoon.

NV, 5-8-2016

Mooi hotel, kamers zijn mooi en strak ingericht. Kamers worden goed schoongemaakt en opgemaakt.

Het eten is lekker vers, uitgebreid en voor iedereen iets wils.

Op het strand zijn er voldoende voorzieningen, toiletten en douches. er is een lekkere lunch en turkse pannenkoekjes.

tegen betaling verse smoothies/milkshakes/ijskoffie verkrijgbaar.

Voldoende ligbedden op het strand en er is een volleybalveld waar veel gebruik van wordt gemaakt. Met een bus kan je naar het hotel, die rijdt continu heen en weer, je hoeft nog geen 10 minuten te wachten. Het is ongeveer 4 minuten lopen naar het strand.

Erg vriendelijk personeel.

Er zijn veel duitsers, animatie is in het duits.

De ligging is prima, naast het hotel zijn er genoeg winkels en supermarkten. Naar side kan je met de dolmus die stopt voor het hotel en is het ongeveer 20 minuten.

Wij hebben een fijne vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Top vakantie bij Palm World in Side

Fam. Swertz, 16-7-2016

Wij hebben in Palm World een fantastisch vakantie gehad, de kamers waren royaal en prima in orde. De hygiene was bij het hotel, strand en zoal kamer uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Niks op aan te merken, wij komen beslist nog eens een keer terug.
Gereisd met partner in juli 2016

Veel van verwacht maar viel tegen!

W.W, 28-6-2016

Mooie kamers, mooi hotel, eten goed en voldoende! Slechte bediening duurde lang als iemand voor je aan een tafel gezeten had eer hij er weer toonbaar uit zag voor de volgende gasten, drinken duurde lang, bestek moest je soms zelf pakken, stoelen smoezelig. Schoonmaak kon beter op het eerste gezicht goed, maar als je goed keek was het minder zoals vieze deuren, spiegels, troep op de grond!! Tafels op terras vettig en stoelen kleefde!! Personeel ook niet altijd even vriendelijk!
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palm World Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm World Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm World Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm World Resort scoort een 8.24 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: