Hotel Ozside ***

7,2

151 reviews over Hotel Ozside in het Nederlands

nooit nooit meer

kevin, 22-8-2015

Dit hotel ziet er super oud uit het licht wel goed gelegen maar het eten is super slecht weinig keus en geen smaak elke dag het zelfde meer salades als vlees keuze de mensen zijn agressief als je ergens niet mee eens bent de kamers worden niet goed schoongemaakt heleweek op de zelfde vlekken bed gelegen wat ook hard licht hebben wel maar 500 pp betaald maar ook al was het gratis dan nog nooit meer laste dag stopte de all inclusive vanaf 12 het was echt bar slecht nooit meer naar Turkije het is niet meer hoe het was
Gereisd met partner in augustus 2015

Bedenking

Dinand Leferink, 14-8-2014

Onze algemene indruk reikt niet verder dan een 6. Eten: zag er verzorgd uit doch bijgerechten eenzijdig, geen variatie. De omgeving/ligging is perfect, loopafstand Side zeer goed te doen, terug met taxi kost € 6,00 ( kun je niets van zeggen). Hotel is overgrote deel bevolkt door mensen uit Scandinavische landen. Weinig tot geen NL gasten gedurende de maanden juli/aug. Receptie ondanks aantoonbare tekortkomingen ( lift vast, 2 keer geen water op primetime, geen eten bij aankomst om 10.30 uur, balkondeur dichtgevallen,slechts 1 stopcontact (badkamer) en TV van de muur gevallen. Touroperator is onze favoriete boekingsburo, maar zij kiest schijnbaar niet vaak voor dit hotel. Schoonmaak beperkt zich tot handdoeken en bed verschonen. Wij hebben door alle zaken heen geprikt en genoten van het prachtige weer, de omgeving en de stadje Side. Directie zit in een kamertje, maar komt bij klachten aan de receptie niet van de stoel af. De klantvriendelijkheid upgraden zou niet misstaan.
Gereisd met partner in augustus 2014

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jessica, 7-11-2013

Hallo,

Wij zijn eind okt geweest naar dit hotel. Opzich een heerlijke vakantie gehad.

Het was de laatste week voordat het hotel dicht ging, dat kon je wel merken. Personeel niet super vriendelijk (hadden het naar mijn idee beetje gehad).

Het eten was opzich prima, voor de prijs die wij ervoor hebben betaald. Het zwembad was helaas SUPER koud. Niet leuk om erin te gaan....

Ligging was vrij ver van het centrum, zo eind oktober waren er ook weinig toeristen op staat. Dus wel minder prettig als je later op de avond met 2 blonde meiden naar hotel terug loopt.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Eenvoudig maar schoon

Sylvia Deenen, 19-10-2013

Vele malen in Side geweest,prachtig.

Vele hotels gehad maar nog nooit zo'n onvriendelijk personeel.

Kamers waren eenvoudig maar schoon,eten was voortreffelijk voor deze prijs.Je moet alleen geen kamer nemen aan de zijkant want daar is veel herrie v.d. afzuiging,kregen de dag erna meteen een andere kamer met uitzicht op zwembad.Als het personeel net zo goed was als het eten kreeg het van mij een dikke tien.Jammer!Volgende keer nemen we toch een ander hotel waar je wat meer lol kunt hebben met het personeel,maar dat krijg je toch op het einde van het seizoen.Met kinderen niet aan te raden,is niets te doen in de buurt en het hotel zelf voor hun.

Gereisd anders in oktober 2013

gaaf hotel

E. , 15-9-2013

wij twee vriendinnen zijn donderdag 12 september 2013 teruggekomen uit ozside we hebben een top vakantie gehad gaan ook zeker volgend jaar terug het hotel is gewoon top zeker met wat we betalen en de gezelligheid moet jezelf maken en dat hebben we dan ook goed gedaan het busje naar het strand is helemaal geweldig en het strand en de zee is een aanrader zijn twee keer bij conny wezen eten daar kunnen de hollanders nog een voorbeeld aan nemen zo goed mensen wacht niet te lang om te boeken doen erna en petra
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Geweldig

chris, 21-7-2013

Geweldige vakantie gehad in dit hotel.

Schone nette kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten en vooral heerlijk relaxen bij het zwembad.

Ongeveer 15 minuten lopen van het oude centrum en het strand.

Er rijdt een gratis busje naar het strand, 3x per dag 5 minuten rijden.

Zeker een aanrader dit hotel.

Gereisd familie in juli 2013

fijn hotel

wim en janni, 16-10-2012

Wij waren in de eerste week van oktober in hotel OZside. Onze algemene indruk van het hotel was prima. Wij hadden een kamer met een ruim balkon en uitzicht op het zwembad. Bij het zwembad waren ook genoeg ligbedjes. De kamer werd elke dag keurig schoongemaakt en tevens kregen we elke dag schone handdoeken. Het hotel ligt aan de rand van de oude stad, met appartemente, kleine hotels, supermarkt. Lopend naar het oude centrum of naar het strand was goed te doen. Meestal gingen wij met de beach bus naar het strand waar je gratis gebruik kunt maken van een ligbed met parasol. Vanaf het strand loop je zo naar het oude centrum en naar de ruines. Het centrum was heel gezellig met veel winkeltjes en terrasjes. Vooral s;avonds gingen we hier vaak lopend naar toe.

Het personeel was heel vriendelijk en het eten, waar elke dag veel aandacht aan werd besteed, vonden wij ook heerlijk.

Al met al is het ons prima bevallen en bevelen wij dit hotel zeker aan.

Gereisd met partner in september 2012

Voor prijs/kwaliteit ideaal!!!

M.K., 14-7-2012

Een aanrader voor mensen die voor een beperkt budget toch op vakantie willen vertrekken. In hotel ozside was de sfeer anders dan de 4 of 5sterenhotels.

Als er iemand vertrokken was of aankwam,merkte je dat.We zijn 2 weken gebleven en hebben ons geen dag verveeld!

De receptie kon niet goed engels praten en de bedden werden altijd heel mooi opgemaakt door de poetsvrouwen.

De poetsvrouwen hadden er ook begrip voor als mijn zoon ging uitslapen tot de middag,dus gingen ze later de kamer poetsen.

Gereisd familie in juni 2012

Supertijd gehad in Ozside!

Joi, 15-6-2012

De accommodatie was erg goed verzorgd en schoon.Dit geld ook voor de hammam die in het hotel aanwezig is.(een aanrader)De buurt is prima.Niet tussen al teveel megahotels.Je kunt lopend makkelijk overal naartoe.Al zijn wij wel al mensen die gewend zijn alles lopend en fietsend te doen.Personeel was erg vriendelijk en gezellig.En bezaten humor.

De kamers waren erg netjes en ruim.En elke kamer heeft een lekker groot balkon.

Wij hebben vooral in het hotel ontbeten.Dit was gewoon goed te doen en lekker.We aten alleen vaker buiten het hotel,omdat we vaak onderweg waren.Zwembad was heerlijk ruim en het hotel was niet te groot.Kortom:helemaal tevreden!

Gereisd met partner in juni 2012

Eenvoudig hotel

noortjekos, 4-5-2012

Op zich een prima hotel voor de prijs. Goed schoon en elke dag schone lakens en handdoeken. De kamer is erg klein zo ook de kast. Proppen dus. De bedden zijn keihard of zakken door en dan voel je de vering. Het eten was redelijk alleen veel hetzelfde. Het warme eten de avond ervoor zagen we terug in de salades de volgende dag. De ligging van het hotel vonden wij prima. Niet de omgeving, wat onverzorgd en rommelig maar wij liepen in een kwartier naar het oude centrum of naar de boulevard en het strand. Prima service. Onze douchekop was stuk, binnen een uur hing er een gloed nieuwe. Veel foto's die ik heb gezien hier op Zoover kloppen niet meer. Het hotel is geschilderd. Nu geheel beige en een nieuwe zeer sobere inrichting. Geen animatie en niets voor kinderen. Toen wij er waren ( half april) was het nog erg stil. 6 kamers bezet waardoor het wat ongezellig oogde. Het seizoen begint pas begin mei. Veel Engelsen en Scandinaviërs weinig Nederlanders.
Gereisd met partner in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ozside*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ozside in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ozside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ozside scoort een 7.23 uit 10 op basis van 152 reviews.