Hotel Otium Eco Club Side *****

8,8

Zoover award

75 tips over Otium Eco Club Side

Groote Familie, 28-9-2017
Laat je niet oplichten door de receptie......wij moesten 40 EURO betalen voor een late check out terwijl we later van andere vertrekkende gasten hoorde dat zij GRATIS de kamer langer mochten houden. Discussie met de receptie hielp niet meer en Inge van de smiley service reageert ook niet meer op de door ons gestuurde mail.........jammer
Tommy, 9-9-2016
Aldi shopping Center enkele straten verderop
Tommy, 3-9-2016
Het Aldi shopping Center enkele straten verderop, enkel voor de naam alleen al :).

Marcel Eelkema, 15-7-2015
Je kan ook lekker zitten bij de strandclub van Otium, waar ook alles all inclusive is.
leenbreuls, 9-7-2015

opletten met geld dat je terug krijgt!

het kermis gedeelte in het hotel is vrij duur!

fortesbeersma, 25-6-2015
Van andere gasten vernomen dat je kosteloos bij het andere Otium hotel van het zwemparadijs gebruik mag maken. NOG meer plezier in het water. Wij zijn er zelf niet geweest, maar misschien leuk om te weten.

Tanya Hakkenberg, 15-6-2015

Kies een grotere kamer als je met z'n vieren bent. Taxi vanaf Gazipasa op de heenweg was de moeite waard. Sávonds veel muggen bij de kinderdisco met al die lampen, goed insmeren.

Waterschoentjes voor op het strand....en je zwemspeeltjes met je naam erop is ook wel fijn!

C. van Kesteren, 14-6-2015

* tussen 11:00 en 16:00 uur bij de 'tent' crêpes halen die traditioneel gemaakt worden, super lekker. * zweefmolen en treintje kan je gebruik van maken tegen betaling. Kidsworld/speeltuin is ook al heel leuk en mooi aangelegd.

* Hamman behandeling in het hotel. Erg prettig en fijn voor prima

prijs.* Zeer gemêleerd gezelschap in hotel maar totaal geen last van gehad. * Dagexcursie naar Green Canyon leuk om te doen (boot/bus) *Transfertijd naar vliegveld viel ons wel tegen: 2-2,5 uur in de bus.

Marijke Blokdijk, 13-6-2015

Neem een grote handdoek mee als je bij het zwembad gaat liggen de bedden worden heel heet.

Ook waterschoenen voor het strand zijn niet verkeerd

Rob van der graaf, 13-6-2015
Als je van een groot kollosaal hotel houd is dit het.nogmaals voor de kids helemaal geweldig.

Onze bezoekers bekeken ook: