Aparthotel Oleander ****

Uitstekend

238 reviews over Aparthotel Oleander in het Nederlands

Gewoon goed

Poeliejoe, 25-5-2016

Heerlijke 8 dagen gehad in dit hotel.

De kamer was schoon en de bedden lagen prima.

Volop keus qua eten, zowel als ontbijt, lunch en diner.

Zwemwater was aan de koude kant, maar wel te doen.

Mooie tuin.

Vriendelijk personeel.

Enige nadeel was dat er in de buurt weinig winkeltjes waren, maar met de dolmus zit je binnen no time in Side zelf.

Kortom een aanrader.

Gereisd familie in oktober 2014

Thuis komen in uitstekend Hotel Oleander

Fam. Pots, 24-5-2016

Oleander - Tophotel in Kumköy (5 km van Side). Wij waren hier voor de 20ste keer, nu samen met dochter, schoonzoon en Lennie (baby 4 maanden). Heerlijke week gehad: eten, tuin etc. top, kamers iets gehorig.Niet te vergeten de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. TOP - Af en toe een fooitje verdienen ze dan ook wel!
Gereisd familie in mei 2016

super

syl, 4-5-2016

eten perfect, ligging super,erg schoon kortom aanrader
Gereisd familie in augustus 2015

Geweldig hotel!

Gwenny, 10-7-2015

Ik ga nu al voor de 6de keer op rij naar dit hotel! Het eten is er geweldig en het personeel is vriendelijk en staat 24u/24u voor je klaar. Het hotel ligt kort bij het stadje van Kümkoy en bent er op 1 minuut wandelen. Voor degene die dus van winkeltjes houden, keus genoeg! Het zand aflopend strand is ook zeker leuk meegenomen. De kamers zijn mooi en proper en worden elke dag gepoetst. Het animatie team bezorgt je ook een leuke dag met verschillende activiteiten en s'avonds een show. Het enigste minpuntje is dat het voor 90% Duitstalig is maar dat stoort mij in ieder geval niet! In een woord TOP!
Gereisd anders in juli 2015

fijn hotel

monique, 17-5-2014

mooi hotel ,eten super !!!!!personeel ontzettend vriendelijk ,heerlijk strand dicht bij winkeltjes wel heel veel ouderen
Gereisd familie in april 2014

Mooi, maar vooral gericht op Duitsers

Leyla Cimen, 5-5-2014

Mooi hotel, maar vooral gericht op Duitsers. Bijna alleen maar Duitsers (50+) in dit hotel.

Accommodatie prima, eten prima, service ook prima.

We zijn wel vaker in Hotels geweest met Duitsers. Niets op tegen, maar echt alles was Duits. Zelfs het personeel spreekt alleen Duits (en Turks)

Ik zou dit hotel niet echt aanraden.

Gereisd familie in april 2014

Super mooi hotel

Annemarie, 25-8-2013

Dit is echt een super mooi hotel. Mooie kamer, wij hadden zeezicht. Het eten was overvloedig, ijsjes, rond theetijd koekjes. Goede bediening bij het zwembad. Hamam was heerlijk. Er zijn alleen heel veel duitsers wat verder gn plobleem is. De mensen die er werken zijn allemaal even vriendelijk. Kortom prima hotel
Gereisd familie in augustus 2013

Prachtig

maes m, 16-5-2013

Prachtig

Hotel met zeer goede ligging :aan zandstrand , vlakbij veel winkels , op wandelafstand van side

Eten veel variatie en meer dan voldoende keus.

Service enorm goed zowel aan de diverse bars , aan zwembad als aan de ligweide wordt je snel bediend.

Wel duits gericht , maar dat is daar blijkbaar meer

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2013

maes m., 22-4-2013

Inderdaad een hotel met veel troeven.Prachtige ligging aan zacht aflopend strand (zonder stenen).Een uurtje wandelen naar Side. Vlakbij winkels in overvloed. Zeer vriendelijk personeel zowel in restaurant als op de ligweide als in de diverse bars . Eten en drinken in overvloed en meer dan voldoende diversiteit . Lekkere (echte) cocktails . Mooie verzorgde kamers . Wel duitsgericht maar dat is daar meer in die omgeving .

Voor herhaling vatbaar en we gaan zeker terug.

Gereisd met partner in april 2013

Geweldig! Alles erop en eraan!

Hilde, 19-1-2013

We zijn in aug 2011 met onze 4 kinderen (5, 8, 10 en 11jaar) naar het Oleander hotel geweest. Het was schitterend. We kregen een bungalow (of beter een villa) met 3 slaapkamers en 2 badkamers, zeer proper en zeer ruim. De handdoeken werden ververst en mooi op het bed gelegd. Het park rond het hotel was zeer goed onderhouden, toiletten werden meerdere keren per dag gepoetst. Het eten was zeer lekker en uitgebreid, de all in formule is top! De hele dag door eten en drinken, er werd zelfs met drank rondgegaan bij het zwembad. Ook alle coctails, ijsjes,.... waren inbegrepen. Het zwembad was ook zeer proper en er was bijna altijd plaats, zoniet kon je ook naar zee gaan, mooi zandstrand. Lekker luieren onder de palmbomen. Elke dag toffe avondanimatie. Personeel werkt zeer hard om het de toeristen naar hun zin te maken. Voor ons was het een stukje paradijs op aarde! Een echte aanrader!
Gereisd familie in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Oleander**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oleander in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oleander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Oleander scoort een 8.92 uit 10 op basis van 239 reviews.