Hotel Novum Garden Side *****

8,8

98 reviews over Hotel Novum Garden Side in het Nederlands

Wat een fantastisch hotel

Anne keinemans, 15-7-2017

Ontzettend veel animatie voor jong en oud. Ruime keuze met eten verschillende thema's. Heel vriendelijk personeel. Het hotel ziet er ontzettend mooi en heel erg schoon. Vlakbij een redelijk groot winkelcentrum waar je veel kan afdingen.
Gereisd met partner in juli 2017

Absolute aanrader!

Romy, 2-5-2017

Mensen die een slechte review geven voor dit hotel, zijn denk ik gouden paleizen gewend o.i.d. want voor deze prijs is het absoluut een prima hotel!! Ja, het personeel en het animatie team spreekt voornamelijk duits maar dit komt vooral omdat Duitsers hun grootste publiek is. ze doen hun best om engels te kunnen verstaan en zichzelf verstaanbaar te kunnen maken!! Het personeel is allemaal even vriendelijk. in dit hotel zit je all-inclusive en waar je ook zit, ze halen overal drankjes voor je! je hebt diverse mogelijkheden tot zit plaatsen en je kunt de gehele dag door, overal en van alles eten. dat het eten koud zou zijn, is complete onzin! voor ouderen, voor jongeren, voor kinderen, voor ieder iets wils. de bazaar ligt op loopafstand, circa 3 min. van het hotel, evenals het strand. de ligging is prima. de kamers zijn schoon. bedden ietwat hard. wij hebben een prima vakantie gehad en zullen hier zeker nog eens heen gaan!
Gereisd met partner in april 2017

Nooit meer!

Koese, 3-6-2016

Absoluut 5 sterren niet waard. Eten is vaak koud en overal vliegen. Wij begrijpen het hoge cijfer echt niet wat ze scoren. Hotelstaf en animatie praat alleen Duits! echt vriendelijk en leuk zijn ze ook niet. WiFi moet je voor betalen en alsnog slecht! Kamers en bedden waren redelijk/goed. Zwembad water vrij koud maar dat schijnt later in de zomer niet meer zo te zijn.
Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novum Garden Side bij:

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fam. Peters, 11-5-2016

Super vakantie gehad. Het eten was top, veel variatie en erg lekker. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Kamers zijn schoon en het gehele resort ligt er netjes bij. Aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in mei 2016

Arina, 4-9-2015

Het was een super vakantie fijne zwembaden,vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Geen handoekje leggen en een super mooi strand en genoeg bedjes.

Wel zijn er veel duitse mensen maar super vriendelijk allemaal alles beter als de russen.

Rustig en gezellig hotel ook bij het eten geen gedrang en geduw .

Kortom een super hotel om naar toe te gaan en heerlijk te genieten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Uitstekend hotel

Kersien Abbas, 31-5-2015

Waren hier 8 dagen.

Veel Duitsers, maar ontzettend leuke duitse mensen ontmoet.

Eten uitstekend, hebben geen dag gehad dat iets niet lekker was.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een aanrader en komen hier zeker nog een keer terug.

Kersien en Jannie Abbas.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Heerlijke vakantie

Van dijk, 28-5-2015

Een mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel. Het eten is echt geweldig, terwijl ik een echte pietlut ben. We vinden het een echte aanrader.
Gereisd met partner in mei 2015

Leuke vakantie gehad

Barry Jansen, 15-5-2015

Kamers schoon en ruim. Show mits ingehuurd zeker goed, via het animatieteam flut. Eten was goed en voor ieder wat wils. Voor een paar euro's fooi kom je echt niks tekort ze lopen de benen uit de kont. Bij de zwembaden genoeg ligbedden en op het strand ook altijd plaats. Is goed te lopen vanaf de achtertuin ben je er zo. Winkels zeer dichtbij. Hebben met 3 volwassenen en 3 kinderen een leuke vakantie gehad
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Mooi Hotel omgeving wat minder.

Gerrit, 8-5-2015

Hotel Novum Garden is een prachtig hotel met mooie ruime en schone kamers. Verschillende zwembaden en een eigen stuk strand bieden de zonaanbidder voldoende mogelijkheden. Het eten is uitstekend. Personeel erg vriendelijk,hebben service hoog in het vaandel staan. Onze groep bestond uit 9 personen dus voldoende tafels om samen te eten waren moeilijk te vinden in de eetzaal, de tweede dag werd ons al aangeboden om een tafel gereserveerd te houden voor de volgende dag, prima actie van de bediening. Groot deel van de gasten is Duits dit is dan ook een beetje de voertaal. Groot voordeel geen Rus gezien of gehoord. De omgeving bestaat voornamelijjk uit hotels en winkels. Hoe die kunnen bestaan door allemaal dezelfde imitatie zooi te verkopen is mij een raadsel. Maar goed shoppen is toch niet zo mijn ding.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Een 7.0 oke.een 9.1 erg overdreven

Matousek, 7-5-2015

Voor het eerst afgelopen week naar dit hotel geweest.

Vorig jaar ook in side geweest maar naar hotel side star park.

Novum garden stond hoog aangeschreven dus vandaar geboekt.Een prima hotel maar waar die 9.1 waardering vandaan komt is ons een raadsel.wij verwachtten dezelfde vriendelijk van het personeel als vorig jaar in star park maar helaas kwamen we van een koude kermis thuis,een enkeling (zeker de brood en pizzabakker)doet zn werk met plezier maar de rest liep ongeinteresseerd rond en was zeker niet vriendelijk

Leuk animatie voor de kids,maar 10euro betalen om een kussenhoesjes te verven is tuurlijk belachelijk!!!

Verder was de animatie maar heel minnetjes.

Wij misten vooral de sfeer en warmte in het hotel.

Strand was super!mooi ruim en schoon

Zwembaden ontzettend koud!!!

Kamers zijn heel schoon

Eten was oke maar niet super....voor ons iig geen herhaling.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novum Garden Side bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novum Garden Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novum Garden Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novum Garden Side scoort een 8.79 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: