Hotel Novum Garden Side

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag23°15°
Hotel Novum Garden Side
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

In Novum Garden Side komen relaxen en gezelligheid samen. Overdag geniet je van de zon, want er zijn genoeg plekjes rondom het hotel waar dit kan. ‘s Avonds is het hier altijd gezellig met andere vakantiegangers. Houd er rekening mee dat hier veel Duitse gasten verblijven. Het personeel spreekt dan ook beter Duits dan Engels, maar kan zich goed verstaanbaar maken. Vriendelijk is het personeel volgens de meesten van jullie in ieder geval. Voor een deel van de gasten is dit hotel net een stamkroeg. Patricia begrijpt dit helemaal: ‘Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk weer!’

Volgens de meeste vakantiegangers zit je in Hotel Novum Garden Side goed voor een lekker hapje eten. Tijdens de buffetten heb je genoeg keuze en elke dag staan er andere gerechten op het menu. Ook bij de zwembaden vind je genoeg eetgelegenheden. Bestel meteen je favoriete drankje om op te drinken op je ligbed. Volgens Richard staan er genoeg ligbedden voor iedereen en zijn de zwembaden mooi.

Ben je iemand die houdt van gezelligheid? Dan is het in Novum Garden Side elke avond feest. Elke dag is er een thema uitgekozen waar de hele avond op is ingericht. Patrick van Vught geeft een voorbeeld: ‘Een feestavond met muziek uit de jaren 90 op het grote veld waar er bier getapt wordt via een oude VW bus.’ Deze avonden worden georganiseerd door het animatieteam dat ook overdag aanwezig is.

De hygiëne in Hotel Novum Garden Side is dik in orde en je verblijft hier in een ruime en schone kamer. Je krijgt twee keer schone handdoeken. Wil je daarna nog een keer je handdoeken verwisselen? Dan betaal je 0,50 cent per handdoek. Een uurtje gratis wifi per dag is ook inbegrepen bij de prijs. Vind je dat toch wat te kort? Dan betaal je 1 euro per dag om onbeperkt te kunnen surfen op het web.

Ligging

Hotel Novum Garden Side ligt dichtbij het strand waar je neerstrijkt op een stuk privéstrand van het hotel. Patricia schrijft dat alles op het strand goed geregeld is. Hier kun je makkelijk een paar uur vertoeven. Het strand wordt goed schoon gehouden en is mooi om te zien.

Wil je ‘s avonds eens een leuke activiteit ondernemen buiten het hotel? Op 300 meter afstand vind je een bazaar met honderden winkeltjes. Richard schrijft: ‘Natuurlijk veel hetzelfde, maar gezellig en niet te opdringerig. Afdingen blijft natuurlijk altijd een spelletje in Turkije.’

Staat dat winkelen je wel aan, maar heb je de bazaar wel gezien? Novum Garden Side ligt in Side op zo’n 20 minuten rijafstand van het centrum. Stap dus zeker eens in de taxi om vervolgens te slenteren door de winkelstraatjes van Side. In deze badplaats zit je ook als cultuurliefhebber op je plek. Sla in dat geval zeker het amfitheater niet over. In deze must see werden vroeger echte gevechten en voorstellingen gehouden.

We hebben een aantal aanbieders voor Novum Garden Side voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Novum Garden Side in het Nederlands

Kortom prima hotel.

Gea Vording,
18-10-2018

alles super netjes. Eten vonden wij heel slecht, zat geen smaak aan, brood weinig keuze, weinig broodbeleg, waar ook al geen smaak aan zat. duurde lang voor dat er weer werd aangevuld, moesten altijd wachten op kopjes. Zou het hotel wel aanbevelen, maar warm eten kan je beter buiten de deur doen. Wat dan ook niets kost. altijd vervoer, busje voor naar het strand, en taxi"S in overvloed. Personeel is er geweldig, lief met oudere mensen, en met de kids ook geweldig.

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

fantastisch :)

patricia,
23-9-2018

in 1 woord SUPER, er waren veel stamgasten ( veel duitsers) en dat snap ik HEEL goed, wij gaan volgend jaar waarschijnlijk weer !! erg zuiver , netjes, supermooie kamer ,mooie zwembaden, aan het strand alles goed geregeld. geen aanmerkingen op dit fantastische hotel .

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Brigitte,
23-9-2018

Het is een zeer mooi, gezellig, schoon hotel. Het enige minpunt zijn de meeste medewerker (mannen) bij de receptie. Zij zijn niet vriendelijk, erg nors!

Gereisd met partner in september 2018

Marciano&Eliza gezin,
15-9-2018

2 weken super vakantie gehad! Personeel is erg vriendelijk, eten heel lekker dat was echt veel en gevarieerd, zwembaden erg schoon, kamers worden goed schoongemaakt. Strand en bazaar dichtbij. Na het eten gingen wij in de avond naar de bazaar. Daar heb je overdekt iets can ca. 300 winkels. Is heel groot. En de verkopers vallen je niet lastig. Personeel spreekt veel Duits en Engels gebrekkig. Totaal geen problemen ermee gehad. Iedere dag leuke animatie. Je hebt heel veel relax plekken en bij elke zwembad kan je wel een drankje of hapje halen. Op het strand hebben ze een eigen priveplek met bedden. Strand is erg mooi en schoon.Personeel werkt erg hard zodat je een fijne vakantie hebt. Petje af! Alleen voor Wi-Fi moet he 1 euro per dag betalen of je krijgt dagelijks 1 uur gratis van het hotel. Ik had geen internet nodig omdat mijn vakantie al leuk was haha ...

Hoop dat jullie hier wat aan hebben

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Patrick van Vugt,
28-7-2018

Hotel is super doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook de avonden zijn rijkelijk gevuld met allerlei thema's. Wij blijven nooit op het hotel dus hebben niets gezien maar uit ervaring zien we dit wel voor we weggaan en ook van de mensen goede verhalen gehoord. Voorbeeld: een feestavond met muziek uit de jaren 90 op het grote veld waar er bier getapt wordt via een oude VW bus. Gala avond, karaoke, live muziek. Eten super gevarieerd en voor iedereen wat wils. Wij komen al ruim 20 jaar in Turkije maar dit hotel staat bij ons in de top 3 ook bij de vrienden van ons. Wij waren met 2 gezinnen waarvan de kinderen 14 en 15 jaar zijn. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Top vakantie, gaan zeker terug.

Nancy,
25-7-2018

Geweldig hotel, gezellig, schoon, ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk eten, iedere avond wat leuks te doen georganiseerd door de animatie. Eten erg goed en genoeg afwisseling. Ook voor mijn dochter van 14 een erg leuke ervaring, ze geeft zelf aan graag terug te willen. Weinig Nederlanders maar die zien we hier genoeg. Veel Duitsers maar erg gezellig, wij komen uit Limburg en spreken goed Duits. Personeel spreekt allemaal Engels of Duits.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grandioos

Rene en Lydia,
14-6-2018

Prima hotel ,goed eten en vriendelijk personeel . Hele fijne vakantie gehad prachtig hotel mooie kamers voorzien van koeling gevuld wifi is 1 euro per dag per kamernummer 1 uur gratis handdoeken service eerste 2 dagen gratis dan 50 cent
Dus valt reuze mee ,verder gewoon een luxe resort ook voor kinderen het einde ,leuke animatie strand dichtbij en winkels om de hoek 👍👍👍

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig!

Suzanne,
17-5-2018

Geweldig hotel! Alles schoon en netjes,eten gevarieerd en lekker, ruime kamer en erg vriendelijk personeel . Ook een erg leuk animatieteam. Fantastische vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Stef,
14-5-2018

Super hotel met super Service, eten is zeer goed en gevarieerd. Super ligging

Gereisd met partner in mei 2018

Genieten!

Richard,
13-5-2018

Echt prima voor elkaar. Mooie (familie) kamer, luxe, dicht bij strand, ligbedden voldoende en gratis, strandhanddoekservice 2x gratis daarna slechts 0,50 per handdoek, 3x gratis linnen/ handdoekwissel (indien gewenst), mooie schone zwembaden, eten voldoende en prima. Animatie voldoende (wij doen daar niet zo veel mee) en 's avonds mooie shows voor elk wat wils in de arena. Duits georiënteerd, prima. Waren landelijk niet over middelbare schoolvakanties, dus niet veel kinderen. Vriendelijk personeel. Twee defectjes in kamer, binnen 10 minuten gerepareerd. Op 300 meter afstand zit een zeer grote overdekte bazaar met honderden winkeltjes. Natuurlijk veel hetzelfde, maar gezellig en niet te opdringerig. Afdingen blijft natuurlijk altijd een spelletje in Turkije. Gevlogen vanaf Düsseldorf (P4 parkvogel)zeer goed bevallen. Compact vliegveld en alles op tijd en gründlich. Reisorganisatie en vliegmaatschappij beide zeer goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novum Garden Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novum Garden Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.