Hotel Nova Park *****

Nova Park
8,5

12 tips over Nova Park

Jansen, 2-5-2015
Tegenover Nova park zijn winkels en o.a. Risch Juwelier & Optik. Hier kun je prima terecht en krijg je eerlijk advies. Vraag naar Saban of Mehmet. Ik had ergens anders een horloge gekocht en daar was iets mee en Saban is met mij op zijn motor naar Side gereden om het op te lossen zonder dat ze daar iets voor terug wilde hebben. Dat noem ik nog eens service. Ze willen natuurlijk graag verkopen maar geven ook eerlijk advies en zijn niet boos wanneer je niets koopt. Echt een aanrader.
mieke, 25-4-2015
Dit jaar super kapper in hotel !
Chris_margriet, 3-5-2014

Kijk even op meerdere sites naar dit hotel, dat scheelt al snel in de prijs.

Vliegen vanaf Keulen is ons goed bevallen.

Strandhanddoeken waren bij het hotel gratis beschikbaar, dus dat scheel in de koffer. Het hotel heeft familiekamers, maar soms krijg je twee aparte kamers naast elkaar aangeboden.

Pidi, 6-10-2013
Als je het eten zat ben, aan de overkant zit een pizzeria. Voor 4 euro eet je daar een heerlijke pizza!
ilske94, 31-7-2013

Bij Quad safari is inlichting niet super, neem eigen zonnenbril mee en als je hebt doek voor de mond, anders moet je het daar kopen en dit is erg duur.

Watervallen van manavgat zijn prachting, boottocht ook mooi om te doen.

Fam.Hodzelmans, 18-10-2012
Een echte aanrader is de markt in Manavgad.

Ruben Smits, 13-8-2012

Het strand heeft nogal veel rotsen onder water.

Ga vanaf het hotelstrand 100m naar links tussen de 2 golfbrekers, en je hebt prachtig zand ipv rotsen onder water.

Geef hier en daar een fooi, en maak vrienden met het personeel, ze vliegen voor je. Vergeet niet dat deze mensen maar een paar honderd euro per maand verdienen. Begrip daarvoor loont!

Fam. van Sambeek, 22-7-2012

Wil je een excursie boeken ga dan naar Vertrau reisen, (als je het hotel uit loopt 250 meter naar links) en vraag naar TOETJE zij spreekt NEDERLANDS.

De prijs van een excursie kost een stuk minder als bij de touroperator en het is dezelfde excursie.

Familie Fleuren, 5-7-2012
Zorg dat je optijd een handdoek op een ligbed legt, want deze zijn rond 8.00 uur al bezet. Behalve bij het kinderbadje is het rustiger.
henk en joke, 3-6-2012
Bezoek in iedergeval in de avond de life optredens van het entertainment team. Die zijn echt geweldig wat deze mensen presteren. Wandelen over de bouevard en een bezoek aan winkeltjes in de omgeveing is heerlijk. Ook de dolmus stop haast voor de deur is ook erg handig.

Onze bezoekers bekeken ook: