Appartement Naz Garden Apart ***

Onvoldoende

3 reviews over Appartement Naz Garden Apart in het Nederlands

Echt geen aanrader!!!

Michael, 25-8-2012

Mijn vriendin en ik zijn hier afgelopen week geweest. Hotel op zich is niets mis mee; gratis airco, gratis wifi( werkt vaak niet).

Eten is echter ontzettend slecht; wat witte rijst, pasta en gekookte groenten(alles lauw/koud) en wat salades. Ontbijt was iets beter maar vaak oud brood en weinig afwisseling.

Geen zitplek op de kamer/balkon, douche stonk en geen koelkast. Gevraagd waarom er geen koelkast was de eerste dag, deze was kapot maar zou die middag gemaakt worden en dan op onze kamer komen. Hebben er iedere dag om gevraagd maar niet gehad.

Personeel is ook zeer onprofessioneel en hotel word ook gebruikt door familie die ander (beter) eten krijgt en worden prive feesten gehouden met luide muziek tot laat in de nacht.

Gereisd met partner in augustus 2012

dit nooit meer voor ons geen turkije meer

r van looon, 25-8-2012

176m, niet staan. dit zwebad woord niet gereinigd. de randen rondom het zwembad is verroest en liggen op diverse haren. zowel onder de tafels waar ik jij in de ochtend en avond aan moet gaan zitten eten.wij hebben geconstateert dat er haren onder onze tafel haren lagen terwijl daar zitten te eten, heb je nog trek. wij niet. punt 4 het emensen die zelf een kamer beheren notebene in dit gor otel. zwemmen met hun kleren aan in dit vieze zwembad. ook al een onhygienish geval als niet. tevens er is geen apart zwebadje voor kinderen aanwezig.
Gereisd met partner in augustus 2012

Prima familiehotel

mevrouw Thoes, 28-7-2012

Goede sfeer. Grootte van de kamers verschilt nogal. Heerlijk eten.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Naz Garden Apart in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Naz Garden Apart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Naz Garden Apart scoort een 4.33 uit 10 op basis van 3 reviews.