Aparthotel Miramilis ***

Aparthotel Miramilis ***

Onvoldoende

3 reviews over Aparthotel Miramilis in het Nederlands

danielle, 20-9-2007

wij zijn er een aantal jaar geleden geweest, toen we er aan kwamen was dit stomme aparthotel ook nog es overboekt! toen werden we maar ff in een 1ster appartementen complex geplaatst, we mochten WEL gebruik maken van de faciliteiten van miramilis en we kregen halfpension (eten was niet lekker) aangeboden. we hadden voor 3 weken geboekt en zaten 2 van de 3 weken in dat uber ranzige appartementen complex overal lag stof schimmel enz. na die 2 weken konden we EINDELIJK naar miramilis nou dit aparthotel was iets beter maar ook vies enz enz. Noooitt meer! ga daar aub niet heen..
Gereisd anders in september 2007

Nona 9jaar, 9-10-2005

het is echt stom daar de speeltuin is van hout en breekt zowat.het dinken uit de drink tonnen is lekker maar er zit schimmel in!!!!!!!!!!! het eten wat je daar eet is het eten dat over was van gisteren.wel aardige mensen.en wat ook stom is dat daar beneden is een tennis tafel maar daar hangt een water lijding buis en die lekt!!en als je wil gaan zwemmen is het water heel vies zoals:er zitten peuken in het water servetjes bah!het licht vlak bij een velnisbelt

en als je naar de markt wil moet je over die velnisbelt!bah!!!

LET OP NIET ER HEEEN GAAN EEEN HEEEL VIES HOTEL

Gereisd anders in oktober 2005

Elze, 6-8-2004

Niet naar toegaan! De brochure ziet er leuk uit, maar er is niks van waar. De kamers waren vroeger apartementen waarvan van de 2 slaapkamers nu 2 hotelkamers zijn gemaakt. Je kan je wel voorstellen dat dat erg klein is! Verder is het vies en onhygienisch. Het eten is om letterlijk ziek van te worden.

De naam is ietsje veranderd namelijk 'Hotel Miramilis Suit'. Laat je dus niet vergissen, het is het zelfde hotel!!!

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Miramilis in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Miramilis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Miramilis scoort een 1 uit 10 op basis van 3 reviews.