Aparthotel Melissa Garden **

Melissa Garden
7,6

15 reviews over Aparthotel Melissa Garden in het Nederlands

S. van der Weide, 18-11-2007

Prima appartementencomplex. Ruime kamers. Personeel dat je het echt naar je zin wilt maken. In het centrum van de hotelwijk gelegen met allerlei winkels en restaurantjes in de buurt. Tevens zit je met de dolmus of taxi zo in Side zelf. Het strand bezoeken is zeker ook de moeite waard. Erg breed en loopt langzaam af in zee. Kortom: zeker wel een aanrader!
    Gereisd met vrienden in november 2007

Trudis, 7-5-2007

Melissa Garden is prima appartementencomplex, op loopafstand van gezellige winkeltjes. Personeel is zeer vriendelijk en bereidwillig.

Gezellig restaurant, goed eten op ong. 4 minuten loopafstand; The Brothers Restaurant, waar je zowel binnen als buiten kunt eten en de eigenaar vloeiend engels en duits en zelfs nederlands spreekt.

Gereisd anders in mei 2007

Marianne en Ellen, 14-6-2006

Waanzinnig grote appartementen!2 ruime 2 persoons slaapkamers,grote woonkamer en badkamer. Wij hebben geen last gehad van harde muziek of vervelende kabouters.Personeel was erg aardig en heel gastvrij.Mooi zwembad en leuke winkeltjes in de directe omgeving. Gewoon boeken!
        Gereisd anders in juni 2006

kwesel, 27-8-2005

De appartementen zijn mooi, let wel op dat meer dan de helft geen airco heeft.

De ligging is een crime, tot 04:00 kei en kei harde muziek en dag in dag uit dezelfde muziek gek wordt je ervan, je moet oordoppen indoen anders wordt je chagerijnig en dan is 2 weken erg lang.

Best vriendelijk personeel alleen er loopt 1 tuinkabouter in de ronte pfff wat een vermoeiende man.

rudolph, 23-8-2005

niets mis mee leuk complex neem oordopjes mee als je vooraan zit goed zwembad mooie kamers ik had er minder van verwacht leuke drukke straat vlakbij week is wel genoeg

kim, 6-8-2005

na een paar dagen heb je het hier wel gezien .wel verzorgde kamers vriendelijk personeel die je wel in de gate moet houden aan de balie waar je moet afrekenen zijn we een paar keer in de maling genomen (teveel betaalt) wij hoeven hier niet meer naartoe wij hebben weinig last gehad van herrie

Lianne, 20-7-2005

Daar zijn we vorig jaar, in het hoogseizoen geweest. Door 'n fout (van wie?) hebben we s'nachts van 1 tot 5 bij de receptie gezeten (met 4 kinderen)dus het begon slecht. Hiervoor hebben we ter compensatie een diner gekregen met 9 personen. Verder vond ik het een verzorgd, gezellig complex. Het ligt heel centraal dus ook lawaai s'nachts.

Omgeving Side(landschap)vond ik erg saai!!dor,droog!! Hoop dit jaar ,omgeving kemer wat meer moois te zien !!

Gereisd anders in juli 2005

Frank, 20-7-2005

Personeel/Accomodatie is zeker goed te noemen. Enige nadeel is dat je met een gezin met kleiene kinderen veel overlast hebt van de herrie zowel van Melissa zelf als het direct naast gelegen Dancing die er tegenaan gebouwd is....
                  Gereisd anders in juli 2005

jeroen en claudia, 13-6-2005

wat een onzin dit is een uitstekend appartement wij zijn ook in green geweest en als wij weer gaan kiezen wij voor melissa garden green is heel luidruchtig muziek tot laat in de nacht etc.
                    Gereisd anders in juni 2005

Hennie en Monique, 6-6-2005

Ongeloofelijk wat een deceptie, misschien wat overdreven, maar gelukkig zaten er vrienden van ons in App. Green waar het wel helemaal top was zodat wij daar iedere dag heen konden.
                      Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melissa Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Melissa Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Melissa Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Melissa Garden scoort een 7.6 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: