Hotel Melas Holiday Village ****

Melas Holiday Village
8,9

512 reviews over Hotel Melas Holiday Village in het Nederlands

Zeer goed prijs kwaliteit een aanrader in Side

Geert & Nancy Wingene, 4-10-2017

Groot domein met veel trappen , of helling dit jaar voor de 32 maal in Turkije geweest prijs kwaliteit zeer goed van eten. Zeer gevarieerde buffetten rijk aanbod aan vis.

Voor herhaling vatbaar. Tof animatie team aan de wandelpromenade in Side.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig hotel, niets op aan te merken

Dresen Luc, 4-9-2017

Alles is prima. Eten super met heel veel keuze, ligging prima en vlak aan zee, service vriendelijk. Kamers wat verouderd, maar zeer goed onderhouden.
Gereisd met partner in oktober 2015

Mooie locatie!

Werner, 16-7-2017

Juist terug van leuke vakantie! Prachtig domein, perfect onderhouden! Het vernieuwde "appartement" was prachtig.

Met een rolstoel is de helling richting zwembad/strand een marteling bij de hoge temperaturen...

Het eten en de eetzaal vinden wij persoonlijk iets minder uitnodigend.

Wat ons wel uitermate heeft geërgerd, was het feit dat een bepaalde redder aan het zwembad er blijkbaar een hobby van had gemaakt zoveel mogelijk mensen het leven zuur te maken!

Kinderen die elkaar al spelend in het zwembad duwden, werden vrij arrogant terecht gewezen, en soms uit het zwembad gezet! Tot het belachelijke toe...

Het animatieteam daarentegen was dan weer wel vriendelijk.

De avondshows waren van degelijke kwaliteit, met regelmatig optredens van externe artiesten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk met het gezin

Chantal, 6-7-2017

Wat een fijn resort om met het gezin heen te gaan! Veel keuze in zwembaden (hoewel niet allemaal verwarmd), een miniclub, een speeltuin.. Het buffet was lekker, geen culinaire hoogstandjes, maar er was zeker elke dag wat lekkers te vinden. Er waren ook regelmatig speciale tafels zoals sushi, garnalencocktails, bbq in de buitenkeuken, minioliebolletjes vers gebakken als toetje, enz.

We hadden een hele ruime kamer met z'n viertjes! een kleine woonkamer (waar zelfs nog een slaapbank stond) en twee slaapkamers. De eerste nacht was er een waterballet, het bleek dat ze de sproeiers op onze deur gericht hadden en dit stroomde zo naar binnen. Maar na een melding was dit zo opgelost. We wilden graag een autotje huren, dit heeft het hotel ook keurig voor ons geregeld! We kregen een mooie auto met kinderzitjes erin voor 40 euro per dag afgeleverd bij het hotel. Al het personeel op het resort doet goed z'n best! Ze zijn ook heel leuk met kleine kindjes in Turkije, overal krijgen ze wel wat aandacht! Het resort zit een eind van Side centrum af, je kan wel de Dolmus ernaartoe nemen. Wel zitten er buiten het resort wat winkeltjes.

Wij merkten overigens helemaal niets van de spanningen in Turkije, het enige wat opviel was de extra controles op het vliegveld daar, maar hoe veiliger hoe beter!

Leuke tips om te doen:

-Bezoek van de Green canyon

-Bezoek van het nationale park Koprulu canyon

-Bezoek de Dimrivier, lunchen op een vlotje. Dan door de boomgaarden heen naar boven naar de Dim cavern.

-Bezoek Alanya en de oude burcht

-De weekmarkt in Manavgat, deze is heel groot!

-Bezoek van de opgravingen in Side

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig mooi park.

Piet de Uil, 26-5-2017

Geweldig mooie accommodatie op een top locatie. ! Schitterend aangelegde tuinen met mooie zwembaden. Prijs / kwaliteit is super.

Zalig hotel

Vanden H., 25-5-2017

Ze doen er echt alles aan om het naar je zin te maken. Lekker eten, prima bediening, goed onderhouden. De animatie was ook top!

Prachtig gelegen, top verzorging

Fam.Adam, 16-5-2017

Het park heeft hoogte verschillen wat een prachtig beeld geeft. Bij het zwembad lig je iets hoger zodat je een mooi uitzicht hebt over de zee. Het mooie zandstrand wordt van het resort gescheiden door een prachtig aangelegd pad die helemaal langs de kust naar Side loopt, 3 km. Prima te lopen en eventueel met dolmus of taxi weer terug naar het hotel. De animatie probeert het een ieder naar zijn zin te maken, darten, luchtbuksschieten, volleybal en voetbal, aquarobics, aerobics, noem maar op! Van de twee zwembaden was er een verwarmd. Het aquapark met glijbanen is op gezette tijden open. Het eten was heerlijk en gevarieerd en de all-incusive formule blijft ideaal! Op het park zijn ook tennisbanen waarvan er een slecht was, ook is er een midgetgolfbaan. Er mag gebruikt gemaakt worden van de faciliteiten van het melas hotel, sauna, binnenzwembad en fitnessruimte.

De familiekamer was heerlijk ruim met zelfs een zitkamer en de bedden lagen prima! Het personeel mag hier en daar wel wat vriendelijker zijn maar al met al geen last van gehad. We hebben genoten en het was zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prima in voor seizoen!

Joyce, 10-5-2017

Heerlijk rustig in de eerste week van mei. Waar wij hoorde dat het tweede week van mei vol zat.

Formule all in is prima verzorgd. Eten was warm en werd voor je gebakken (af en toe wat te veel friet bijv. waardoor het lauw en slap was gezien weinig gasten). 23u late night snack was altijd een hamburger, dit kon wel meer gevarieerd.

Vriendelijk personeel, weinig nederlands sprekend. Je wordt in het duits aangesproken en engels is vaak gebrekkig..

Animatie doet flink haar/zijn best.

Elke avond een show en minidisco. Ene x leuker dan andere.

Helaas veel russen wat wel voor nodige overlast heeft gezorgd. Springen in nacht in zwembad, veelvuldig drankgebruik (fles sterke drank stond op tafel). Security treed dan op. Met een gezin met kids, zou ik voorstellen om meer bij de receptie kant te verblijven, stukje verder weg van het grote zwembad en strand (aanloopbaar hoor), maar stuk rustigere nachten!! Muziek staat altijd aan tot 24u bij zwembad.

Zwembad met glijbanen is echt leuk, is bij de receptie dichtbij. Ijsjes zijn lekker! Verse jus is tegen betaling van 1,50 in restau. Wordt weinig genomen.

Cocktails zijn prima, gooien er wel (soms te veel) alcohol in 50/50, maar goed zijn in ieder geval niet zuinig!!

Aanrader, maar zelf zou ik niet in hoogseizoen gaan ivm warmte in turkije en denk de vermoedelijke drukte.

Strand is ook top! heerlijk liggen, bed wordt voor je schoongemaakt. Water in een koelkast op het strand. Er is beveiliging voor het resort op te komen, je draagt een bandje om je pols.

Frisdranken zijn A merken, coca cola/fanta. Minibar op kamer is gevuld met cola, fanta, spa rood en twee blikjes bier plus grote fles water.

Wel veel trappen in complex!

Een vd betere 4 ster hotels

Luc, 28-4-2017

Value for Money yess,de vriendelijkheid personeel en het lekkere eten maken uw vakantie goed,was momenteel voor een derde bezet,maar denk bij volle bezetting aan een overrompeling, het grootste min punt is dat er s avonds nergens een gesloten bar is en buiten het seizoen of bij slecht weer is dit echt een afknapper,veel klanten maakten hierover opmerkingen aan de balie maar werd genegeerd of gewoon weggelachen, qua klantgerichtheid niet zo fraai, er s avonds niet echt dat vakantiegevoel en daarom is een kwotering van 8 het maximale,nog een tip wie niet goed te been is blijft beter weg
Gereisd met partner in april 2017

Geweldige vakantie, verzorging kon niet beter

Alida, 22-4-2017

Wat een paradijs is dit hotel. Prachtig en ruim opgezet, perfect onderhouden, geweldig uitzicht op zee en zorgzaam personeel dat alleen maar uit is op een glimlach van jou. Professionele bediening, zeer alert en toegewijd. Volgens mij gaat het hotel goed om met haar medewerkers. Voor de gasten is niks teveel, iedereen is hulpvaardig en vriendelijk. Eten gevarieerd, hier en daar soms lauw maar niks te klagen! Verwarmd zwembad met adembenemend uitzicht. Kamers (wij hadden quad room) waren schoon, ruim genoeg en door niveauverschil heb je het idee dat je toch 2 slaapkamers hebt. Klein minpuntje: wij sliepen boven het restaurant, dan hoor je veelvuldig het geschuif van stoelen beneden... En wat ons verblijf echt af heeft gemaakt... was een chocoladetaartje op mn verjaardag die het hotel op onze kamer bezorgde. Top
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melas Holiday Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melas Holiday Village in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melas Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melas Holiday Village scoort een 8.9 uit 10 op basis van 521 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: