Hotel Maya World

7,2

8 reviews over Hotel Maya World in het Nederlands

Goed hotel

Joyce, 16-8-2017

Goed hotel Alleen zoveel russen en turken ( wat geen probleem hoeft te zijn) maar alles draait daar om! Het muziek de entertainment werkelijk alles Het personeel spreekt zelf Russisch en een paar spreken maar Engels.

Wat echt wel een drama is is dat je optijd je handdoek moet neerleggen bij het zwembad want na 09.00 heb je geen plek meer Bij het eten is het zo erg dat je in de rij moet staan en wil je Turkse pizza dan moet je ook even geduld hebben want er word opgeschept voor een weeshuis en alles word weggegooid zonder dat het is aangeraakt

We waren in totaal met 3 stelletjes Nederlanders en dat is best jammer omdat er s avonds weinig te doen is is het wel leuk als je een drankje kan doen met landgenoten In de omgeving helemaal niks geen winkels of iets dergelijks je moet echt met een dolmus naar Side kost 1 eurie pp en stopt voor het hotel en is echt super leuk Binnen 10/15 min in Side

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hate iT

Soum, 7-8-2017

Ik zit hier op dit moment en irriteer me dood aan het feit dat de mensen geen Engels kunnen! Ik vroeg me wakker te maken om 8 uur een wake up call ! zogenaamd werd ik begrepen maar ik ben niet gebeld. Daar komt bij dat qua drinken in de ochtend de variatie echt echt beperkt is en als er mee wordt gedacht dan kost het me 2 euro extra als ik bijvoorbeeld Pepsi wil. Even serieus, ik ben al goedkoop doordat ik geen alcohol drink en dat nog durven te zeggen? De airco is verder erg hard hoorbaar. Verder nemen mensen voornamelijk Rus gezelschap de stoelen aan zwembad in beslag en gaan er vandoor en komen zo zelfs niet meer opdagen. Ik vind echt dat er iemand van de hotel het in de gaten moet houden en de stoelen etc moet beheren. Voordeel is wel dat je elke dag strand handdoek krijgt. Ik kom

Hier nooit meer terug.

Gereisd anders in augustus 2017

Leuke , ontspannen vakantie

Bruno, 1-10-2016

Hotel ligt op een 5 km. van het antieke Side (goed bereikbaar met de City Bus) in een prachtige natuur. hotel is heel netjes , personeel over het algemeen heel vriendelijk , eten is goed en met de nodige variatie , wel voornamelijk gevogelte en vis. Ga zeker op stap naar Side en Manavgat , zeker de moeite en kost geen geld met de City Bus (3 TLY per rit).
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maya World bij:

heerlijk hotel om te relaxen

marianne, 11-5-2015

het hotel ligt in een mooie groene omgeving, ruime schone kamers, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, 2 zwembaden en strand op loopafstand, lekker eten, 's avonds is de tuin sfeervol verlicht waar je onder het genot van een drankje op verschillende plekken kunt zitten
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Prachtig hotel...Maar jammer dat?

telmakoopman, 1-8-2014

Maya world hotel is een prachtig hotel, precies zo als op de plaatjes. Het is een groot hotel. Netjes, schoon en zowel van binnen als van buiten veel aandacht aan besteedt. Het hotel ligt 7 a 8 km van Side en Manavgat.. goed te bereiken met bus of taxi. Op loopafstand van het strand en ong. 15 winkeltjes. Samenstelling van de mensen die er komen is ongeveer 50% Russen, 30% Turken en 20% Duitsers en Engelsen. Zelden Hollanders, wij waren nu het enige gezin. Erg jammer, maar we hebben ons goed vermaakt. Het personeel is zeer vriendelijk, vooral Mevlút Galik van de Garden bar (Top Barman). Hij is de enige die meerdere talen spreekt en goed verstaanbaar is, en daarbij altijd glimlacht. Overal in het hotel is er een goede wifi verbinding. Het eten in het hotel vonden wij echt geweldig, Veel keus en erg lekker en voldoende. Het bezet houden van tafeltjes en strandbedden dmv zakdoeken/handdoeken en zelfs kleding en tassen is voor ons een reden om vlg jaar niet voor dit hotel te kiezen. :-{
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Aanrader

Tamara Krauts, 4-5-2014

Afgelopen week met 3 volwassenen in dit mooie hotel onze vakantie gevierd.Het hotel, zowel binnen als buiten, en de kamers zijn zeer schoon en worden dagelijks met veel zorg onderhouden. De bedden slapen prima, ruime goed donker te maken kamer. We wisten van tevoren dat er in dit hotel veel Russische en Turkse (positief, zeer kritische mensen) gasten zouden verblijven. Ondanks de vooroordelen over de Russen in Turkije hebben wij echt geen hinder ondervonden.

Dit hotel, zo is ons door meerdere medewerkers verteld, zou heel graag in de tokomst meer Nederlandse gasten ontvangen. Wij kunnen het echt aanraden. Zowel voor jonge gezinnen, leuk zwembad, zee op loopafstand en gezellige annimatie als voor ouderen. In het voorseizoen worden niet alle faciliteiten gebruikt. Het buffet is prima.

Op twee minuten afstand lopen van de zee, waar het hotel ook een bar en ligbedjes heeft. Met de Dolmus ben je voor 1 euro pp binnen 10 min in Side of Manavgat, de Dolmus stopt elke 10 min voor het hotel.

Gereisd anders in april 2014

Fantastısche Hotel !

Henk998, 19-3-2014

Net terug van een weekje Maya world , dit hotel geboekt na aanraden van een collega. Voor ons was dit zonder twijfel de beste vakantie ooit! Niets ontbreekt in dit hotel, alles is in de puntjes verzorgd. Iedere dag heb je een uitgebreide keuze aan eten voor zowel jong als oud. Zwembad is mooiste dat ik ooit gezien heb, het is zodanig groot dat je heel gemakkelijk rondjes kan gaan zwemmen. Kortom een aanrader voor mensen die hoge eisen stellen!
Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Splint nieuwe hotel !

Menno, 19-12-2013

Wij zijn dit hotel met onze kinderen in juli 2013 geweest. Het is een splint nieuwe hotel met goede verzorging. Het eten was heel variërend en smaakt heel lekker. Het strand is fijne zandstrand. Wij vonden het heel erg leuk dat er heel veel winkeltjes waren. Dit hotel is herhaling vatbaar. Wij komen volgend jaar zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maya World bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya World in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maya World scoort een 7.15 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: