8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maxholiday Hotels Stone Palace***** bij :

952 reviews over Hotel Maxholiday Hotels Stone Palace in het Nederlands

Geweldig

Janny Huisman, 17-6-2017

Fijne vakantie gehad. Heerlijk relaxed. In het begin waren we elkaar af en toe kwijt, vonden het groot. Na 1 dag was dat over.
Gereisd met vrienden in mei 2016

zo weer

yvon, 19-9-2016

Hotel netjes en schoon, aardig en behulpzaam personeel.

goede en vriendelijke sfeer, kamers werden dagelijks schoon gemaakt, en voorzien

van schone handdoeken.

eten was goed en er was een ruime keus tafels werden netjes en snel weer afgeruimd personeel werkt er hard.

er was elke dag wel wat te doen voor kinderen en ook ouderen en mijn motto is als je iemand met respect behandeld wordt je ook met respect weer terug behandeld

dus voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar

Mooi hotel

Diana, 12-9-2016

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en het waa er nog steeds netjes .

Het eten was goed en het personeel was zeer vriendelijk.

Werdt netjes snel afgeruimd.

De kamerswaren ruim en netjes , werden ook elke dag goed schoongemaakt elke dag schone handdoeken .

Dus we hebben heel erg genoten van onze vakantie.

Zou er zo weer heen gaan .

Het is voorbij.

Eric, 23-8-2016

Één dag na aankomst in dit armzalige hotel de reisleiding van "touroperator" aangegeven dat we heel snel uit dit hotel wilde. Je hebt hier als westerse toerist niets maar dan ook helemaal niets te zoeken. Het eten is van bijzonder matige kwaliteit en daarbij ook erg gericht op het merendeel van hun vooral Turkse, Koerdische en Russische gasten. Een normaal opgeleide hotel kok zou zich schamen voor alles wat hier uit de keuken komt. Voor Nederlandse begrippen "wat een armoede". Mijn vrouw en ik hebben twee dagen sla gegeten en de kinderen friet en pizza omdat dat het enige was wat ik vertrouwde. Na een goed gesprek met de bedrijfsleiding van het hotel, waarin ik duidelijk maakte wat er mankeerde, zij dit bevestigde, zijn we na drie dagen vertrokken. Wat een armoede.

Dit hotel zal ooit goed zijn geweest, maar die tijd is echt al heel lang voorbij en zal dan ook een langzame dood sterven. Uit humaniteit adviseer ik het een spuitje te geven en het uit zijn lijden verlossen.

Hierbij dienen we nog wel onze complimenten te maken richting de reisorganisatie. Touroperator heeft ons zonder veel poespas een fantastisch alternatief geboden. Saut bedankt.

Op naar het twee maanden oude Trendy Hotel te Lara, review volgt.

Bianca, 22-8-2016

Kamer was schoon en werd ook dagelijks schoongemaakt .Het eten was echt zeer slecht!!!Allemaal ziek geweest Onze zoon is de laatste 7 dagen vd 10 dagen die we er waren aan de diarree geweest!Het drinken was warm ,ijs was meer milkshakes dan ijs.In het restaurant was het alles behalve schoon,alles was stoffig en plakte. Aan het koffie apparaat kleefde de vliegjes .We hadden wel het idee dat de laatste dagen er wel meer werd gepoets, en het eten werd mooier opgediend.Het zwemwater was volgens mij ook niet helemaal zoals het moest zijn ,allemaal oorpijn gehad.Het water was erg warm,later was het wel kouder.Wij dachten dat ze controle of zo hebben gehad want er liepen allemaal mensen rond,en werden monsters genomen van het water .Wel jammer want opzicht is het een mooi hotel met een mooi eigen gedeelte zandstrand.Voor ons geen 2 keer!!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Kansloos. Haal er maar 2 sterren vanaf!

Henk, 21-8-2016

Laten we beginnen over het eten. Ontbijt was prima maar daar bleef het ook bij. Het warme eten was te koud en het koude eten was te warm met als toppunt de kip en cordon bleu die met moeite de temperatuur van 10 graden heeft bereikt! Ik denk dat Rob Geus na een bezoekje hier helemaal gek zou worden. Bij het restaurant(ook op meerdere plaatsen) hing constant een penetrante geur die het eten nog onaangenamer maakte. Geen wonder dat we allemaal ziek zijn geworden... We stonden er niet raar van te kijken dat de ronduit smerige glazen en/of de dranken op waren. Zelf het water was regelmatig op en kwam daarnaast meer in de buurt van thee, zo warm was het! Te weinig personeel voor teveel mensen waardoor er vaak lange rijen waren voor het "eten" . Disco ging vroeg dicht, binnenzwembad was dicht en het a la cart restaurant was wederom gesloten.

Het IQ van het personeel zat in de buurt van de temperatuur van de cordon bleu; deze mensen snapten er werkelijk waar de ballen van. Verder was het animatieteam alleen lichamelijk aanwezig, geestelijk waren ze absent. Deze mensen voerden bar weinig uit op een dag, ze zaten alleen hun uren uit.

De kids club, glijbanen, tennisbanen(zonder netten) en het voetbalveld(zonder gras) waren te armoedig voor woorden. Desondanks hebben we met de Nederlanders erg gelachen over de slechte staat van het eten en het hotel en zat het weer gelukkig mee.

Mitchell, 21-8-2016

Het hotel is compleet niet wat wij verwacht hadden, we waren al bang voor de slechte recensies die kwamen voor vertrek. De ligging van het hotel is redelijk

Vlakbij het hotel is een (prive)strand wat goed bereikbaar is, winkelcentra echter alleen bereikbaar met een shuttle bus. De service van het personeel is goed alleen veel van het personeel spreekt alleen duits waardoor communiceren erg moeilijk is. De prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit die geleverd wordt. Het eten is rondom slecht, geen positief woord om over te vertellen. Het eten is vaak aangebrand, het vlees is super droog. Er Is er is amper variatie per dag met het eten, om een voorbeeld te noemen wordt er voor vis alleen makreel geserveerd. De voordeelkamer is goed genoeg en wordt dagelijks schoongemaakt, verder is er niks speciaals aan het zwembad. Mocht je alsnog gaan dan is het aan te raden om buiten het hotel activiteiten te gaan doen, doe dit echter niet met je eigen reis organisatie want dan betaal je de meerprijs. In de omgeving zijn verschillende tentjes waarbij je dit kan regelen 50 % goedkoper dan bij je eigen reis organisatie.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Goede prijs kwaliteit meer niet

Anke Bosmans, 18-8-2016

Prijs van dit hotel is vrij goedkoop dus we verwachtten ook niet veel. De standaard 3 persoonkamers zijn te klein dus hebben we bijbetaald voor een familiekamer en die was super. Ook aparte aircomodule voor op de hete dagen. Het eten was goed zonder meer maar de service was super slecht. Veel te weinig personeel - veel te lang aanschuiven bij de showcooking en vaak borden - glazen - drank op. De kidsclub is standaard maar onze dochter vond het super. Conclusie voor een lage prijs een redelijk goed hotel.

Monic, 18-8-2016

Hotel is absoluut geen 5 sterren waard, eerder een magere 3.

Eten was altijd hetzelfde en koud. Ook hygiene liet zeer te wensen over.Rond zwembad werd nooit gepoetst. Ook ligzetels en tafeltjes waren vuil. Over de toiletten nog niet gesproken. We zijn al zeer dikwijls in Turkije geweest maar dit hotel is het niet waard om terug te gaan. Dacht dat het kindvriendelijk was door de draaimolens, speeltuin, waterglijbanen maar het grote zwembad was veel te diep voor kinderen. Kleinere kinderen ( tot 4 jaar) hadden wel een ondiep badje dat zeer koud was. Weer was goed in tegenstelling tot thuis maar dat is het enige positieve dat ik kan vermelden.

Zeker niet aan te raden

Kristine, 16-8-2016

Zeer slechte hotel. Er waren veel dingens geschreven op de site die er helemaal niet waren. Zoals de wifi op de kamers, in de lobby was de wifi heel zwak. Handdoeken tegen betaling, airco die het niet doet op de kamers. Verder was er geen aangename geur in het hotel, de kamers waren niet proper. Geen gemotiveerde werknemens in tegendeel heel onbeleefd. Kortom die hotel is zeker en vast geen 5 sterren waard.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxholiday Hotels Stone Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxholiday Hotels Stone Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maxholiday Hotels Stone Palace scoort een 8.33 uit 10 op basis van 967 reviews.