Hotel Mary Palace Resort & Spa

9,4

20 reviews over Hotel Mary Palace Resort & Spa in het Nederlands

Genieten met obstakels

Ralph, 5-10-2017

Goed verblijf en eten goede kwaliteit!

Jammer dat er met meerdere kleuren polsbandjes gewerkt wordt voor gasten die nieuw zijn en meerdere jaren te gast zijn geweest dit resulteerde in voorkeursbehandeling van bedienend personeel ( slechte bediening)

Waren ook overboekt ( en niet de enige bleek later) maar waren wel de 'gelukkigen' die niet een paar dagen naar een ander hotel hoefden!

Verder goede vakantie gehad maar de minpuntjes waren we niet gewend voor Turkse begrippen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Zeker terug

Bianca, 28-8-2017

Helemaal geweldig , geen bedjes reserveren

Top animatie

Eten fantastisch

Super de luxe

Geweldig personeel

Wellicht terug met de herfst en zeker zomer 2018

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Claudia, 16-8-2017

Eigenlijk was alles goed, het hotel zelf is prachtig mooi en schoon, de kamer was top en werd ook elke dag lekker schoongemaakt. Het eten was zeer gevarieerd en ontzettend mooi opgesteld. Het personeel was erg vriendelijk en er was volop animatie, ook in de avonden. Alles even mooi en prachtig! Het strand is op korte loopafstand en wil je niet lopen dan gaat er elke tien minuten een busje, ook op het strand (welke erg aangenaam is, zand, geen kiezels) wat het goed toeven. Enige ergernis tijdens deze vakantie was de wel bekende strandbedden. Wij wilden na het ontbijt en opfrissen etc. ook graag een bedje.. deze waren veelal in bezit genomen door handdoeken waarvan je de eigenaren pas vele uren later zag. Hier mag meer toezicht op komen. Wij hebben de handdoeken uiteraard verwijderd... niemand die we ooit gezien hebben. Verder was dit een topvakantie en wij komen graag een keer terug!

Absoluut een aanrader

JW, 3-8-2017

Wat een fantastisch hotel, schoon, netjes en alles en iedereen super vriendelijk. Wij zouden niet op kunnen noemen wat er anders of verkeerd aan dit hotel was.

Elke avond animatie en qua eten was er voor ieder wat wils....... en ja als iedereen in de rij staat om 19 uur voor het eten dan is het inderdaad druk bij het buffet maar als je een half uur later gaat is de rij weg en is er nog meer dan genoeg goed eten.

Het strand mag dat iets verder zijn (700 meter) maar ook daar is de beachbar waar je op en top verzorging krijgt en elke 10 minuten rijd er een hotelbusje om je op te halen en weg te brengen.

Voor ons met onze zoon van 15 absoluut een aanrader om nog eens heen te gaan.

Aanrader !

Goos, 30-7-2017

Een heel mooi hotel met mooie en schone kamers. Het personeel is enorm vriendelijk en probeert het zo aangenaam mogelijk te maken voor de gasten. Het eten is lekker en heel gevarieerd. Het strand ligt z'n 5 tot 10 minuutjes van het strand af, maar hier kan je met het busje heen. Op het busje hebben we nooit lang hoeven wachten. Ook het animatieteam was erg leuk en altijd in voor een praatje. Genoeg activiteiten bij het zwembad en savonds door het animatieteam. Wij hebben hier een ontzettend leuke vakantie gehad en vinden het zeker een aanrader voor andere mensen !
Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel

Jani, 29-7-2017

Best een goed hotel.

- Een klein opmerking moet ik toch kwijt, het drank was bij het restaurant niet koud. Enkel water was goed koud, maar de rest frisdrank en vooral bier was louw, smaakte totaal niet.

- als het hotel volgeboekt was, had ik de indruk dat het restaurant het niet aan kon, lange file aanschuiven bij bepaalde gerechten, en soms geen zitplaats om te eten.

- bij volgeboekte hotel, te weinig ligbedden aan het zwembad.

- voor de rest is dit hotel een aanrader, als je het niet erg vind dat je wat van de zee bent af gelegen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Aanrader

D talen, 22-7-2017

Aanrader voor iedereen .

Zeer vriendelijk personeel wat er alles aan doet om een geslaagde vakantie te bereiken .

Animatie is zeer actief ,in het restaurant iedereen even vriendelijk en behulpzaam .

Eten is veel en veelzijdig (al lust ik zelf niet zoveel)het eten ziet er smakelijk uit en netjes geserveerd .

Kamers schoon en ruim .

Handdoeken service ,geen run op de bedjes bij het zwembad ,want er is genoeg .all incl van 7.00-01.00.

Er wordt heel veel verschillende dingen aangeboden ,zoals allerlei smooties ,pizza ,wafels ,ijs ,drankjes ,soep ,gebak .exht veel waar voor je geld

Geweldig

Mina, 5-5-2017

Ik vond alles goed de kamers waren lux en het was heel schoon en het is super leuk.De glijbanen en het zwembad waren goed en leuk.En het eten was goed en het binnenbad is lekker warm het is daar super leuk

Groetjes Mina

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

super mooi hotel, in een woord geweldig

Fam err, 5-5-2017

Bij aankomst kregen we een welkomst drankje, en werd omdat wij laat in de avond aankwamen speciaal eten gemaakt. Medewerkers super vriendelijk, ze doen veel voor de gasten. Je wordt in de watten gelegd.

Eten veel variatie , lekker en warm. Tussendoor pannenkoekjes , wafels ,eten al carte in de snackbar.

Kamers ( familiekamer) fantastisch mooi, en alles is heel schoon.

Zwembaden mooi, en glijbanen paar uur per dag open.

Strand wordt je met shuttle busje gebracht.

Animatie prima, doen hun best.

Kortom heerlijke vakantie gehad met de kinderen , we komen zeker terug😁😁

Ga,zo door👌🏽

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Voor herhaling vatbaar!

Hilal Akbulut, 2-5-2017

Alles was nog mooier dan we hadden gehoopt. Het personeel is erg vriendelijk, het eten is variërend en lekker, het hotel is erg chique en heel schoon. Wij voelden ons erg op ons gemak en hebben ons heel erg vermaakt door onder andere het animatieteam. Het is zeker een aanrader, en voor ons voor herhaling vatbaar!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mary Palace Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mary Palace Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mary Palace Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mary Palace Resort & Spa scoort een 9.39 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: