Hotel Mari

Hotel Mari

2 reviews over Hotel Mari in het Nederlands

Leuk hotel in mooie omgeving.

Willem en Marion, 29-5-2011

Net terug van 2 weken Mari.Erg leuk gelegen met veel groen rond het zwembad.Is pas overgenomen door Club Golf hotel.Doen erg hun best alles op te knappen.Eten niet altijd warm maar erg lekker en genoeg.Vriendelijk personeel,vooral Fezzi en Ahmet van de bar.

Vlak bij het strand met gratis bedjes.Schoonmaak elke dag en 'n hele goede hamam.

Toen wij er waren zaten er vooral Duitsers,Russen (met kleine kinderen),geen last van gehad en wat Hollanders.Eenvoudig hotel,geen luxe maar gewoon goed.Wij hebben het er goed naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in mei 2011

Gezellige ligging en vriendelijk personeel

Marion en Willem, 29-5-2011

Net terug 2 weken Mari.Erg leuk,veel groen rond zwembad.Kamers ruim,3 bedden.Eten steeds beter.Niet zo warm maar erg lekker en genoeg.Vriendelijk personeel,vooral Fezzie en Ahmet. Toen wij er waren,zaten er wat Hollanders, Duitsers,Russen met kleine kinderen,geen last van gehad.Gratis bedjes op 't strand.Schoonmaak elke dag. Geen luxe hotel, eenvoudig maar erg leuk.Wij hebben het er goed gehad.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mari in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mari scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.