Hotel Malis Garden ***

Onvoldoende

1 review over Hotel Malis Garden in het Nederlands

Nooit meer...

G & K, 9-4-2010

Samen met mijn vriend last-minute geboekt vanaf vliegveld Weeze. Prijs was eigenlijk nog veel te hoog voor de kwaliteit van het hotel. De receptie is een hokje van golfplaten om een boom heen gebouwd, en er stond al een groep Russen te wachten op een kamer. Wij werden plotseling (eerder dan de andere gasten) snel meegenomen en naar onze kamer gebracht. Erg aardig maar de kamer was nog niet schoongemaakt bij aankomst, stonk naar rook, en het hele plafond zat onder de schimmelplekken. Wij zijn naar het buffet gegaan om te gaan lunchen. Een half uur van te voren sprong iedereen van zijn stoel en ging in een rij staan wachten, als je achteraan staat is alles gewoon OP wanneer je 'aan de beurt bent.' Als de bovenburen gingen douchen stroomde het water bij ons door de badkamer. 's Avonds harde muziek terwijl er niemand op het terras zit. Zwembad was smerig en tegels kapot, levensgevaarlijk. De ligging t.o. van het strand was prima (150m), Centrum was een eindje lopen.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malis Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malis Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malis Garden scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.