Hotel Majesty Sun Flower Beach ****

Majesty Sun Flower Beach
8,7

8 reviews over Hotel Majesty Sun Flower Beach in het Nederlands

fantastische plek ga ik zeker weer een keer terug

monique kleyweg, 22-7-2009

Zeer goed lichende accemodatie het eten uitgebreid en fantastisch, park heel schoon,het vermaak van de gasten zowel overdag als avond grandioos, ik ben nog nooit zo vriendelijk en gastvrij geholpen en bedient. een park zeer zeker aan te raden ook voor de leeftijd van 15 tot ouder tiener vermaak op en top drinken 24 uur zie je niet overal Het was niet goedkoop maar inderend aan de prijs die we moesten betalen zeer zeker de moeite waard
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Fam. van der Vliet, 23-2-2007

Een Top Hotel, wij zijn getrouwd in dit hotel. Petje af voor de medewerkers die onze dag een Top dag hebben gemaakt.

Had niet beter gekund, en als je in Turkije trouwd ben je (bijna altijd) verzekerd van mooi weer.

Nico & Peggy van der Vliet

Gereisd anders in februari 2007

Carla, 3-1-2006

Schitterende ligging en er is veel te doen. Vooral het animatieteam was heel leuk. Eten was geweldig heel afwisselend. Schoonmaaksters heel aardig en echt heel hard werken. En personeel was ook geweldig. Petje af. Een fantastische vakantie.
Gereisd anders in januari 2006

Brand en Janny Foppen, 10-10-2005

Goed hotel/resort typisch Turkse bouwstijl,badkamer kan beter.

Voor de rest niets dan lof.

De keuken vers en veel diverse gerechten dus voor elk wat wils.

Ook zeer geschikt voor kinderen.

Heel goed animatieteam.

Wij zijn geweest van 24 sept. t/m 8 okt.

Gereisd anders in oktober 2005

Zuidgeest, 15-5-2005

Heel koud eten, bedden 20cm te kort, douche voor kleine mensen prima, mooi hotel, erg leuk voor kinderen.

Fam. vd Wijngaard, 15-5-2005

Mooi complex met goede animatie. Kamers zijn klein, maar schoon en netjes. Badkamer en vooral de douche zijn enige minpuntje. Eten is niet bijzonder en bij Beachbar vaak koud maar niet slecht. Het complex is al wat ouder maar goed onderhouden. Mooie zwembaden en vooral kinderen hebben hier alles wat ze willen. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

c hollegien, 13-5-2005

goed hotel leuk voor kinderen en volwassenen goede ligging en de entertainment was ook erg fantastisch voor de prijsklasse een 10

Simone, 15-3-2005

Heel goed hotel! All in veel lekker en goed verzorgd eten. Leuk entertainment.... Een aanrader om een keer naar toe te gaan!!
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majesty Sun Flower Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majesty Sun Flower Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Majesty Sun Flower Beach scoort een 8.67 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: