Hotel Lyra Resort *****

Hotel Lyra Resort *****
8,2

WebsiteLink naar website

249 reviews over Hotel Lyra Resort in het Nederlands

Zeker geen 5 sterren, hier komen wij nooit meer!!!

William, 27-7-2017

Wij lagen in een zgn Villa op (volgens het personeel) 800 meter van het hotel. In werkelijkheid was dit 1,3 km, de afstand die je iedere ochtend vóór 7.00 uur moet overbruggen om een strandbedje bij het zwembad te bemachtigen. Mits je natuurlijk een strandbedje kon vinden die niet kapot was en waarbij je een parasol vond die niet vies en kapot was. Zonder overdrijven, 60% van de bedjes was kapot, maar daar zag je niks van als je er een handdoek van het hotel legt. Ook deze handdoeken zijn smerig, vol vlekken. Vooral veel Turken en Russen zijn er. De Russen slopen dit hotel letterlijk. Geen fatsoensnormen hebben deze mensen.

Het personeel sprak amper een woord over de grens, dus kon je met al hun goede bedoelingen ook niet goed te woord staan. In het restaurant was het erg chaotisch, maar daar zal ik niet over klagen als je op een groot resort zit. Wel waren de tafellakens erg smerig en de stoelen ronduit goor (vol vlekken). Het personeel kreeg het niet gebolwerkt, werkte zich kapot.

Zijn er dan helemaal geen pluspunten?? Jawel hoor. Het eten, de hapjes en het ijs waren prima. Het animatieteam deed haar stinkende best, wel vooral Russisch georiënteerd. Op de pier was het heerlijk vertoeven. Het Lyra shopping centre was heel erg prettig winkelen (ligt op 200 meter van de villa's). De buschauffeur van de shuttlebus was een enorm lieve man die wij in ons hart hebben gesloten. De villa zelf was ruim en redelijk schoon.

Mijn advies: als je 5 sterren kwaliteit wilt, moet je hier zeker niet naartoe gaan!!

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk resort

Iris, 26-5-2017

Vriendelijk personeel een geweldig animatieteam en het eten is ook ontzettend goed. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad met de kinderen. Wij zaten in een appartementje naast het hotel. Een mooi en schoon complex met veel ruimte. De kinderen zijn inmiddels 20 en 18 maar hebben het er nog steeds over en zouden zo zelf terug willen.
Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijke relax vakantie!

Denise, 25-9-2016

Lyra resort is een wat ouder hotel maar wel heel schoon! De schoonmaaksters zijn vriendelijk, kamers en zwembaden zijn goed schoon.

Het eten is heel lekker en gevarieerd.

Animatieteam heeft een vol programma dus voor een ieder wat wils.

Er zijn wel wat minpunten:

Het personeel vond ik onvriendelijk en spraken weinig tot geen Engels!! Heel erg jammer dit.

Ook 2 problemen gehad met betrekking tot reserveren a la carte restaurant en het reserveren van een prive Cabana maar na gesprekken met de manager gehad te hebben is dit goed opgelost.

Al met al een lekkere week relax vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2016

Gewoon goed

P.Rinsje, 6-9-2016

Lyra resort is gewoon een goed hotel! Pier was geweldig zwembad goed. Restaurands waren goed personeel was vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed en coctails waren super! G0ebouwen zijn wat gedateerd maar daar komen wij niet voor. Als je veel hollanders om je heen wilt dan kun je beter naar camping de paal gaan. Maar is natuurlijk voor de kinderen wel handig.Dus gewoon een goed hotel maar er zijn betere. Kost natuurlijk ook wat meer 😊
Gereisd familie in augustus 2016

Leuke vakantie gehad!

José Fietje, 12-8-2016

Een net hotel. Het eten was goed, vaak hetzelfde maar er zat genoeg smaak aan. De kamers waren goed schoon. Alleen jammer dat er nooit genoeg handdoeken lagen op onze kamer. Dus dagelijks naar de receptie om vragen voor extra handdoeken. De animatie was niet geweldig. Ze hadden een miniclub voor de jongste van ons (6 jaar) was het goed. Maar voor de oudste van ons (bijna 11 jaar) was er niks te doen. Hij mocht aan weinig dingen meedoen. Terwijl andere kinderen van zijn leeftijd wel mochten doen. Vaak geklacht daarover, ze zouden daar rekening meehouden en ook wat voor die leeftijd 10-16 jaar organiseren. Er waren veel Turken in het hotel en dat kon je echt merken. Die waren helaas belangrijker. En de restaurants zoals de Italiaan, Turks, Chinees waren uitstekend. En de shows s avonds waren ook uitstekend. Een leuke vakantie gehad met een paar min punten.
Gereisd familie in juli 2016

Mooi en fijn hotel!

Sanne, 4-8-2016

Goed en gastvrij hotel. Helaas is er wel sprake van handdoeken leggen aan het zwembad, om 8 uur is alles al bezet en niemand die er gebruik van maakt. Het strand heeft daarentegen wel altijd plek. Het eten is goed, maar wel veel hetzelfde iedere dag. Het hotel is wel een aanrader
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Iris, 18-11-2015

Het was in 1 woord Geweldig! De kinderen vermaakten zich uitstekend in het aquapark, en wij lagen lekker op het direct aangelegen strand! Eten ook goed, en de kamers ook goed! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in juli 2015

Even wennen

NB, 21-8-2015

Prima hotel maar het is wel afhankelijk van je referentie. Overal staan 10 en maar als je bijvoorbeeld eerder in Lara bij de Titanic ben geweest is het echt even omschakelen. Als dat een 10 is dan is het hier een 7! Niets mis mee maar echt stuk minder. Voor oudere jeugd is er tot diep in de ochtend disco en drank. Heb je verder geen last van. Voor de jongere jeugd is er ook genoeg te doen. Jeep safari is leuk om er uit te zijn en wat van het park te zien maar verwacht geen hele spannende dingen te zien. De reisorganisatie zegt dat je ook met z'n 2e in een jeep kan maar dat is niet waar. Guestrelation is geweldig terwijl eigenlijk touroperator dit moest doen. jammer dat touroperator niet doet wat hij zegt in de reclames.Mijn koffer met daarin medicijnen was niet aangekomen en het enigste wat touroperator zegt, je moet zelf alles regelen met de instanties hier.Ik had wel verwacht dat touroperator hier hun aandeel in zou nemen.Helaas maar voor excursies boeken kan je prima bij ze terecht.
Gereisd familie in augustus 2015

Super vakantie maar wel na een kamerwisseling

stephanie, 13-7-2015

wij zijn afgelopen maand in Lyra geweest. We hebben een super vakantie gehad ik kan je alleen echt aanraden om geen clubkamer te boeken. Wij zijn na 1 nacht naar een andere kamer gegaan en de vrienden waar wij mee reisden dezelfde dag nog. De kamer zijn ontzettend vochtig en het stinkt dan ook verschrikkelijk in de kamers. Gewoon niet goed voor je gezondheid. Na de upgrade hebben we een super vakantie gehad. Alles is prachtig maar wel in het hoofdgebouw!
Gereisd familie in juni 2015

Een echte aanrader

Bas van Aerts, 17-6-2015

Afgelopen week 8 dagen in het Lyra Resort geweest.

Top eten met top bediening.

Vooral de steiger was onze favoriet!

Zeer leuke en goede shows in de avonden.

Het enige nadeel in deze tijd was dat we de enige 2 nederlanders waren, rest heeeeel veeel russen.

Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lyra Resort***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lyra Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lyra Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lyra Resort scoort een 8.2 uit 10 op basis van 272 reviews.