Appartement Little Side **

Little Side

Matig

1 review over Appartement Little Side in het Nederlands

petra, 29-6-2006

ik heb daar een super vakantie gehad, niet dat het aan het appartament lag trouwens, maar er waren toevallig allemaal gezellige nederlanders daar, als je naar het mooie strand wilt moet je een stevig stukje lopen. echt luxe was het niet,, maar wel super leuk, jonge meisjes, kijk uit voor de 2 broers die het apartamenten complex beheren want die zijn nog al dol op lange benen. ze zijn absoluut gastvriendelijk, als je met zn 3en in een apartamnent moet, is het derde bed een verschrikkelijke bank met een kuil, hehe, maar jah ik vond het wel lekker ligge. ik vond het een top vakantie maar niet om het apartament.
    Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Little Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Little Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Little Side scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.