Hotel Linda *****

Hotel Linda *****
8,2

1110 reviews over Hotel Linda in het Nederlands

Goeie en minder goeie kant

Tim, 12-8-2017

Prima hotel, goeie hygiene en service, alleen soms overbodige muziek en verkeerde tijdstip. Eten is ook heel standaard en kan zeker beter.
Gereisd familie in augustus 2017

Helemaal geweldig bij hotel Linda

Willem, 12-8-2017

Bij hotel Linda in Turkije staat de gast centraal . dat is bij hun normaal .

De streek strand en service van het hotel is super .dat is bij hun heel normaal .

Gereisd met partner in juni 2017

Erg mooi en vriendelijk maar...

Rowan Dijkstra, 11-8-2017

Het is een klein mooi hotel met nette kamers.

Het personeel van het restaurant en animatie zijn super vriendelijk en werken keihard.

Nadelen : je moet 2.50 per dag betalen voor je kluisje in de hotelkamer. Dat hoort toch gewoon bij de kamer? Voelt niet als all inclusive...

Hele dag harde muziek bij 1 van de 2 zwembaden.

Als je hotelkamer aan de kant van het zwembad is hoor je van 12 tot 3 snachts luid de muziek.

De drankjes in de disco moet je betalen... dus het is er uitgestorven.

Wifi is super traag en kost 8 euro per week.

Ala carte restaurant serveert wat je bij het buffet ook krijgt, ik verwachte wat beters.

Ondanks dat alles was het toch super netjes en leuk:)

Geen last van de russen gehad.

Leuke animatie, ook in de avond.

Bij het strand kan je ook lekker eten en drinken krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima simpel hotel

Tessa, 10-8-2017

Linda hotel is een kleinschalig hotel. Het is een simpel en prima hotel maar in mijn ogen meer 4-sterren waard. De kamers zijn prima en worden zeer goed schoongemaakt. Het strand kan bezocht worden met een busje of 10 minuutjes lopen wat prima te doen is met een aantal winkeltjes op de route. Mijn partner en ik hebben onze vakantie voornamelijk op het strand doorgebracht omdat wij het bij het bij het zwembad erg druk vonden en na 10 uur geen enkel bedje meer vrij was "gevalletje handdoeken klaarleggen". Op het strand zijn genoeg bedjes om op te liggen met schaduw doeken. Bij het strand kun je tot 17:00 onbeperkt drinken en van 12:00-13:30 "snackbar eten".

Side en manavgat is goed te bereiken met de bekende 1 euro bussen. Dit raad ik zeer aan!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, goede service, vriendelijk personeel,

Wilma, 8-8-2017

Fijn hotel waar je vriendelijk ontvangen word.

Voor de zesde maal naar hotel Linda geweest van 20 juli tot en met 31 juli. Wat hebben we weer genoten. Kort samengevat over het hotel: Goed ontvangst, bij het inchecken werd Nederlands gesproken. Het eten is lekker en gevarieerd. Bediening is netjes en goed. De kamers worden heel netjes schoongemaakt. Animatie team maakt eigen shows met dans en humor. Veel te doen voor jong en oud. Faruk is onmisbaar, veel respect hiervoor.

Ook deze keer weer reacties gehad van gaan jullie naar Turkije, ik zou niet gaan. Vorig jaar waren er heel veel Nederlanders en ook dit jaar weer. Dat hadden wij niet verwacht. Vakantie is voor ons genieten, lachen, mooie tijd beleven met mensen die je soms nog maar net heb leren kennen. Ook deze keer weer. Wat hebben we een mooie tijd gehad en heel veel gelachen.

Doordat er maar enkele Duitsers aanwezig waren kwamen hierdoor Russen. Bij de poolbar heeft een tafel met Russische gasten om 20.45 uur een klacht ingediend. De rede was: We lachten te veel. Rare mensen die beter thuis kunnen blijven. Van de andere Russische gasten hebben we geen last gehad.

Voor mensen die naar Hotel Linda gaan of nog moet boeken, het is een fantastisch hotel waar je veel plezier en gezelligheid kunt beleven. We zijn 6x geweest. En alle keren waren even leuk. Volgend jaar zijn wij er weer.

Gereisd familie in juli 2017

het is een gezellig hotel, vriendelijk personeel

j.f.wielhouwer, 5-8-2017

De transfer duurt een uur.
Gereisd met partner in september 2015

Top vakantie

Achterstraat, 29-7-2017

Leuke vakantie gehad in dit hotel 1e keer all in turkije en is perfect bevallen.

Kleinschalig hotel waardoor je niet steeds op.de kids hoeft te letten, veel gezellige hollanders en helaas.ook wat russen maar dat was niet echt storend.

Leuke animatie met mooie shows tina en.deniz helemaal geweldig voor de.kids.

Het strand kun je met een busje heen maar is ook helemaal.niet ver lopen. Ik zeg tot volgend jaar

Gereisd familie in juli 2017

Aanradertje!!

Nancy en jade, 13-7-2017

Net terug..moeder dochtervakantie...we zijn verwend geweest daar..yucel en isa prima bediening..top animatieteam..lekker gegeten en voldoende variatie..idd veel russen met gekende gevolgen vandien.. mooie omgeving..ze weten daar wat Vakantie betekent!!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Super top

wilma, 8-7-2017

super hotel fijne mensen die er werken heeeelll schoon heerlijk eten een van de weinige hotels waar ik geen last had van buikpijn en overgeven.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

hotel Linda is een super hotel

peter slot, 18-6-2017

als je 13 keer in Hotel linda bent geweest zegt dat wel genoeg

dit is gewoon een super Familie Hotel

eten is perfect en ruim voldoende keuze

mooie ruime kamers en de schoonmaak is gewoon perfect

animatie team doet er alles aan om het naar je zin te maken

turkse avond en gala avond op woensdag is een must om mee te maken

helaas door de spanningen in het land laten een hoop nederlanders /duitsers /belgen het afweten wat tot gevolg heeft dat er een hoop Russen zijn om toch het hotel vol te krijgen

niet echt storend maar niet echt gezellig omdat ze erg op hunzelf zijn

het strand is ongeveer 850 meter lopen maar zo kom je toch aan je dagelijkse beweging maar er rijdt ook een busje naar het strand

helaas buiten het hotel richting strand zijn een hoop winkeltjes weg omdat ze het kwa financieel het niet meer kunnen bolwerken

ook de stad side is het een stuk rustiger dan voorgaande jaren

al met al is Linda een super hotel die service hoog in het vaandel heeft staan

prijs is goed

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Linda***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Linda in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Linda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Linda scoort een 8.21 uit 10 op basis van 1131 reviews.