Hotel Linda *****

8,2

1115 reviews over Hotel Linda in het Nederlands

Goed hotel!

Pieter, 20-10-2017

Het personeel is vriendelijk. Het hotel is schoon en het eten is er goed.
Gereisd met partner in oktober 2016

Zeker nog een bezoek waard!

Marjolijn, 17-10-2017

Wij hebben dit hotel geboekt op de goede resenties en we zijn het hier 100% mee eens. Hotel Linda hebben wij ervaren als een fijn gemoedelijk hotel. Goed eten, er is altijd wel iets wat je lekker vindt en keuze genoeg. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En het hotel en omgeving is heerlijk schoon. Mooie ruime kamers. Kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig gezellig hotel, waar je gewaardeerd wordt

René, 5-9-2017

Heerlijk ontspannen en in de watten gelegt worden. Ruime keuze aan het maaltijdenbuffet. Zeer vriendelijke bediening. Keuze uit twee zwembaden, voor animatie en voor de rust. Gemoedelijke sfeer. In 2016 wat gerommel in de bezetting bij animatie team. Shuttle service naar het strand, wat ook goed te belopen is. Eigen strandtent aanwezig op het strand. Meer geschikt voor de wat ouderen in het na seizoen
Gereisd met partner in september 2016

Super

Roel, 21-8-2017

Voor ons de 1ste keer hier, maar zeker nog een keer terug. De animatie was heel erg leuk ( gebrekkig nederlandstt :S ) maar dat mocht de pret niet drukken. Eten goed maar erg eentonig ( jammer ) maar het personeel op en top.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellig hotel met vriendelijk persoon

Rachel, 21-8-2017

Service is super. Aardige mensen die je graag helpen. Hotel is super schoon (ook de kamers), geen ongedierte te bekennen. 2 verschillende zwembaden, 1 voor alle activiteiten van het animatieteam en 1 rustig zwembad. Busje naar de stad kost 1 euro en is echt een aanrader.

Eten vonden wij prima. Veel keuze uit salade, elke dag friet (voor de personen die weinig lusten) & elke dag wel ander vlees.

Enige nadeel vonden wij de muziek. Die stond echt hard. Zowel overdag en snachts. In de nacht duurt het tot half 3, dat vond ik echt vervelend. wellicht dat ze hier iets aan kunnen doen.

Echter kun je hier meer een gerust hart naar toe!

Gereisd met partner in augustus 2017

Goeie en minder goeie kant

Tim, 12-8-2017

Prima hotel, goeie hygiene en service, alleen soms overbodige muziek en verkeerde tijdstip. Eten is ook heel standaard en kan zeker beter.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Helemaal geweldig bij hotel Linda

Willem, 12-8-2017

Bij hotel Linda in Turkije staat de gast centraal . dat is bij hun normaal .

De streek strand en service van het hotel is super .dat is bij hun heel normaal .

Gereisd met partner in juni 2017

Erg mooi en vriendelijk maar...

Rowan Dijkstra, 11-8-2017

Het is een klein mooi hotel met nette kamers.

Het personeel van het restaurant en animatie zijn super vriendelijk en werken keihard.

Nadelen : je moet 2.50 per dag betalen voor je kluisje in de hotelkamer. Dat hoort toch gewoon bij de kamer? Voelt niet als all inclusive...

Hele dag harde muziek bij 1 van de 2 zwembaden.

Als je hotelkamer aan de kant van het zwembad is hoor je van 12 tot 3 snachts luid de muziek.

De drankjes in de disco moet je betalen... dus het is er uitgestorven.

Wifi is super traag en kost 8 euro per week.

Ala carte restaurant serveert wat je bij het buffet ook krijgt, ik verwachte wat beters.

Ondanks dat alles was het toch super netjes en leuk:)

Geen last van de russen gehad.

Leuke animatie, ook in de avond.

Bij het strand kan je ook lekker eten en drinken krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima simpel hotel

Tessa, 10-8-2017

Linda hotel is een kleinschalig hotel. Het is een simpel en prima hotel maar in mijn ogen meer 4-sterren waard. De kamers zijn prima en worden zeer goed schoongemaakt. Het strand kan bezocht worden met een busje of 10 minuutjes lopen wat prima te doen is met een aantal winkeltjes op de route. Mijn partner en ik hebben onze vakantie voornamelijk op het strand doorgebracht omdat wij het bij het bij het zwembad erg druk vonden en na 10 uur geen enkel bedje meer vrij was "gevalletje handdoeken klaarleggen". Op het strand zijn genoeg bedjes om op te liggen met schaduw doeken. Bij het strand kun je tot 17:00 onbeperkt drinken en van 12:00-13:30 "snackbar eten".

Side en manavgat is goed te bereiken met de bekende 1 euro bussen. Dit raad ik zeer aan!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, goede service, vriendelijk personeel,

Wilma, 8-8-2017

Fijn hotel waar je vriendelijk ontvangen word.

Voor de zesde maal naar hotel Linda geweest van 20 juli tot en met 31 juli. Wat hebben we weer genoten. Kort samengevat over het hotel: Goed ontvangst, bij het inchecken werd Nederlands gesproken. Het eten is lekker en gevarieerd. Bediening is netjes en goed. De kamers worden heel netjes schoongemaakt. Animatie team maakt eigen shows met dans en humor. Veel te doen voor jong en oud. Faruk is onmisbaar, veel respect hiervoor.

Ook deze keer weer reacties gehad van gaan jullie naar Turkije, ik zou niet gaan. Vorig jaar waren er heel veel Nederlanders en ook dit jaar weer. Dat hadden wij niet verwacht. Vakantie is voor ons genieten, lachen, mooie tijd beleven met mensen die je soms nog maar net heb leren kennen. Ook deze keer weer. Wat hebben we een mooie tijd gehad en heel veel gelachen.

Doordat er maar enkele Duitsers aanwezig waren kwamen hierdoor Russen. Bij de poolbar heeft een tafel met Russische gasten om 20.45 uur een klacht ingediend. De rede was: We lachten te veel. Rare mensen die beter thuis kunnen blijven. Van de andere Russische gasten hebben we geen last gehad.

Voor mensen die naar Hotel Linda gaan of nog moet boeken, het is een fantastisch hotel waar je veel plezier en gezelligheid kunt beleven. We zijn 6x geweest. En alle keren waren even leuk. Volgend jaar zijn wij er weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Linda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Linda in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Linda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Linda scoort een 8.21 uit 10 op basis van 1136 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: