Appartement Kentia

121 reviews over Appartement Kentia in het Nederlands

nooit meer

moeder en dochter,
16-10-2017

Appartementen waren mooi en schoon. Zwembad goed. Personeel was matig. Het eten was echt vreselijk. Verder heel veel russen die HEEL veel drinken. Vervoer naar het strand is gratis en de strandbedden ook maar je zit echt in the middle off nowhere. Tip 1; loop naar de boulevard daar zijn de bedden ook gratis en het is veel gezelliger. Tip 2; als je het eten net zo slecht vindt als wij, naast het ziekenhuis (niet zo ver lopen) is een apotheek en daarnaast is een restaurant dat en lekker en heel goedkoop is.

Gereisd alleenreizend in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer naar dit complex..

Paula,
9-9-2017

Geen 4 sterren waard, slecht eten zeer slecht ontbijt het brood zo hard als beton..uit gedroogd,oud, niet te eten.Middag eten redelijk maar geen voldoende en over het avondeten maar te zwijgen. Eetruimte waar het eten kon opgehaald worden was vies, tosti ijzer en broodrooster te vies om aan het pakken, Rob geus had hier graag wat testjes willen doen. Zwembad.. leuk...de muziek stond alleen veel te hard...vieze ligmatrassen op de bedjes waar de schimmel op stond en dan nog maar te zwijgen over handdoeken wisselen om de 3 dagen als je ze kreeg op de kamer. Op de kamer werd alleen het bed opgemaakt en misschien de vloer geveegd de rest van de 8 dagen is er geen doekje door de wastafel of toilet geweest. Bij aankomst werd ons gevraagd of we airco en kluisje wilden op de kamer en dit tegen betaling van 50 euro wat niet vermeld op hun site. Tevens waren er veel gasten uit het oost blok land die het hotel geen goed doen. Reisbegeleiding zie je daar niet bij problemen kon je bellen..nu wij daar geweest zijn begrijpen wij ook waarom!! Kortom een waardeloos hotel ..Nooit meer!!! Tevens hebben wij ons beklaagd bij de manager maar heeft niet veel geholpen!!

Gereisd met partner in september 2017

Zeer slecht nooit meer.

Patricia,
4-9-2017

Appartement zijn mooi en goed verzorgt. Bij het zwembad staat de hele dag de muziek erg hard. Je komt hier niet tot je rust. De all-in formule is zeer slecht, alles is low budget. Het ontbijt is redelijk maar de lunch en avondeten is niet te vreten en dan nog maar te zwijgen over de gasten uit het Oostblok. Voor ons nooit meer, wij komen al 20 jaar In Turkije maar hebben dit nog nooit meegemaakt. Zie ook de recentie hieronder van Ferry.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!!

Onbekend,
31-8-2017

Redelijk gebouw afgelegen. Zwembad was goed,alles ongeorganiseerd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit weer! Fawlty towers...

Ferry,
23-8-2017

Het complex op zich krijgt een voldoende. Voor de rest is alles ver onder de maat! We reizen samen al meer dan 11 jaar naar Turkije, (niets dan lof) maar wat we hier allemaal hebben meegemaakt grenst aan het ongelooflijke!! Totaal geen organisatie eten ongekend slecht voor Turkse begrippen,smiddag s het eten overgeslagen en elke avond uit eten geweest .en velen met ons! Bij een heel goed restaurant (my corner) Douche handdoeken moet je 3 dagen gebruiken !!! Airco,wifi,strand allemaal extra betalen, en dat voor all in!! En proberen ze je ook nog op te lichten door je de wifi en airco in euro s te laten betalen ipv tl.!!! 110 euro ipv 110 tl (bij andere stellen ook meegemaakt) De ligbedjes bij het zwembad zaten allemaal vol vieze vlekken . Kortom te weinig vakbekwame mensen in dit hotel absoluut 4 sterren!!! Onwaardig hooguit 2

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel goed adres

Sasja orman,
31-5-2017

Kentia is een hele fijne plek waar het personeel heel vriendelijk is en veel moeite voor je doet de kamers zijn erg ruim het eten is goed het lijkt weinig maar er is toch genoeg variatie wij hebben het als heel prettig ervaren echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

We kunnen alleen maar positief zijn. Super vriendelijk personeel, schoonmaak kamers geweldig. Al met al een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

3e x kentia

Nancy
5-5-2016

In wen woord geweldig. Vriendelik personeel. Prima keukem en top zwembad. Soner, ali, mammut, ahmed en de rest bedankt voor de goede zorgen en tot snel

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Top apartement

Nynke Boonstra Kuiken
26-8-2015

Mooie vakantie gehad in Kentia. Prachtig ruim en schoon apartement. Oogde recent opgeknapt. Goede bedden. Moderne inrichting. Keurig sanitair.

Vriendelijk personeel. Mooi zwembad. Goed onderhouden.

Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Shuttlebus naar het strand + gratis bedjes. Ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig!

Bettine
15-8-2015

Ik was samen met een vriendin en onze kids. We hebben genoten van het complex en de oprechte vriendelijkheid van het personeel.. Ook het eten en de entertainment was heerlijk/goed verzorgd.. Wat ik minder vond is dat de manier waarop de airco hing in het 2-kamerappartement, maar 1 kamer echt koelde, waardoor het te warm was binnen..

Gereisd met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kentia in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kentia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.