Hotel Horus Paradise Luxury Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°11°
Hotel Horus Paradise Luxury Resort
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Horus Paradise Luxury Resort voor je op een rij gezet:

232 reviews over Hotel Horus Paradise Luxury Resort in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Verena,
16-10-2018

Zeer ruim opgezet resort. De tuin en kamers zijn zeer mooi (bijgebouw). Bij het eten heb je veel keus, maar niet veel variatie door de dagen heen. Ook moet je om de beurt eten gaan halen en niet tegelijk anders ben je de tafel kwijt. De receptie is minder, ze spreken geen engels. Mocht je een probleem hebben dan duurt het erg lang voordat deze is opgelost! Wij hebben 1,5 uur in onze kamer moeten wachten op de technische dienst. Onze kluis ging niet meer open. Een boos telefoontje naar de receptie doet wonderen en er staat dan binnen 5 minuten iemand voor de deur om het probleem op te lossen. Ook konden we 2x onze kamer niet meer binnen door een geblokeerde pas. Verder moet je van katten houden. Overal zijn er katten. Ze zijn wel heel lief allemaal. Dus als je bang bent voor katten of allergisch, ga niet. Mensen doen aan handdoekje leggen om 7 uur sochtends. Hierdoor ligt het strand steeds vol. Zonde voor de mensen die wel uitslapen.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nerven nooit meer!!

Moto,
10-8-2018

Goed: kamer, zwembad, het resort was schoon en goed bijgehouden. Slecht: receptie (service) restaurant, eten, tijden glijbanen (10-12 en 14-17) Bij de receptie zijn ze onbeschoft en negeren je gewoon omdat ze allemaal amper Engels of Duits spreken, konden ons niet eens vertellen hoelaat onze transfer tijd was, heel drama gehad daar, ook met andere vragen geduurende ons verblijf vreselijk! Dan het eten, elke dag hetzelfde en wat warm moest zijn was koud en andersom. Ook daar sprak het personeeel amper Engels of Duits. Het restaurant was gewoon een grote vreetschuur en alles werd al super vroeg opgeruimd dus als je het laatste halfuur kwam had je al bijna niks meer. Animatie was ook 3x niks. Wilde je een bedje aan het zwembad dan moest je tussen 6.30 en 6.45 echt wel daar zijn anders had je pech. Ook moet je vanalles nog betalen terwijl je all-in zit. Echt waardeloos! We waren met kinderen van 10-14

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel met wel een hele slechte service.

C jagers,
6-9-2017

Ga je in het hoogseizoen dan is het vroeg opstaan om zwembad bedjes te reserveren.En vroeg is 6.30. Kamers zijn groot worden heel slecht gepoetst. Hadden vaak geen handdoeken om te douchen. Handdoeken zwembad als je die om 17.00 ging omruilen waren de handdoeken op.Wij hebben 4 dagen met de zelfde gedaan anders konden we geen bedjes aan het zwembad reserveren. Ga je voor rust dan vergeet het maar het was Buggy treffen en gillende kliene kinderen afschuwelijk gewoon. Groot hotel met maar drie liften probleem tijdens avondeten Kelners kregen het in de avond niet geregeld. Eetzaal een chaotisch iets afschuwelijk. 80 Procent Russen maar geen last van gehad. Hotel gebouwd in een berg lig je onderaan is het een hele klim om bij het restaurant te komen. Hele slechte service aan de receptie .

Aanleg hotel is mooi. Eten was goed vaak hetzelfde maar wel pittig en warm. Voor 1.50 euro pp met de taxi naar Side.Zwembaden mooi groot.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit of nooit meer 3 sterren ja

Rita
6-10-2016

hotel en omgeving mooi maar ..... je reserveert een luxe kamer , je komt toe brengen ze je naar een kamertje ergens afgesloten . kamer nog niet gepoetst badkamer nog vuil stinken nog kleiner dan klein . zeker niet wat wij gereserveerd hadden en voor betaald hadden. naar receptie laten ze iets anders zien na 2 uur zit je op 2 generatoren te kijken. dan laat een poetsvrouw ons een standaardkamer zien in hoofdgebouw met zeezicht staat leeg ok we willen deze moeten we bijna 300 euro opleggen , dan is ginder 30 graden airco op kamer leggen ze af voor besparingen , lig je daar te puffen ganse nacht ten tweede het eten kotsbeu doordat er geen volk is (russen) laten ze het eten verkommeren . 13 dagen alle dagen hetzelfde van s'morgens tot s'avonds . frieten liggen al een half uur klaargemaakt in bak ook al zaten wij maar met 10 man in restaurant, alle dagen dezelfde kost . tafels niet verzorgd tafellakens vuil personeel loopt rond met lang gezicht omdat ze geen gasten hebben . nooit meer

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer

Maria
24-9-2016

Mooi luxe hotel alleen snachts bezoek op ons balkon gehad. volgende dag een andere kamer gekregen.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weer een top vakantie!

Marjan Smit
10-5-2016

Voor de 4e keer in de meivakantie naar dit hotel geweest. Grondige renovatie van het clubgebouw terrein. Alle oudere clubkamers zijn verdwenen en er zijn twee nieuwe grote gebouwen in de tuin gezet met daar tussenin een heel groot mooi nieuw zwembad. Helaas is dit zwembad nog niet open gegaan in de meivakantie. Hopelijk kunnen we hier in 2017 lekker zwemmen. Vanwege beperkt aantal gasten hebben we een familiekamer gekregen in hoofdgebouw met zeezicht, prachtige kamer. Voorkeur voor ons qua kamer is de bungalow de luxe familie met twee badkamers. Inmiddels hebben we alle soorten kamers al gehad en kunnen vergelijken. Kwaliteit eten was prima, zelfs ondanks het beperkte aantal gasten. Mexicaans a la Carte super maar Ottomaans wat minder. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Strand en strandbar ook prima. Eerste week nog geen eten in beachbar vanwege beperkte bezetting. Animatie was er niet helaas, was in 2015 veel beter, toen was er ook Nederlandse animatie en werd er veel georganiseerd. WiFi in lobby erg goed,beter dan voorgaande jaren. Ook van de gratis cocktails aan het zwembad hebben we genoten. Wij komen zeker weer terug. Hengelo ook jullie weer bedankt voor de leuke tijd.

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooi hotel

Jeroen Reijns
9-5-2016

Wij zijn inmiddels 4 keer naar horus paradise geweest. Horus is een zeer mooi hotel op een prachtige locatie. Horus ligt aan het strand en het ıs cırca 20 mınuten lopen naar het centrum of je pakt een busje. Zeer mooi strand, 5 mooie zwembaden met glijbaan, goede a la carte restaurants, mooie welness en prachtige kamers. Dit is echt een vakantie om te genieten.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Al 4 jaar op rij een mooie vakantie

Denise Nelissen
9-5-2016

Een mooi en luxe hotel met een erg fijne ligging, op 20 minuten te voet langs het strand ben je al in het oude side. We komen hier al 4 jaar erg graag, dit onder anderen door het vriendelijke personeel, het mooie hotel en de prachtige ligging. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

Wederom genieten

Louise
6-5-2016

Het was weer genieten. De oude clubkamers zijn bijna allemaal afgebroken. Er zijn twee nieuwe gebouwen voor in de plaats gekomen. Er is een nieuw zwembad aangelegd dat er goed uitziet, maar helaas nog niet klaar was. Het strand is goed. Er is redelijk ruimte op het zandstrand. Het eten is goed. De animatie was dit jaar niet goed. Het was onduidelijk of dat lag aan het moment. Wij waren de eerste gasten, het was nog rustig. Aanrader is het Mexicaanse a la carte restaurant. Het personeel was erg vriendelijk. Zeeland, wederom bedankt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Matig

T
2-10-2015

Zijn heel erg gericht op Duitsers wij waren bijna de enige Nederlanders , personeel kan alleen maar Duits moesten zelfs dingen in het Engels voor hun vertalen , eten was goed ! Als je diabetes patiënt bent moet je goed uitkijken of je wel echt cola light krijgt , ze gaven m'n vriend vaak gewone cola en dan wel zeggen dat het cola light is , later op de avond was de suikerwaarde 18 ... Animatie was niet echt gemotiveerd geen sfeer bij het zwembad ! De mensen die bij de winkeltjes in het hotel werken waren heel vriendelijk en konden wel Engels .kamer stonk muf ook het beddengoed rook niet fris matras heel hard ,

Gereisd met partner in september 2015

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Russisch, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesComputerverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horus Paradise Luxury Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horus Paradise Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.