Hotel Hera ***

6,1

34 reviews over Hotel Hera in het Nederlands

Nooit meer!

Peter, 3-9-2011

Goedkope vakantie, dit was dus eens maar nooit meer.

Dan ga ik nog liever een jaartje niet en ga ik het jaar erna wel echt op vakantie.

Dit hotel is gewoon ranzig.

Vieze kleine kamer, slecht eten, zeer slecht en onvriendelijk personeel, en veel te veel katten, die echt overal zitten waar je ze dus echt niet tegen wilt komen.

Ik kom al jaren in Turkije en altijd een geweldige vakantie gehad.

Dit jaar door prive omstandigheden niet zoveel te besteden en dus een goedkoop hotelletje geboekt.

Bah Bah Bah !

Dan sla ik wel een jaartje over.

Mensen, gewoon niet doen.

Gereisd met partner in januari 2011

Goede prijs / kwaliteitsverhouding

Maaike & Frank, 31-8-2011

Wij herkennen ons niet in onderstaande negatieve beoordeling. Ja de kamer was vrij klein evenals de douche maar wanneer je kijkt naar wat je betaald en er voor terug krijgt dan ben je goed af in dit hotel. Eten was goed, het is wel veel van hetzelfde maar je kan hier altijd iet tussen vinden wat je lekker vind. Mijn vriendin is naar de hamam geweest welke bij het hotel zit. Is zeer kundig en discreet behandeld. Laat je dus niet afschrikken door de erg negatieve reacties. Oja pluspunt vind ik ook dat men in de bar niet het allergoedkoopste bier (Carlsberg), fris (Pepsi etc.) uitserveerde zoals we dat vaak hebben meegemaakt met a.i. waardoor je bijna genoodzaakt bent om je koelkastje op je kamer te vullen met wel drinkbare producten.
Gereisd met partner in augustus 2011

Vies hotel met onvriendelijke bediening

J. Uijtewaal, 24-8-2011

Eten was vet, onsmakelijk en onhygieenisch uitgestald, geen koeling en in de zon.

Continu bestek, kopkes en borden op

Personeel spreekt nauwelijks engels of duits

Kamers erg klein en de badkamer uitgesproken vies

Zwembad is goed en vlak bij zee waar ze een eigen stuk strand hebben, dat er al net ze slecht en onverzorgd uitzag als het hotel en het eten

Gereisd met partner in augustus 2011

ga niet af op zeer negatieve beoordeling

Jan, Sylvia en kinderen, 20-8-2011

Wij (2 volw, 3 kind) boekten last minute. Ik ben deels rolstoel afhankelijk, dan loop je bij entree wel tegen een grote trap, met hulp van personeel dit obstakel overwonnen. Personeel wat stug, niet zoals iedereen denkt, dat ze voor je rennen. Kamers zijn wel klein, dus proppen met je spullen, zeker als er op een kamer met 3'en geslapen moet worden. badkamer kon schoner, maar niet Alberto Stegeman-waardig. Daarentegen toiletten bij het zwembad, echt ranzig. Als je je stoort aan turkse muziek, en lawaaierige oostblokkers, blijf dan thuis, want die zijn er in Turkije overal, is geen manco van het hotel. Zoals omschreven, 100 meter van strand, dus toeristische weg, dus idd winkeltjes, maar niet tot aan het zwembad (pure onzin) Boek een 9 sterren hotel, zoek een stok om te slaan, en vind je altijd wat! Zwembad is schoon, obers werken hard, zijn leuk de kinderen. Eten is redelijk, niet westers, OP=OP=jammer. All-inclusive 10-23uur Er wordt alcoholvrij-bier geschonken ;-(
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

prima hotel voor de prijs die je betaald

m en a, 18-8-2011

Hotel nabij een straat met gezellige winkeltjes, de straat eindigd bij het strand.

Het hotel is goed verzorgd, eten is goed , de kammers voorzien van airco en een goed bed

zijn simpel maar schoon.

De badkamer is klein en de douche nog kleiner we hebben met douche deur open gedouchd

S,avonds muziek maar tegen 23.30 was het rustig.

Algemeen : wij hadden een prima vakantie in dit hotel het is geen 5 sterren maar de 3 sterren zijn ze zeker waard.

foto's kloppen al niet!

J.C. Becker, 22-7-2011

Bij aankomst hotel vól!, Eerst een nacht in een ander hotel in de kelder! Op de foto's staat het hotel vrij in een groene omgeving, nou, let op! het is rondom volgebouwd met allerlei winkeltjes, die bijna aan de rand van het zwembad staan, en waar tot laat in de avond veel herrie wordt gemaakt!
Gereisd met partner in september 2010

werf, 29-6-2008

Net vandaag terug,

Geen Engels of duits sprekend personeel

Eten was echt heeeeeeeeel erg slecht, iedere dasg hetzelfde,wij eten echt alles maar dit was niet te doen!!!!

Ben nu 21 keer in Turkije geweest dus kan een behoorlijke beoordeling geven.

Enigste Nederlanders tussen de dronken Russen en Tjechen,zelfs geen andere nationaliteit.

Wel heerlijk gegeten buiten de deur, maar betaald voor AI.

In een woord verschrikkelijk........niet naar toe gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd familie in juni 2008

vanbalen, 17-3-2008

Drie persoonskamers zijn er niet. Dat hoor je midden in de nacht als je aankomt. Van kastje naar muur gestuurd. Volgende dag een manager aangetroffen wat een grote bruut was. Slecht eten en de volgende dag de resten terug in "salades".

Bij vertrek had de manager nog de brutaliteit onze kamer eerder te vragen, want die had hij nodig terwijl wij wel een nacht moesten betalen. Bovendien worden de eigen Turkse gasten voor getrokken. Schande. Wat een slechte ervaring

Gereisd met partner in augustus 2007

a. van waart, 29-12-2007

heel slecht hotel. Kamers volgeboekt als je aankomt. Onbeschoft personeel. eten was binnen een halfuur op en de kok die er bij stond maakte niets bij. Alles wat niet opkwam kwam de volgende dag weer bij het lopend buffet. Kamers warm. En zo kan ik nog wel doorgaan. Ik lijk wel een zeikerd maar we hebben veel gereisd en voor minder sterren, maar zo slecht als het daar was.........
Gereisd met partner in september 2004

Rob, 27-9-2007

Wij vonden het hotel netjes maar erg ongezellig qua personeel en ook het eten was niet geweldig. Vaak uit eten geweest zeker als we op het strand waren. Bij Viking Beach kan je geweldig eten,is het personeel erg aardig en gezellig en ben je niet al te duur uit. Chicken Bombay is echt een aanrader daar! Al met al toch leuke vakantie door Adem en de rest van Viking Beach!

Rob

Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hera in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hera scoort een 6.06 uit 10 op basis van 34 reviews.