Aparthotel Heaven Beach ***

7,9

112 reviews over Aparthotel Heaven Beach in het Nederlands

oase van rust

Faber, 31-5-2015

Het is een op oudere rustzoekers gericht hotel die net wat meer willen dan bij de meeste 6 sterren hotels. Door de klein schaligheid kent t personeel je persoonlijk en je behoeften. Alle voorzieningen zijn er en zijn ook in zeer goede staat. De kinderziektes van dit 1 jaar oude hotel zijn er aardig uit. Ligt wel 50 meter of zo verder van het strand dan velen waardoor je op t balkon de airco van het hotel ernaast hoort en wat minder de golven van de zee. Lopend van hotel Sea Planet, waar we vorig jaar waren, viel de rust op bij t aankomen hier. Misschien ook omdat er geen kleine kinderen zijn. Zeker een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Heerlijke plek zonder franje

ca.pals, 17-8-2014

Geen dure entree maar wel service, vriendelijke mensen, airco, 100 m vh strand. Side is een prachtige stad met veel historie.
Gereisd met partner in september 2013

Absoluut geen heaven beach!

birgit, 4-12-2013

Bij aankomst schrokken wij enorm. De receptie is een oud kotje vol met rommel en rotzooi. De appartementen zijn heel oud en de douche is vreselijk. Wij hadden geboekt met ontbijt erbij. Wat een tegenvaller! Niks geen buffetje, niks geen keus,maar elke dag wordt hetzelfde bordje voor je klaargemaakt. Het eten an sich is overigens prima maar we hadden ons er heel wat anders bij voorgesteld. Het personeel is aardig en behulpzaam. Conclusie: als touroperator zou ik niet trots zijn op een accommodatie als deze. Absoluut een tegenvaller!!!
Gereisd met partner in juli 2012

Nooit meer !!

Fam. vd Helm, 17-10-2013

Wij kwamen in het donker aan..kregen een fles water en konden nog wat eten, daar lag het ook niet aan..maar het appartement was zeer gedateerd, veel kapot of werkte niet..totaal geen water druk op de douche. Veel herrie van het naast gelegen hotel, we werden uitgerookt door hun BBQ.Strand overvol met bedjes van de achtergelegen resorts/hotels. Teveel betaald voor deze accommodatie.Wij kozen juist niet voor het massale / all-inn formule.Voelen ons ook opgelicht door touroperator..hoe durf je dit aan je gasten aan te bieden en er ook nog zoveel geld voor te vragen !!!

Kindvriendelijk?? Te vriendelijk..met getuigen er om heen en in het bijzijn van de ouders werd er een jongetje van bijna 5 jaar zeer onzedelijk betast..aangifte met tolk is er gedaan, touroperator ook op de hoogte...Al met al...een vreselijke vervelende vakantie, te veel betaald voor dit afgebrand dorp..

Gereisd met partner in september 2013

Het was weer geweldig

Thijs, 11-8-2013

Voor de 6e keer in 11 jaar tijd weer naar Heaven Beach geweest, Alles (bijna) is gelukkig nog steeds hetzelfde. Ruime appartementen met een uittekende airco en een inrichting die inmiddels een historische waarde hebben. Mensen die graag in een strak ingericht appartement willen zitten moeten hier niet zijn maar in een van de aangrenzende all inclusive reservaten. Restaurant simpel en goed met een aanstekelijke relaxedheid. Bediening die gewoon lekker in een voetbal shirt rondloopt. Mijn zoontje heeft dit jaar zijn verjaardag bij Heaven Beach gevierd en daar maken ze een dusdanig mooi feest van dat hij volgend jaar weer zijn verjaardag bij Heaven beach wil vieren. Nou vooruit dan maar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Aanrader!

Gina Huffels, 7-8-2013

Heaven beach is zeker een aanrader. De ligging is echt ideaal en je loopt zo het strand op. Het personeel is echt heel vriendelijk! Het is misschien allemaal wat ouder en minder luxe.. Maar wij vonden dit veel meer hebben dan van die massale all inlcusive hotels. Het eten is echt heerlijk en kost absoluut niet veel geld. Het strand is ook erg fijn en je kunt elke dag gratis gerbuik maken van strandbedjes. In de omgeving is veel te zien en te beleven. Wik vonden de jeepsafari echt een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2013

zeer persoonlijk

Els, 2-8-2013

we voelden ons in Heaven beach beslist geen nummer. Supervriendelijke mensen, geweldig uitzicht vanaf het balkon op de middellandse zee. Het appartement was echt zeeeer basic, te basic eigenlijk. Oude kapotte inrichting.Bediening en sfeer maakten echter veel goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een topvakantie mede mogelijk door het personeel

Marleen, 3-6-2013

In mei 2013 samen met moeder in heaven beach apart. geweest. In een woord: SUPER! De appartementen zijn erg basic, maar het is schoon en ruim. Ons Appartement keek uit op het zwembad en dus ook op Side sun hotel. Deze is inderdaad erg groot en de muziek aanwezig. Maar door de perfecte ligging aan het strand, het gezellige restaurant met heerlijk eten EN het oprechte en super vriendelijke personeel hebben wij dit absoluut niet als vervelend ervaren. Door de kleinschaligheid van het appartementencomplex de bijzondere en telkens weer speciale benadering van het personeel hebben wij een geweldige vakantie gehad!!! We zijn aan het einde van de week zelfs uitgezwaaid. Pacha en roos zijn de twee husky's van het personeel , erg leuk!! Dit appartementencomplex is erg uniek ten aanzien van de grote hotels en resorts die Turkije heeft, wilt u rust, een goede omgeving en een vriendelijke ongedwongen benadering en niet voor een nummer worden aangezien dan is dit de plek!!
Gereisd anders in mei 2013

Prima accomodatie in een mooie omgeving

Alyssa, 6-11-2012

In de zomer van 2012 heb ik een fijne vakantie gehad gedurende mijn verblijf in Heaven Beach. De appartement zijn redelijk in verhouding tot de prijs, de inrichting is niet super maar alles is wel netjes en schoon. De omgeving is erg mooi, het strand was maar twee minuten lopen. Het restaurant van Heaven Beach kent verschillende eetgelegenheden. Er worden elke dag verse sapjes bereid. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat wel jammer is van het appartement is dat het hotel ernaast veel lawaai veroorzaakt. Qua uitstapjes valt er in de omgeving veel te zien en te doen en er zijn genoeg vervoersmogelijkheden met de Dolmus. Prijzen in Side centrum zijn hoger dan in Komkoy. Alles bij elkaar genomen een leuke vakantie gehad! Ik raad iedereen aan om een bezoek te brengen aan Heaven Beach wanneer je geen zin hebt in die grote all-inclusive massa hotels.
Gereisd met partner in augustus 2012

Hier ben je tenminste geen nummer!

karin van laer, 2-9-2012

Wij zijn hier voor de tweede keer, nog steeds vinden we dit het mooiste gelegen appartement. Geweldig strand wat heel geleidelijk afloopt,ideaal met kleine kinderen. Groot appartement wel achterstallig onderhoud,maar dat is Turkse standaard...De keuken is ontzettend goed! Thomas houd de ligbedjes voor je bezet,en doet ontzettend gezellig de bediening samen met zijn witte Husky. Je ben net 5 km van het centrum af,met een dolmus(1 euro per rit) ben je zo in Side,waar je in de avond als het niet meer zo warm is heerlijk kan shoppen. Ook als je een jeepsafari of iets dergelijks wilt den kan je dat beter daar regelen veel goedkoper!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heaven Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Heaven Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Heaven Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Heaven Beach scoort een 7.93 uit 10 op basis van 115 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: