Beoordelingen Aparthotel Heaven Beach***

2 september 2014

Heaven Beach***
114 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Heaven Beach***
Sahil Caddesi Kumkoy Mevkii, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Heaven Beach*** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Heaven Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Heaven Beach scoort een 7,9 uit 10, op basis van 114 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Heaven Beach*** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Heaven Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Heaven Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 128 vakantiefoto's van Aparthotel Heaven Beach*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Aparthotel Heaven Beach*** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

8,2
3,7
7,8
4,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Nooit meer !!"vertalen
Fam. vd Helm
2,0
1,0

17-10-2013 Wij kwamen in het donker aan..kregen een fles water en konden nog wat eten, daar lag het ook niet aan..maar het appartement was zeer gedateerd, veel kapot of werkte niet..totaal geen water druk op de douche. Veel herrie van het naast gelegen hotel, we werden uitgerookt door hun BBQ.Strand overvol met bedjes van de achtergelegen resorts/hotels. Teveel betaald voor deze accommodatie.Wij kozen juist niet voor het massale / all-inn formule.Voelen ons ook opgelicht door touroperator..hoe durf je dit aan je gasten aan te bieden en er ook nog zoveel geld voor te vragen !!!
Kindvriendelijk?? Te vriendelijk..met getuigen er om heen en in het bijzijn van de ouders werd er een jongetje van bijna 5 jaar zeer onzedelijk betast..aangifte met tolk is er gedaan, touroperator ook op de hoogte...Al met al...een vreselijke vervelende vakantie, te veel betaald voor dit afgebrand dorp..

met oudere kinderen, Juli 2013
"Zeer persoonlijk"vertalen
Els
9,0

02-08-2013 we voelden ons in Heaven beach beslist geen nummer. Supervriendelijke mensen, geweldig uitzicht vanaf het balkon op de middellandse zee. Het appartement was echt zeeeer basic, te basic eigenlijk. Oude kapotte inrichting.Bediening en sfeer maakten echter veel goed.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Het was weer geweldig"vertalen
Thijs
10,0

11-08-2013 Voor de 6e keer in 11 jaar tijd weer naar Heaven Beach geweest, Alles (bijna) is gelukkig nog steeds hetzelfde. Ruime appartementen met een uittekende airco en een inrichting die inmiddels een historische waarde hebben. Mensen die graag in een strak ingericht appartement willen zitten moeten hier niet zijn maar in een van de aangrenzende all inclusive reservaten. Restaurant simpel en goed met een aanstekelijke relaxedheid. Bediening die gewoon lekker in een voetbal shirt rondloopt. Mijn zoontje heeft dit jaar zijn verjaardag bij Heaven Beach gevierd en daar maken ze een dusdanig mooi feest van dat hij volgend jaar weer zijn verjaardag bij Heaven beach wil vieren. Nou vooruit dan maar.

met partner, Juni 2013
"Aanrader!"vertalen
Gina Huffels
9,0

07-08-2013 Heaven beach is zeker een aanrader. De ligging is echt ideaal en je loopt zo het strand op. Het personeel is echt heel vriendelijk! Het is misschien allemaal wat ouder en minder luxe.. Maar wij vonden dit veel meer hebben dan van die massale all inlcusive hotels. Het eten is echt heerlijk en kost absoluut niet veel geld. Het strand is ook erg fijn en je kunt elke dag gratis gerbuik maken van strandbedjes. In de omgeving is veel te zien en te beleven. Wik vonden de jeepsafari echt een aanrader.

Mei 2013
"Een topvakantie mede mogelijk door het personeel"vertalen
Marleen
8,0

03-06-2013 In mei 2013 samen met moeder in heaven beach apart. geweest. In een woord: SUPER! De appartementen zijn erg basic, maar het is schoon en ruim. Ons Appartement keek uit op het zwembad en dus ook op Side sun hotel. Deze is inderdaad erg groot en de muziek aanwezig. Maar door de perfecte ligging aan het strand, het gezellige restaurant met heerlijk eten EN het oprechte en super vriendelijke personeel hebben wij dit absoluut niet als vervelend ervaren. Door de kleinschaligheid van het appartementencomplex de bijzondere en telkens weer speciale benadering van het personeel hebben wij een geweldige vakantie gehad!!! We zijn aan het einde van de week zelfs uitgezwaaid. Pacha en roos zijn de twee husky's van het personeel , erg leuk!! Dit appartementencomplex is erg uniek ten aanzien van de grote hotels en resorts die Turkije heeft, wilt u rust, een goede omgeving en een vriendelijke ongedwongen benadering en niet voor een nummer worden aangezien dan is dit de plek!!

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Hier ben je tenminste geen nummer!"vertalen
karin van laer
8,0

02-09-2012 Wij zijn hier voor de tweede keer, nog steeds vinden we dit het mooiste gelegen appartement. Geweldig strand wat heel geleidelijk afloopt,ideaal met kleine kinderen. Groot appartement wel achterstallig onderhoud,maar dat is Turkse standaard...De keuken is ontzettend goed! Thomas houd de ligbedjes voor je bezet,en doet ontzettend gezellig de bediening samen met zijn witte Husky. Je ben net 5 km van het centrum af,met een dolmus(1 euro per rit) ben je zo in Side,waar je in de avond als het niet meer zo warm is heerlijk kan shoppen. Ook als je een jeepsafari of iets dergelijks wilt den kan je dat beter daar regelen veel goedkoper!

met partner, Aug. 2012
"Prima accomodatie in een mooie omgeving"vertalen
Alyssa
7,0

06-11-2012 In de zomer van 2012 heb ik een fijne vakantie gehad gedurende mijn verblijf in Heaven Beach. De appartement zijn redelijk in verhouding tot de prijs, de inrichting is niet super maar alles is wel netjes en schoon. De omgeving is erg mooi, het strand was maar twee minuten lopen. Het restaurant van Heaven Beach kent verschillende eetgelegenheden. Er worden elke dag verse sapjes bereid. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wat wel jammer is van het appartement is dat het hotel ernaast veel lawaai veroorzaakt. Qua uitstapjes valt er in de omgeving veel te zien en te doen en er zijn genoeg vervoersmogelijkheden met de Dolmus. Prijzen in Side centrum zijn hoger dan in Komkoy. Alles bij elkaar genomen een leuke vakantie gehad! Ik raad iedereen aan om een bezoek te brengen aan Heaven Beach wanneer je geen zin hebt in die grote all-inclusive massa hotels.

met partner, Juli 2012
"Absoluut geen heaven beach!"vertalen
birgit
6,0
4,0

04-12-2013 Bij aankomst schrokken wij enorm. De receptie is een oud kotje vol met rommel en rotzooi. De appartementen zijn heel oud en de douche is vreselijk. Wij hadden geboekt met ontbijt erbij. Wat een tegenvaller! Niks geen buffetje, niks geen keus,maar elke dag wordt hetzelfde bordje voor je klaargemaakt. Het eten an sich is overigens prima maar we hadden ons er heel wat anders bij voorgesteld. Het personeel is aardig en behulpzaam. Conclusie: als touroperator zou ik niet trots zijn op een accommodatie als deze. Absoluut een tegenvaller!!!

met partner, Sept. 2011
"Volgend jaar weer!!"vertalen
Francisca vd Poel
9,0

27-09-2011 Wij hadden een geweldige week in Kumkoy op Heaven Beach. Het app. is ruim en schoon.Door een mooie tuin loop je naar zwembad, restaurant en strand. Er is een kleine supermarkt waar het nodige te koop is. Gebreken in het appartement worden meteen verholpen door een energieke medewerker. Het vriendelijke personeel probeert het je op alle mogelijke manieren naar de zin te maken. Het restaurant is een échte aanrader. Voor ontbijt, diner of tussendoortje, altijd heerlijk en goed geprijsd. En Thomas zorgt voor vers geperste sinasappels.En op verzoek houdt hij een strandbedje voor je vrij.De dolmus (instappen na max. 5 minuutjes lopen)brengt je overal in de omgeving. Ook een aanrader is het Welnesscentrum om de hoek, voor een Hammam, massage of schoonheids behandeling naast een goedkope, goede kapper. We zijn 1 dag thuis....en kijken nu alweer uit naar ons volgende bezoek aan Heaven Beach.

met partner, Sept. 2011
"Topaccemodatie"vertalen
joop en ria
10,0

21-09-2011 Wat een fantastische plek, heel ongedwongen en pal aan zee, mooi zandstrand en het personeel in een woord top. eten voor elk wat wils voor een klein prijsje, een plek om als het volgend jaar er nog is zeker terug tegaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?