Hotel Hane Sun ****

Hane Sun
7,3

18 tips over Hane Sun

J.H. de Bruijn eo, 25-9-2014
Er zijn zeker leuke uitstapjes te doen, wij vinden Side een leuke interessante plaats
harmheldens, 5-9-2014

Als je s'avonds van wat meer rust houd dan zou ik een kamer aan de zwembadzeide niet aanbevelen.

Tot een uur of 23.00 uur echt harde muziek en gepraat dor microfoon.

Ron van de Meulenhof, 12-8-2014
De animatie van het hotel was uitstekend hebben we niks over te klagen genoeg activiteiten voor de volwassen en kinderen

maxine, 6-8-2014
    Laat je even goed informeren wanneer er speciale avonden zijn, zodat je niet op het laatste moment te lang moet wachten op het eten bijv. En Side is een echte aanrader! Voor 1.75 zit je midden tussen de opgravingen.
    Cynthia Deuss, 5-7-2014
    Hotel is leuk, je zit dicht bij het stadje Side waar je zo met een busje om de hoek heen kan.
    goudriaan, 15-6-2014

Wij zouden een kamer aan de achterzijde met zicht op zwembad aanbevelen.

Bezoek aan Side zeker doen. Een boottocht over de zee is ook een aanrader Pas op met verplicht bezoek aan goud/diamantenwinkel Stork en lederfabriek. Zij zijn allebei opdringerig en verschrikkelijk duur.

Jeannine Van Immerseel, 9-6-2014
    Voor uitstappen, neem liever een taxi, beding op voorhand een prijs, je bent veel beter af dan met de uitgestippelde excursies.
    B van der moolen, 10-7-2013

Neem de dolmus(stads bus) met een klein kwartiertje ben je in Side.

* Mocht je foto's willen laten maken door de fotograaf het is de moeite waard, met goed afdingen zal de prijs sterk zakken.

Vergeet niet de Turkse avond bij te wonen.

John v L., 13-5-2013

Ga een avondje winkelen in Kumkoy, met de dolmus 1,25 eur, mooie winkels en een aantal met vaste prijzen, geen gedoe met afdingen, voor 5 euro mooie t-shitrs.

Laat vrijblijvend foto's maken in het hotel, prima fotografen en niet opdringerig, wil je de foto's niet, geen probleem.

Henriette Mouw, 19-10-2012
    Tip voor dagtrips om de hoek (omhoop lopen!) bij de bazaar kan je goedkope en goede dagtrips boeken! 15 à 20 euro p.p. incl. lunch.

Onze bezoekers bekeken ook: