Hotel Hane Sun ****

372 reviews over Hotel Hane Sun in het Nederlands

Geen 5 sterren waard

Jeanette, 31-10-2014

Het hotel is absoluut geen 5 sterren waard, eerder 3/3,5

De bedden zijn keihard, na meerdere malen gevraagd te hebben om een extra topping, deden ze een extra dekbedje over het matras, waardoor je alsnog op steen lag. Het eten is elke dag hetzelfde, behalve als er een speciale Turkse avond was. Animatieteam deed het leuk. Het personeel van het hotel sprak amper engels, je werd continue in slecht duits aangesproken, ook al sprak je zelf engels. Er zijn verder weinig faciliteiten. Wat ook erg vervelend is de moskee die dicht bij het hotel staat. Elke morgen om 5 uur hoor je deze luid en duidelijk.....

Dit nooit meer

Sandra, 20-10-2014

ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen... dan eerst maar de positieve dingen kamers mooi en zeer schoon niks op aan te merken. Eten koud en niet genoeg keuze, Obers erg onvriendelijk. Slecht animatieteam ik geloof dat ik drie personen heb gezien en deden niks voor de kinderen. Veel te harde muziek overdag bij het zwembad. Als de bekers bij de koffiezetapparaten op waren, wees de ober naar het kastje waar we nw konden pakken en altijd een tekort aan suiker/zoetjes etc. Ijsjes voor de kinderen moesten extra betaald worden eveneens als de strand-handdoeken.. Wat mij heel erg opviel tijdens de reis van de luchthaven naar het hotel, dat de reisleiding wat zielig deed over zijn minimum inkomen zo'n 250 euro per maand.. ze lieten daarom een mandje door de bus gaan waar iedereen wat geld in kon doen, wat bestemd was voor de reisleider en de buschauffeur. Er hangt geen sfeer in het hotel dus de avonden waren heel saai. Voor ons dit hotel nooit meer..wij geven het niet meer dan 3-4 Sterren
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

de tweede keer een tegenvaller

r.kaldenbach, 5-10-2014

na eerder in mei te zijn geweest, was het destijds uitstekend en heerlijk rustig, nu in sept/okt was het bere druk, minder goed eten en het animatie team is zojuist opgestapt en vertrokken, personeel is minder vriendelijke , de service neemt zienderogen af.

geen 5 sterren waard

J.H. de Bruijn eo, 25-9-2014

Hotel voldoet absoluut niet aan 5 sterren, Kleine kamer en douche ,eten goed maar koud. De bediening was niet vriendelijk. De animatie was echt erg slecht, niets te doen in de avond. Veel bijbetalen, voor handdoeken op t strand, ijsje en zelfs de koffer wegen.

We gaan hier niet terug naar toe, dit hotel is 4 sterren waard

Gereisd met partner in september 2014

Prima hotel, niets mis mee.

Sjan Stams, 19-9-2014

Het Eten was prima maar verveelt overal na een week. De kamers waren wat klein maar ik was alleen dus geen probleem. Mijn douche was kapot maar werd onmiddellijk gerepareerd.

Iedere dag schone handdoeken. Personeel deed wat het moest doen maar er zou wel wat vaker een lachje af mogen. Een hotel met d juiste prijs/kwaliteit verhouding.niet luxe maar prima te doen.

Gereisd met vrienden in september 2014

Fijne 1e vakantie resort Turkije

harmheldens, 5-9-2014

Hadden een last minute geboekt en zijn er tevreden over.

Kan me wel voorstellen dat als je 5 of meer sterren gewend bent dat dit wat karig overkomt maar wij zijn voor een 1e keer all incl. best tevreden.

Jammer vonden wij wel dat er all.incl.staat terwijl je het kluisje op de kamer per dag voor 2 euro kunt huren

Ook is de alcoholische drank heel beperkt.

Alleen wodka,wisky en gin is er te verkrijgen zonder bijbetaling.

Ook een ijsje voor de kinderen moet gewoon betaald worden.

Het zijn net de kleine dingetjes die af en toe tekort schieten.

De kamers zijn wel wat aan de kleine kant en mogen beter worden schoon gehouden.(we hadden een 2 persoonsbed met een slaapbank voor onze dochter)

De lege koffers(2x)daar is eigenlijk geen plaats voor.

Onder het bed gaat niet omdat het bedden tot aan de grond zijn.(boxspring)

Badkamer had vieze kitranden en heb 2x zelf wc.-papier van een poetskar moeten halen omdat dit niet werd aangevuld?

Ook de handdoeken hebben 2 dagen in de badkamer gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Dit Hotel nooit meer

Ron van de Meulenhof, 12-8-2014

Wij gaan nooit meer naar dit hotel het receptie personeel was onvriendelijk.

We kwamen daar de eerste dag aan en toen moesten we naar een ander hotel voor een nacht omdat het vol geboekt was. Naar Side west park hotel**** wat dus niet gelijkwaardig was, met het hotel waar we eigenlijk in hoorde. Bij vertrek van het hotel moesten we drinken betalen wat we niet hebben gehad en als we dat niet zouden betalen dreigden ze om de beveiliging er bij te halen.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Top vakantie!!

maxine, 6-8-2014

Toen ik de eerste recensies las, werd ik behoorlijk ongerust! De rijen voor het eten vielen reuze mee, en er was een busje die om de tien minuten naar het strand reed. Alleen de eerste avond was er een speciale turkse avond waardoor er lange rijen waren bij het eten, verder niets te klagen! Leuke animatie 's avonds, en het personeel is heel erg behulpzaam. Komen uit zichzelf met oplossingen, en bij een probleem is het binnen 5 min. verholpen.... Ik zeg, volgend jaar weer!!!
    Gereisd met partner in juli 2014

prijs kwaliteit

Ingrid Breda, 27-7-2014

we hebben niet zoveel betaald en daarom zeg je oke!personeel niet vriendelijk,lakens van het bed geen enkele maal nieuwe gekregen terwijl het 40gr was anders was het wel net..poolmannetje top!!

bij het warme weer waren we lang in het zwembad en als je om 20.30 ging eten was bijna alles weg.snackbar aan strand was helemaal niets 1 uurtje buffetje met een "tje"daarna stukjes turkse pizza.met andere woorden een gewone 4* ZEKER GEEN 5* en de all in (geen ijs,geen handdoeken,geen coctails(zelf van hun goedkope merken)....alles bijbetalen de kinderanimatie was helemaal niets.ze kwamen nooit eens iets leiks doen met hun(schattenjacht,spelletje in het water)de meisjes zaten steeds in het hokje wachten tot mss iemand kwam.we weten zelf niet welke taal ze spraken en dit voor juli.door het warme weer waren we laat buiten en konden na 23.45 niets meer drinken er zou een disco zijn waar je tussen 12-02h iets kan halen.maar die was helemaal niet open. eerlijk we deden deze nu eens voor de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Een uitstekend hotel.

Cynthia Deuss, 5-7-2014

Side west resort is een heel mooi hotel. Klein schalig maar wel gezellig.

De kamer was ook erg schoon! Het eten was wel een stuk minder. Weinig variatie. Personeel ook verder erg vriendelijk. Uitstekend hotel dus. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hane Sun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hane Sun in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hane Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hane Sun scoort een 7.34 uit 10 op basis van 379 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: