Hotel Hane Garden ****

8,3

61 reviews over Hotel Hane Garden in het Nederlands

Prettig hotel echter geen 5 sterren

Joanna, 27-8-2017

We hadden een snelle incheck bij aankomst in een sombere donker ogende hal en ook de aangrenzende lobbybar is ongezellig. De kamers zijn ruim mr sober en dringend aan een opknapbeurt toe. De tuin gaf een sterk verwaarloosde indruk. Van de gastcoördinator begrepen we dat het hotel genoodzaakt was de kosten te besparen, wat op diverse onderdelen merkbaar was.

Het eten wad vrijwel elke dag hetzelfde, bood echter genoeg keuze. De rijen vr de buffetten waren erg chaotisch en ons viel op dat veel gasten enorme hoeveelheden opschepten, die niet werden opgegeten. .Uiteraard was het handdoekje leggen bij het zwembad ook hier onvermijdelijk. Veel bedden aan het zwembad waren kapot., evenals de frisdrankautomaatx. Leuke animatie, zijn de hele dag druk om de gasten te vermaken mr nooit opdringerig. Het personeel was verder beleefd en vriendelijk. Het was n leuke vakantie mr volgende keer willen we graag wat meer luxe vr het geld dat we hebben betaald.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

wel redelijk hotel ligging is goed

annie vermeulen, 8-4-2017

simpel hotel kamers zijn goed al inklusief maar geen coktails

het eten is goed bedden op het strand moet je betalen dat is volgens mij geen echte al in

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch. All inclusive tot en met het strand.

Joyce van der Linde, 3-3-2017

Het oversteken van een verkeersweg naar de dependance was minder. Afstand tot het strand werd goed opgevangen door een frequent rijdende pendelbus. All in inclusive service op het strand was voortreffelijk. Ook meer dan voldoende (gratis) ligstoelen. Eten, vooral het zeer uitgebreide salade buffet, was voortreffelijk. De bediening klantgericht en vriendelijk. Alle vijf kinderen, van 6 tot en met 17 jaar, hebben genoten. De vier volwassenen ook. Hotel is zeer aan te raden.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

In 1 woord geweldig

Annet, 5-7-2015

Net terug van een week Hane garden in Side, wat een leuk hotel is dit en super vriendelijk personeel.

Wij zijn als gezin er heen geweest met onze dochter van 3 jaar!

We hadden een kamer in het bijgebouw en die waren luxer dan de hoofdgebouw kamers (tip dus bij het boeken) bij dit bijgebouw zat ook een heel mooi zwembad van overal 140 cm diep.

Het strand is op loopafstand maar elke 5/10 minuten gaat er ook een busje heen en weer, het zand strand loopt mooi af en is uitermate geschikt voor kinderen.

Wij hebben ons prima vermaakt en dat gebeurd bij ons niet snel want wij zijn erggggg kieskeurig 😉 als je nog vragen hebt stel me ze gerust!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Waar voor je geld

anjabijpost, 9-5-2015

Dit hotel is geen luxe 5 sterren ultra all inn, maar een fijn,gezellig hotel tussen de bazaars in. Personeel is zeer vriendelijk en correct. Het strand is vlakbij. In mei meer dan voldoende ligplaatsen bij strand en zwembaden. Geen ochtend run op een ligbedje. Goed, smakelijk en zeer gevarieerd eten maar geen overdadige luxe producten. Keuken is Turks. Voor matje op strand betaal je 1 euro per dag en een handdoek kost 4 euro voor de hele week wisselen. Dit staat duidelijk op de site van de touroperator dus geen probleem voor ons. Voor cocktails moet je ook apart betalen. Echter gezien de prijs die je betaalt voor het weekje all inn en de service, prima eten en blinkend schone, soms wat gedateerde kamer heeft Hane Garden een prima prijs, kwaliteitsverhouding. Er komen veel Duitse en Scandinavische gasten in het hotel.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Super vakantie!

Ridder, 29-12-2014

In juni een weekje naar dit hotel geweest. Het was in 1 woord Super!!! Kamers werden elke dag schoongemaakt, personeel heel vriendelijk, eten erg lekker, leuke animatie.

Het leuke is dat je s'avonds na het eten even lekker naar het winkelcentrum kan gaan. Warm eten is niet zo heel veel, maar koud daarentegen wel!! Je komt niets tekort.

Gereisd met partner in juni 2014

Prima Hotel

nina, 21-10-2014

Mooi, groot, schoon hotel waar veel Duitsers komen. Het was vol, maar in het gebouw, bij de 3 zwembaden en aan het strand niet druk !

Wifi aanwezig, oudere kids blij.

Eten heerlijk, gevarieerd en warm. Niks op aan te merken.

Voor sommige dingen moest je bijbetalen (ijs, strandkussens) maar dit waren kleine bedragen.

Vriendelijk personeel, netjes en beleefd !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Prima hotel niets op aan te merken!

Chantal, 20-10-2014

Net hotel. Prima ligging. Eten en service zijn goed. Kortom wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Heerlijke vakantie

Roland, 14-9-2014

Net terug van een weekje Hane Garden. Een goed hotel met een goede ligging. Een shuttle bus brengt je binnen 2 minuten naar het strand. In de buurt van het hotel zijn volop winkelgelegenheden te vinden. Er zijn 2 winkelcentra op loopafstand van het hotel. Met de dolmus ben je binnen 10 minuten in Side stad. Een gezellig stadje met veel winkels en een klein haventje.

Het eten in het hotel is goed. Genoeg afwisseling voor eenieder en alles is echt goed warm. De toetjes zijn echt helemaal super. Het enige nadeel in het hotel is dat je moet betalen voor de cocktails. Deze kosten gemiddeld 5 euro. Zoals in bijna ieder hotel werden de bedjes bij het zwembad "gereserveerd". Maar toch was er alsnog genoeg plek over bij et zwembad.

Al met al hebben we een goede vakantie gehad in hotel Hane Garden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijk hotel!

Anoniem1234, 26-5-2014

Mooi hotel. Heel veel winkeltjes in de omgeving. Aangepast op ieders wensen door verschillende zwembaden (de 1 met veel muziek, de ander zonder). Kamers zien er niet bijzonder uit, maar zijn wel goed schoon. Eten is lekker. Er is altijd genoeg, alles wordt aangevuld als het op is, veel mooie/lekkere taarten, elke avond bbq'en. Super vriendelijk personeel, die het je echt naar de zin proberen te maken! Drankjes worden bij je aan tafel gebracht. Grote lounge met relaxstoelen binnen, groot terras buiten. Kortom, wij hebben een super vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan!
Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hane Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hane Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hane Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hane Garden scoort een 8.28 uit 10 op basis van 70 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: