Hotel Hane Family Resort *****

Hane Family Resort
7,9

9 tips over Hane Family Resort

Belinda, 6-8-2015
Aan de voor en achterkant van het hotel winkeltjes en aan de achterzijde winkels in airco. Raften (tripje) is super ! De bergen in en dan met de boot, ook voor niet al te grote helden is goed te doen.
JIP, 27-6-2015

ga niet mee met de Natuur reis. Je zit heeeeeel veel in de bus. Je kan beter zelf naar Side gaan met de dolmus en een bootje huren, en zelf naar Manavgat gaan.

Kleding kopen doe je het goedkoopste op de markt in Manavgat.

Angelique, 14-5-2014
Er is een groot overdekt shoppingcenter op een steenworp afstand. Erg de moeite waard

susanne_posma, 1-2-2014
Loop eens naar Kumkoy of neem de dolmus naar Side. Dat is het zeker waard.
Mascha Matthijssen, 9-9-2013
Tips: Laat je niet besodemieteren in de dolmus. de prijzen staan tegenwoordig erop. Voor de rest: Wie goed doet, goed ontmoet. Als je aardig bent voor het personeel, wordt je ook door hun super behandeld. Maar dat is altijd zo natuurlijk.
Pedro , 7-5-2013
Dagje strand zeker doen, erg relaxed bedjes staan er voldoende, alleen als je een kussen erop wil kost dat €1.

Gerard Jilderda, 22-8-2012
Op de 1e dag de Hamam 'nemen'.
harolld, 16-7-2012

Als je naar Hane fam gaat probeer in de nieuwe app te komen dit is een duidelijke verbetering.

Voor ons geen 2e keer we komen al langer in turkije maar ik had het gevoel bij aankomst wat een mierenhoop dit wordt na enkele dagen wel normaal maar toch.Ook hebben we deze 2 weken veel mensen gezien met Oorontstekingen tot ZH opname aan toe!!!!

fam noeninckx, 15-7-2012
Uitstap boeken aan de overzijde van de straat, veel goedkoper dan in het hotel !!! Wij deden Manavgat , speciaal geboekt bij Sunweb met garantie op Nederlandstalige begeleiding (voor de kinderen). Niets was minder waar , een Turkse begeleiding met perfect Duits en hopeloos Engels die op het einde wel perfect " a good tip for the driver and me " kon formuleren... Bij deze gewaarschuwd . mvg , fam noeninckx

Onze bezoekers bekeken ook: