Hotel Hane Family Resort *****

7,9

182 reviews over Hotel Hane Family Resort in het Nederlands

Nooit meer

Marcel, 18-9-2017

Eten is wel veel het zelfde.maar wel genoeg keus(en je moet ervan houden.) Maar was niet vies.waarom nooit meer?...omdat alles duits of pools was .vooral de animatie.ze deden hun best dat wel.maar na een aantal dagen ging het vervelen.en jammer dat het personeel weinig engels kon.en de duitsers iets beter behandeld werden.maar we hadden 1 twee persoonskamer geboekt met extra bed..maar kregen 1 vier persoonskamer. En wij hebben weinig gemerkt dat het vies was.het schoonmaak personeel was 24/7 bezig.sommige dingen waren verouderd maar niet vies.maar grootste irritatie punt is echt als je geen duits spreekt gaat het tegen je werken.oja en als je boekt bij touroperator en vliegt mag je wel bagage verdelen onder minder koffers bij 3x20 kilo mag in 2 koffers tot max 32 kilo per koffer.dat wist touroperator niet te vertellen.maar verder prima vakantie gehad.ga zo weer terug daar in de buurt maar ander hotel met meer nederlands talige dingen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

dit is het slechtste hotel ooit

kamilcan, 3-8-2017

een kluis moet je huren? een 5sterrenhotel gebruikt een sleutel? ouderwetse deuren? onvriendelijk en na 00:00 moet je alles van drinken betalen??
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor ons nooit meer

Susanne, 5-9-2016

Lang wachten voor we naar de kamer konden. Geen informatie gekregen over resort,plattegrond, tijden.Eetzaal was over vol...dringen en file lopen bij het buffet. Vaak hetzelfde,bij lunch zie je het eten van avond ervoor verwerkt als iets anders. Niet echt lekker, op de salades en toetjes na. Mijn man en dochter zijn ziek geworden. Dochter had gespuugd, en pas na drie keer bellen (en bijna 3 uur verder) schoon beddengoed gekregen. Het personeel spreekt bijna geen Engels en heeft het veel te druk. Bij het zwembad om half 7 al de eerste handdoeken, na half 9 alles bezet. Zwembaden prima, glijbanen maar 2 keer per dag 2 uurtjes open. Strand was heerlijk. Plek genoeg. pendelbusje blijft op en aan rijden! Kamers (nieuwe gedeelte) mooi, netjes en ruim. Omgeving erg leuk, veel winkeltjes en winkelcentrum! Het resort was voor ons te zeer massaal...en te druk. Buiten drukke periode vast heerlijk, maar hoogseizoen nooit meer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een keer en nooit meer

Geleen, 4-9-2016

Wij kwamen aan en moesten wachten op onze kamer. Na 3 uur wachten konden we eindelijk de kamer op. Kamer was qua formaat goed. Maar de vloer lag los, planken gleden onder je voeten weg als je erop liep. Het personeel was niet erg vriendelijk, waarschijnlijk door onderbezetting. De enige die vriendelijk was was de man van ' lecker lecker' en een paar obers. Eten was niet erg divers, ontbijt ging nog. Maar om 10 dagen 's middags al friten te moeten eten! Reisleider was niet erg behulpzaam. Onze zoon heeft zijn voet opengehaald aan de roosters naast het zwembad. Na controle, met de manager, kregen we het simpele antwoord dat onze zoon ' dan maar niet het zwembad in had moeten springen'. Duh? Verder waren er veel Duits-Turkse mensen aanwezig en met aanwezig bedoel ik aanwezig. Veel overlast veroorzakende en vooral menen dat het hotel van hun is. Ik kan nog wel ff doorgaan, maar mij conclusie is. Een keer en nooit meer!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuk hotel

Monique, 17-8-2016

Wij hebben een prima vakantie gehad in dit hotel. Het is een groot familie resort met meerdere zwembaden en glijbanen. 90% is Duits.

Wij hadden (helaas) een kamer in het oude gedeelte, maar het viel ons achteraf reuze mee. Het was schoon en ze lagen wat verder weg van het hart van het resort, dus wij hebben geen geluidsoverlast gehad.

De toiletten bij de zwembaden en het strand waren inderdaad niet altijd even schoon, maar ik heb echt ieder uur schoonmaaksters gezien die hun best deden om het schoon te houden. Maar als de gasten de boel telkens weer versmeren, daar kunnen de schoonmaaksters ook niets aan doen.

Voor de cocktails moet je betalen, de matrasjes op de strandbedden kosten € 1,- per dag (bij zwembad gratis) en het kluisje op de kamer kost € 2,50 per dag.

Het eten was ook goed, maar inderdaad op bepaalde tijden erg druk. Maar ga je buiten de "spitstijden" om, kun je er prima zitten.

En eindelijk een hotel waar je om 8,30 u 's morgens nog een plekje aan het zwembad hebt.

Wij hebben genoten in dit familie hotel !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Redelijk hotel, maar voor ons niet meer.

petra, 8-8-2016

Het hotel was redelijk. Wij gaan al heel wat jaren naar Turkije maar miste in dit hotel wel wat dingen wat we in andere hotels wel hebben gehad.

Naar ons idee was er te weinig personeel waardoor je soms lang op je drankjes moest wachten, als deze al voor je gehaald werden tijdens het avondeten. Op sommige tijden was het erg druk in de eetzaal en dus ook heel warm. Ontbijt was goed. Middag en avondeten redelijk. Wij miste wel de mooie aankleding tijdens de Turkse avond. De hotelkamer (familiekamer) zag er keurig uit was groot en comfortabel. Bij vrienden van ons die een dag eerder aankwamen dan ons was deze kamer niet beschikbaar ivm overboeking, maar na dreiging om contact op te nemen met de reisorganisatie was er opeens een luxere kamer beschikbaar voor hun. Zij hadden aangegeven dat wij de volgende dag aankwamen en dat ze hoopte dat onze kamer wel beschikbaar zou zijn. Dit was het geval maar konden er wel pas na een uur na aankomst in en wij waren er niet heel erg vroeg pas wat later in de middag. De wc's bij de zwembaden waren niet echt schoon. Ook de vloer bij het zwembad was niet overal even schoon.

Wat wel goed was vonden wij was dat als je om half 10 niet op je bedje bij het zwembad lag je handdoeken verwijderd werden. Wat wel handig is om dit even te vermelden dat dit de regels zijn, want voor veel mensen kwam dit erg onverwachts wat ook wel weer grappige taferelen opleverde.

Je moest betalen voor de handdoeken services 6 euro per persoon voor 11 dagen dit is op zich niet erg maar wel heel frustrerend als de handdoeken elke keer op zijn als je na half 10 kwam en je dan weer een uur of langer erop moest wachten.

Er waren veel Duitse gasten op het complex.

Wij hebben een prima vakantie gehad, maar de volgende keer gaan we wel weer op zoek naar een hotel waar wat meer extra aandacht aan sommige dingen besteed word.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Miranda van Alphen, 6-8-2016

Mooi verzorgd hotel. Voorzien van alle gemakken. Bij binnenkomst wordt je in het Duits benaderd, er blijkt hier niemand de Engelse taal te beheersen. Het overgrote gedeelte van de gasten blijkt hier Duitser of Turk-Duits van nationaliteit. Vriendelijk personeel. Hotelkamer, gewoontjes maar schoon. Bedden en noodzakelijke airco werkt goed. Zwembaden perfect, de bars erbij ook, de glijbanen bleken vaak per dag maar een uurtje open, dus daar niet teveel van verwachten, de animatie is leuk, duits maar werkt aanstekelijk.

Het onbijt, overheerlijk het middag eten elke middag hetzelfde, maar het aanbod is groots, dus elke dag well wat anders kiezen, en het avondeten is heerlijk. Goed verzorgd en warm. Alleen bij het avondeten is het gigantisch druk en krijg je de indruk in een goed verzorgde vreetschuur te verblijven. Het hotel is groot, en het aantal gasten is enorm. Al met al, genoten van 14 dagen zon, zee, strand, en lekker eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Slechte ervaring!

Hendriks, 24-7-2016

Wij hebben de pech gehad dat we bij aankomst en uitgepakt waren na even de boel verkend te hebben zijn bestolen in dit hotel, wij waren overigens niet de enige(9 andere kamers) bleek in de loop van de avond! Wat ons het meest verbaasde dat geen van de managers een teken gaf dat ze dit wel heel erg vonden en hebben wij hierdoor dus ook middels touroperator(echt heel goede service)voor een overplaatsing gevraagd en gekregen..het was namelijk wel heel makkelijk binnenkomen in de kamer(met een creditcard.) ondanks dit een prima vakantie gehad bij Club Nena maar voor ons geen Hane Family Resort.
Gereisd met vrienden in juli 2016

goede prijs/kwaliteit verhouding

a.de klerk, 10-5-2016

Wij werden hier heel vriendelijk ontvangen en ze boden ons een grotere kamer aan en hoefden niet bij te betalen. Deze waren gerenoveerd en mooi. Zorg dat je niet in het oude gedeelte komt.

Het eten viel een beetje tegen was wat eentonig. eetzaal rumoerig.

Vlakbij het mooie strand en rondom het hotel verschillende shoppingcentrums.

Entertainment in de avond viel tegen. Voor de rest alles prima vooral voor die prijs.

Wij hadden dit heel goedkoop geboekt bij reisburo.

Wel veel duitsers alleen in de meivakantie komen hier veel Nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Goed voor de prijs

Rijm, 9-5-2016

Nadat we de recensies hadden gelezen waren we een beetje bang wat we zouden aantreffen. Gelukkig was er bij ons geen overboeking (we waren met tien personen). De eerste dagen was het heel rustig. Later werd het drukker. Het eten is goed en de hotelkamer netjes. Prijs/kwaliteit is goed. Er wordt wel bezuinigd op het personeel waardoor je langer moet wachten op je drankje of dat je tafel wordt leeg geruimd.

Ik denk dat je wel geluk moet hebben dat je geen overboeking hebt. Dit hebben we wel van andere mensen gehoord.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hane Family Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hane Family Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hane Family Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hane Family Resort scoort een 7.9 uit 10 op basis van 210 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: