Beoordelingen Appartement Günesli***

29 juli 2014

Günesli***
204 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Günesli***
Kumkoy Cad.Bingesik Mevkii, 7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Günesli*** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Günesli*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Günesli scoort een 6,6 uit 10, op basis van 204 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Günesli*** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Günesli***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Günesli*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Appartement Günesli*** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Günesli*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Appartement Günesli*** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

6,8
5,9
5,2
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2011
"Schandalig dat dit nog aangeboden wordt!"vertalen
Berend
2,0

21-08-2011 Turkije op z'n slechts: wij kwamen 's nachts aan. Er was alleen een portier aanwezig die uitsluitend turks sprak. Na veel heen en weer gebaren werden we naar ons appartement gebracht; bedden waren niet opgemaakt, er lag overal zand op de vloer; kortom een zooitje. De portier gaf ons wat beddengoed zodat we toch een beetje schoon op bed konden liggen. De ochtend erop naar de receptie; arrogantie ten top; we moesten niet zo moeilijk doen, kon gebeuren. Kregen een app. op de begane grond; ook smerig, vieze vette vloer, een koelkast die naar rotte vis stink en een zwaar beschimmelde douche: absoluut ranzig. De keuken stelt ook niets voor; 1 electrisch kookplaatje en een paar gore messen en vorken. Naast ons app. zit de plaatselijke kroeg die pas sluit totdat de laatste gast weg is; dus iedere nacht tot 03.30u knalharde muziek. Het zwembad laat te wensen over en wil een plaatsje hebben, moet je om 06.00u je handdoek er neer leggen anders heb je niets. HUUR DIT APP NIET; SMERIGE BENDE!!!!!

"Oud en vies appartement Gunesli"vertalen
twee vriendinnen
8,0
7,0

04-08-2011 Gunesli appartement is viezig en oud.Toilet spoelt gelukkig goed door, douche is prima,altjd warm water en goede straal, de bedden zijn goed (hard), maar het is oud, vies en slecht onderhouden.
De 800 mtr lopen naar het strand is prima en gezellig te belopen.
Side heeft een mooi strand,leuke boulevard en is een leuk plaatsje

"Nooit meer Günesli"vertalen
Sebastiaan
5,0

07-08-2011 05:00 aangekomen, konden meteen in onze kamer, en wat we toen aantroffen was 1grote bende, de bedden en bank nog opgemaakt van vorige vakantiegangers, rotzooi in de douche, rotzooi op aanrechtblad(ook geen 4pits gasfornuis, wat wel in omschrijving staat) koelkast nog vol met bedorven voedsel, toen naar de receptie, en wachten en wachten.. toen TO gebeld(de gene die dienst had wou graag verder slapen.. toen rond uur of 9was de baas er en rond 10:00 waren de kamers schoon gemaakt ik zeg kamers want wij waren niet de enige, maar schoongemaakt is het nog niet om aan te zien.. wij mochten met koffers naar 4hoog lopen.. bijna geen warmwater.. beneden overal waar je kijkt onkruid, bij zwembad alleen turken.. het personeel is verder wel vriendelijk, en je kan lekker eten bij het restaurant alleen word je lastig gevallen door english michael(word door hotel "ingehuurd" om klanten te lokken maar is altijd dronken en super irritant).. volgende keer geef ik toch paar euro meer uit..

"Geen aanrader"vertalen
D.
5,0

26-07-2011 Aangekomen aan de 'Turkse' kant van het appartementencomplex een app. op de begane grond toegewezen gekregen. De deur hing 10 cm. boven de vloer, wat leidde tot kikkers in onze kamer. Afwas was al in geen tijden gedaan (we hebben gedronken uit lege yoghurtbakjes op dag 1) en kranten fungeerden als gordijn. De volgende dag een nieuwe kamer gevraagd, wat niet mogelijk was. De dag erna wederom een nieuwe kamer gevraagd, nu een tweepersoonskamer gekregen terwijl we met 3 personen waren, oftewel te weinig kussens en lakens (al waren die er sowieso al niet als je er niet om vroeg). Vervolgens ging de deur niet meer open en moest deze met een schroevendraaier geforceerd worden. Het kostte wat moeite, maar uiteindelijk kwam het na 3 dagen van onze toch al maar 6 dagen in totaal (door slechte vluchttijden) goed.
Het positieve was het feit dat het personeel wel heel aardig was, en dat het strand heerlijk dichtbij is, en het water erg warm! Side is ook erg gezellig, alleen weinig uitgaan!

met jonge kinderen, Juli 2011
"Minimaal appartement!"vertalen
Side
6,0

14-08-2011 De appartementen zijn totaal niet compleet.
Voor de plaatselijke bevolking is dit leuk maar voor ons als gezin met jonge kinderen is dit niets!
Touroperator beloofde dat er van alles aanwezig zou zijn;Pannen/Bestek/Babybedje/Gasstel/Servies
Wij zijn erg snel tevreden en kunnen ons makkelijk aanpassen maar dit was echt niet te doen.
Er was 1 pan aanwezig, 2 vorken, 1 mes. Het servies was smerig, er stond een laag oud water in met schimmel.Het babybedje was niet aanwezig en werd na veel vragen na 1,5 dag bezorgd.Het babybed was kapot.
Gasstel was niet aanwezig. Na vragen kregen wij een gasbrander mee. (die je ook op de camping gebruikt)Het appartement was vies er lagen oude scheermessen in de douche en in de keukenkastjes lag beschimmeld brood.Airco deed het na 1Dag.
Er werd bij ons op de 6e dag heel vluchtig schoongemaakt.Gelukkig had ik zelf handdoeken meegenomen want ook deze worden niet verschoond.
Strand is prachtig en het Personeel is erg vriendelijk!

met jonge kinderen, Juli 2011
"Vies en slecht !.............Nooit meer !!!!!!"vertalen
Bryan
2,0

14-08-2011 De vakantieaanbieders moeten zulke appartementen niet opnemen in hun gids. Rioollucht om het appartement. Geen kookplaat, geen of weinig servies. Koelkast vol met ijs en smerig. Vuilzakken liggen te lang voor de deur. Omgeving slecht onderhouden. Zwembad vies en kind onvriendelijk. Glijbaan gaat te weinig open voor de kids. enz. enz. Niet boeken is mijn advies !!!!!

met partner, Juli 2011
"Wat een drama!!!"vertalen
Wesley
5,0

07-08-2011 Ga hier echt nooit naar toe!!! Alle Ned. die je spreekt zijn zeer ontevreden. Sinds 2 jaar overgenomen, slapen aleen Turkse mensen die in omgeving werken. 1ste kamer erg vies, drol lag er nog van vorige bewoners, veel zeuren nieuwe kamer, nieuwe kamer en na 7 dagen er weer uit gezet, omdat kamer aan andere bewoners was vergeven, dramatisch. Riool ligt open ZIE FOTO'S! Stank, niet normaal. Aankomen, drankje krijgen en 8 uur wachten voordat je de kamer in kunt, belachelijk!! Geen kookstel, zie foto's. Zwembad erg vies, niet 1 keer ingeweest. Schoonmaak?? Moet je zelf om vragen en als je geluk hebt komt er iemand alleen de vloer doen. Iedereen die je spreekt, zelfs de Turkse mensen, vinden het erg slecht en vies. Side is leuk. Ga eten bij Motto beach, erg goed en gratis ligbedden. Queen om de hoek ook erg leuk, zeer vriendelijke mensen!! Nooit boeken

met partner, Mei 2011
"Kan er mee door"vertalen
m jacobs
7,0

29-08-2011 Het appartement is niet echt slecht voor het geld.
Alleen jammer dat we geen kookplaat hadden , mar daar kan je om vragen.
Maar dan krijg je een electriche 1 pit kookplaatje.
Jammer dat ze geen leuke avonden organiseren , zoals b.v een BQ.
De kamers worden elke dag keurig schoongemaakt.
Tip geef de schoonmaaksters wat fooi , dan doen ze alles voor je .
zelfs bloemetjes op bed leggen en in de badkamer.
waarshuwing. Kijk uit als je geld gaat halen bij een van de wisselkantoortjes in het overdekte winkelcentrumpje.
De persoon achter de balie vraagt om je pinpas, die je aan hem moet geven.
(Doe dit nooit ) en hij vraagt om het bedrag wat je op wil nemen . Daarna haalt hij je pas onder de balie onder een speciaal apperaatje, en daarna krijg je de pas weer terrug en moet U de pincode invoeren op het apparaat dat op de balie staat.
Ondertussen is jou pas geskimd.
Als je thuis komt worden er nog steeds vreemde bedragen vanuit turkeyen afgeschreven van je rekening.
Dus kijk uit.

met oudere kinderen, Mei 2010
"Goed"vertalen
Carin Reep
8,0
9,0

16-05-2010 Appartement is erg eenvoudig en een beetje verouderd, maar voldoet prima. Iedere dag wordt goed schoongemaakt. zwembad is super! goede prijskwaliteit verhouding. Wij zijn blij met alleen logies. Je bent zelf eigen baas over wat, waar en wanneer je eet. we zijn er twee keer geweest en misschien gaan we nog eens.

met partner
"Prima!"vertalen
Oost
10,0

29-06-2009 Dat ze af en toe chagrijnig zijn, hehe begrijp t.. als jij de hele dag in die zon moet werken zou je ook wel eens denke van: ADIOS! bekijk het even!
Maar verder zijn ze super daar hoor. mooie schone kamers, lekker ruim.
Montana blijft het gezelligst!(Restaurant/dancebar direct om de hoek!) Zijn vrienden van ons, dus we vermaken ons sowieso. Strand is aan de overkant, busjes naar de stad zijn dichtbij, wat wil je nog meer? Wij gaan in juli zeker weer! (TIP: Ga eens op donderdag/vrijdag(Weet niet meer precies) naar de markt in Manavgat!)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?