Appartement Green ***

7,9

155 reviews over Appartement Green in het Nederlands

gaan weer terug

Ria, 6-10-2008

zijn dit jaar voor de tweede keer voor 2 maanden naar greenapartement geweest leuke ruime apartementen mooie tuin en vriendelijk personeel.

gaan volgend jaar weer en dan voor 3 maanden.je kan er niet eten maar als je heerlijk wilt eten moet je naar restaurnt Umut gaan .heerlijk eten voor een leuke pris en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in oktober 2008

Bedenken naar WELK land je gaat..

San, 5-8-2008

Jammer dat veel mensen beweren dat Turken niet te vertrouwen zijn,je "bestelen" omdat ze de euro met de Lira verwisselen.

Die mensen werken daar 10x zo hard als hier in Nederland en verdienen daarmee €200 per maand,als ze geluk hebben.

Vind het niet vreemd dat ze iedere euro proberen te verdienen..

Werkt Osman er nog???

Gereisd familie in augustus 2004

Esther Markus, 17-12-2007

Dat het personeel niets aan het bezet houden van de ligbedjes om het zwembad doet..... ongeloofelijk!! Heel erg vervelend dat wanneer je om 09:00 a 10:00 met je kinderen bij het zwembad komt en er geen bedje meer vrij is, alles bezet, maar niet met mensen maar met handdoeken en de mensen komen pas wanneer ze hun roes hebben uitgeslapen na 12:00

Drama..... nooit meer Green

Gereisd familie in december 2007

koestering, 2-9-2007

dit jaar voor de 6x geweest. geboekt bij de eigenaar zelf , maar is volgend jaar weer gewoon te boeken bij de reisorganisaties, het is en blijft een mooi en gezellig complex in de buurt veel restaurantjes waar je heerlijk kan eten de appartementen eenvoudig ingericht maar wel ruim voor mijn gezin volgend jaar zeker weer Green Apart
          Gereisd familie in juli 2007

Natasja Vink, 25-1-2007

Wij zijn in 2005 naar green app. geweest. we hebben een perfecte vakantie gehad en ook de kinderen(6 en 10) hebben zich uitstekend vermaakt. Mooi appartement, ruim. gezellig zwembad en bar waar je ook nog eens lekker kunt eten.
            Gereisd anders in januari 2007

hille wagenaar, 7-1-2007

Monique en Hille, wij zijn hier geweest en was een enorme plezierige ervaring.

de kinderen en wij hebben een geweldige vakantie gehad, het appartement was goed met airco. het enige wat wij willen opmerken dat is dat er weinig keukengerei in de appartementen aanwezig is en dat je aangewezen bent op buiten de deur eten. verder was het een fijne vakantie.

Gereisd anders in januari 2007

henk anneke jan gea coevorden< drenthe>, 12-11-2006

zij er 4 jaar geweest app is prima 2003 2004 was eten beregoed.ook het personeel was gezellig.2005 2006 andere manager en andere bediening eten was een stuk minder. bezetting was matig app zijn perfect schoon.als de oude bediening weer komt gaan wij er zeker weer heen. bevolking isaardig en behulp zaam.
                Gereisd anders in november 2006

stappie, 22-9-2006

Wij zijn in Green app. geweest in September 2006. App. is helemaal niets mis mee, veel ruimte en schoon.

Alleen vonden wij het echt waardeloos dat je niet gewoon met je handdoek onder je arm naar het strand kon lopen, nee je ging met het busje vanaf het app. goed geregeld verder maar niet praktisch, je kijkt toch de hele tijd op je klok of het al tijd is want mis je de laatste bus terug is het wel heeel ver lopen. Het strand dicht bij het app. is vies smerig en de drollen drijven in zee. Nee Green was oke, maar voor ons geen Side meer als je all in gaat zal het wel geweldig zijn maar in een app. is het niet leuk. Maar goed dat we lekker bij Conny's hebben gegeten dat maakte het nog een beetje goed!!!

Gereisd anders in september 2006

Fons van de Ven, 13-9-2006

We zijn in augustus 2 weken in Green Apart geweest. Sfeer was prima. Personeel prettig. Side biedt voldoende keuze aan restaurants. Gingen iedere dag ergens anders eten Eten in Green was OK. Appartement eenvoudig maar schoon en goede bedden. Showavonden waren gezellig. Alle appartementen waren bezet. Alleen de opdringerigheid van verkopers en restaurants werd irritant. Oude centrum Side is erg gezellig.
                    Gereisd anders in september 2006

Erik en Claudia, 31-8-2006

Net als vorig jaar een leuke vakantie gehad met weinig of eigenlijk geen trubbels.App. zijn ruim genoeg en schoon.Bedienig wel aardig en doen hun best alleen het eten is matig.Strand dichtbij dus wat wil je nog meer.Wij wisten van het vorig jaar nog Conny te vinden en dat was wederom helemaal te gek.Fijne bediening en perfect eten ,gewoon een avondje uit eigenlijk en dan ook worden opgehaald en thuis gebracht op de karaoke avond.Waar vind je zoiets nog elders !!
                      Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Green in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Green zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Green scoort een 7.86 uit 10 op basis van 155 reviews.