Hotel Gozde

7,8

6 reviews over Hotel Gozde in het Nederlands

Super nooit te vergeten

Melanie, 9-8-2009

Het was een prima hotel goed eten vriendelijke mensen prima service 3min met de taxi naar centrum 5 minuten met een busje van het strand het was een leuke vakantie
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

prima individueel familiehotel

Bob en Enny uit Sneek, 9-7-2009

Hotel Gozde, kleinschalig familiehotel, waar de gast zich gauw thuis voelt, persoonlijk contact met de gasten door de eigenaren. Klein zwembad met bar aanwezig. Gelegen aan de buitenrand van Side in een appartementenwijk, eigenaren brengen u zonodig met prive auto naar het strand (kwartier lopen) waar ligstoelen ter beschikking staan. In de omgeving zijn enige restaurants aanwezig, Centrum Side ook een kwartier lopen. Eten in binnenzaal of buiten bij zwembad. Dolmus in de buurt. Geen speeltuin oid.

Nieuwe folder verkrijgbaar of zie www.gozdehotel.com

Gereisd met partner in juni 2009

Keurig kleinschalig familiehotel

Bob en Enny uit Sneek, 9-7-2009

Kleinschalig leuk familiehotel waar de eigenaren iedere gast persoonlijk kennen. Hotel ligt kwartier van strand maar eigenaar brengt je naar strand waar ligbedden voor je gereserveerd staan. Ligging aan de rand van Side in appartmentenwoonwijk.

Klein zwembad aanwezig met barvoorziening. De gemoedelijkheid straalt je tegemoet. Prima prijs/kwaliteit. Schoon.

Loopafstand naar centrum van Side 15 minuten.

info@gozdehotel.com, ook voor folder aanvraag, te boeken bij Citrus, Peninsula, Goldtrail.

Gereisd met partner in juni 2009

Emiel en Antoinette Janssen, 12-8-2007

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Gozde. Een gezellig hotel gerund door de hele familie van kleinkind tot opa, die alles voor je willen doen om het je naar de zin te maken. Het hotel is wel vrij ver van het strand en het oude centrum gelegen, maar daar staat tegenover dat er elke dag een gratis busje op en neer naar het strand rijdt en dat ook de familie je af en toe gratis brengt. Je moet bij dit hotel géén luxe verwachten, wel de knusheid van de Turkse familie die je het gevoel geven dat je er gelijk bij hoort. Qua accomedatie is er weinig voor kleine kinderen, maar iedereen speelt met ze en mede daardoor hebben onze kinderen het geweldig naar hun zin gehad. Het eten is Turks, een gevarieerd saladebufet, soep en een hoofdgerecht, hierbij miste we een ijsje, maar hiervoor gingen we dan naar een winkeltje in de buurt. Kamers worden 1 maal per 3 dagen schoongemaakt.
Gereisd familie in augustus 2007

Evelien du Bois/Paul Kenter, 12-8-2007

Bij dit hotel hebben we een zeer leuke tijd gehad. De mensen van het hotel waren vriendelijk en willen alles voor je doen zodat jij maar een goeie vakantie hebt. Het eten was er goed, het avond eten was wel vaak rijst maar er was genoeg keuze. Het onbijt bestond meestal uit brood, ei, jam, kaas, komkommer, tomaat, koffie of thee. Wij vonden het onbijt erg lekker. Tussen de middag kan je er uitstekend eten en het is niet duur. De kamers waren wel klein maar wel goed verzorgd. Om naar het strand te lopen is ongeveer 20 min, maar er gaat elke dag een gratis shuttle bus. Je kan gratis gebruik maken van ligbedden op het strand. Wij vonden het leuk om naar het centrum te lopen, dit was ongeveer 20 min. lopen. Je kan er ook naar toe met een taxi of de mensen van het hotel brengen je. Dit is een gezellig klein familie hotel. Wij hebben het erg naar ons zin gehad!!!
Gereisd met partner in augustus 2005

Familie Janssen, 10-8-2007

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Gozde. Een gezellig hotel gerund door de hele familie van kleinkind tot opa, die alles voor je willen doen om het je naar de zin te maken. Het hotel is wel vrij ver van het strand en het oude centrum gelegen, maar daar staat tegenover dat er elke dag een gratis busje op en neer naar het strand rijdt en dat ook de familie je af en toe gratis brengt. Je moet bij dit hotel géén luxe verwachten, maar wel de knusheid van de hele Turkse familie die je het gevoel geven dat je er gelijk bij hoort. Qua accomedatie is er weinig voor kleine kinderen, maar iedereen speelt met ze en mede daardoor hebben onze kinderen (van 5 tot 16 jaar) het geweldig naar hun zin gehad. Het eten is Turks, een gevarieerd saladebufet, soep en een hoofdgerecht, hierbij miste we een ijsje, maar hiervoor gingen we dan naar een winkeltje in de buurt. Kamers worden 1 maal per 3 dagen schoongemaakt. Wil je meer info dan mag je altijd contact met ons opnemen via e-mail.
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gozde in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gozde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gozde scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: