Appartement Gloria

Gloria
7,5

2 reviews over Appartement Gloria in het Nederlands

Shari, 26-9-2004

Het is een leuk appartement, ligt op 10 minuutjes lopen van het strand, alleen op de terugweg moet je twee keer aardig klimmen, wat nogal vermoeiend is midden op de dag in de hete zon. Naar het centrum wandel je over het strand ongeveer 20 minuutjes, alleen door alle eettentjes ed. heb je dat niet eens door. Heerlijk liggen op het strand, gratis ligbedden en parasol. Kortom ik heb me heerlijk vermaakt alleen zou ik de volgende keer graag wat dichter bij het strand willen. (automatisch dan ook dichter bij het centrum) Het zwembad van het comlex was ideaal, de hele dag zon, maar ook schaduw dus kan je kiezen waar te liggen en helemaal niet druk. De service was ook goed, alleen soms vragen naar schone handdoeken en wc papier.
    Gereisd anders in september 2004

Dave Peters, 30-7-2004

Klein goed verzorgd complex (kamers werden elke dag schoongemaakt) Tijdens ons bezoek (begin juli '04) weinig kamers bezet, daardoor haast de beschikking over een privé zwembad.

Het historische centrum van Side is lopend enkel te doen via het strand, aan te raden valt om een Taxi te gebruiken (taxi standplaats aan de hoofdweg op ± 250 meter)omdat die rechtstreeks naar het "oude" centrum rijdt,kosten ± eur. 3,50. Het (kleine & drukke) strand ligt op ± 800 meter, echter kun je beter naar het grote en rustiger Side-strand gaan. (taxi kosten ± eur 4,00)

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gloria in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gloria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gloria scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: