Hotel Euphoria Palm Beach Resort *****

7,5

64 reviews over Hotel Euphoria Palm Beach Resort in het Nederlands

mooi resort

Els Colombie, 25-8-2013

Net terug van 11 dagen in Euphoria en we hebben een heel leuke tijd gehad.

Zeer mooi en groot resort. Nette kamers die dagelijks worden gepoetst. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Op elk uur van de dag zie je wel iemand kuisen! Veel ligbedden en mooie zwembaden, handdoeken leggen om 7u was hier echt niet nodig. Wel wat weinig parasols. Animatie goed en zeker niet opdringerig. Eten : ruime keuze en lekker. Altijd genoeg plaats in restaurant. Enige minpunt is de vele russen maar last hebben wij daar niet van gehad. Er waren wel geen Belgen of Nederlanders (onbegrijpelijk eigenlijk) en dat vond mijn zoon wel jammer.

In de buurt zijn er wel winkeltjes maar voor de rest is er buiten het resort niet veel te beleven. Topvakantie gehad en naar mijn mening een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

nooit meer

herma, 12-5-2013

zeer onvriendelijk personeel vooral bij de receptie ze sturen je van de kast naar de muur.

schuiven alles af, met klachten doen ze niks

elke keer word er wat anders gezegd

smerig sanitair meerder keren gemeld maar word niets mee gedaan

Gereisd met vrienden in september 2012

Nooit meer, sanitair verschrikkelijk

Gina, 7-10-2012

Hotel Majesty Palm Beach is een mooi park op zich. Kamers zijn netjes. Alleen verhuren ze de 2 persoons kamers ook voor 3 persoons kamers.

Kan gewoon niet met 3 volwassen.

Toiletten zeer smerig bij de bar, receptie en restaurants. Was geen schema voor.

De toilet bij de discotheek werd helemaal nooit gereinigd.

Meerdere malen gemeld bij receptie, werd wel over gebeld. Maar het bleef hetzelfde.

Gevraagd of we de laatste dag onze kamer konden aanhouden, moesten we ons om 9 uur maar wenden tot de receptie. Daar gekomen word gewoon gezegd hotel zit vol. Werd niet eens naar ons kamer nr. gekeken. Moesten ons maar douchen in de vieste douches ooit. Al weken niet gereinigd.

DUS NOOIT MEER.

Gereisd met vrienden in september 2012

Niet echt spectaculair

Cor, 3-10-2012

Ook daar is de bezuiniging merkbaar, airco werkt maar amper een paar uur per dag (overdag) dus niet in de avond en 's nachts.

Beddegoed bij aankomst onder bloed, maar werd meteen verschoond, voor de rest werd de kamer wel redelijk schoon gemaakt.

Handoeken service was nooit op tijd en maar met zeer beperkte openings uren.

Fitness is erg verouderd, goed voor de oud ijzer handel.

Eten was wel OK, wel vaak dezelfde dingen, om de 3 a 4 dagen weer herhaling van menu.

Service personeel, is wel OK, met een fooi gaat het makelijker, maar ze doen beslist niks extra als het niet perse moet en zeker niet als je er niet bij bent, frisdrank elke dag aangevuld in minibar, maar ze nemen niet de moeite om ze in de koelkast te zetten, dumpen het op je kamer en klaar is turk(Kees)

Receptie bij aankomst was waardeloos, geen enkel woord van welkom of uitleg werd er gegeven, de poetsdames daarintegen elke dag vriendelijk goedemorgen, management was er voor eigen plezier, leuk samen dobbelen aan de poolbar.

Gereisd met partner in september 2012

NOOIT MEER - is zijn geld niet waard !

Familie DB, 29-9-2012

Ligging - een overvloed aan altijd dezelfde winkeltjes maar een moeilijk verbinden met de domus naar Side.

Service - ronduit slecht, buiten het hier en daar vriendelijk personeel. Velen konden pas een service verlenen nadat ze een fooi hadden gekregen. Receptie ronduit onvriendelijk. Voor de russen sprong men maar voor andere klanten had m'n geen oog. De laatste 4 dagen van ons verblijf werd kamer niet meer gepoetst en kregen we met véél moeite propere handdoeken.

Het reserveren van een specialiteitenrestaurant was gewoon een ramp !

Vorig jaar Majesty Tuana gedaan in Fethiye en dit was super. Verwachtingen lagen daarom hoog maar werden helemaal niet ingelost.

Zijn geld niet waard !! Hiervoor is veel beter te vinden in dezelfde regio;

Dit nooit meer

Lutin Xavier, 10-8-2012

Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard.

De kamers zijn verouderd en helemaal niet meer up-to-date.

Toiletten lopen door, zelfs na een interventie van het technisch personeel.

Bij het nemen van een douche kregen we slechts een heel fijn straaltje water. Zou dit bij de Russen ook zo geweest zijn...? Na het nemen van een douche stond de badkamer altijd onder water. Silicone kent het technisch personeel daar blijkbaar niet.

Hygiëne van het zwembadwater is een lachtertje. Een poel vol bacteriën met heel veel steentjes op de bodem, elke dag weer. Voor families met kids, laat ze zo weining mogelijk ondergaan want voor u weet zit u in het ziekenhuis met ooronstekingen...

Bij aankomst in het hotel om 23u00, 2 kinderbedden tekort en als verwelkomingsdiner konden we kiezen uit koude puree en koude rijst. Leuk is anders met 4 kids. Variatie van eten is er gewoon niet. Ijsjes langs het zwembad zijn betalend net als alle andere eetkraampjes langs het zwembad. Gewoon een afrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

dit nooit meer

guy van rompaey, 23-7-2012

majesty palm beach is russisch gezind en het onthaal niet goed belgen worden in een hoek gedrumd

Leuke vakantie, verschrikkelijke bedden

Fam. Zwanenburg uit Baarn, 21-7-2012

Super vakantie,we hadden een familiekamer, 2 slpkamers, 2 badkamers.Bedden 1 drama!Erg hard!Eten prima,veel keus,wel elke dag bijna altijd hetzelfde!Overdag verschillende plekken waar je kon eten.Strand een mengeling van zand en steen.3 zwembaden leuk! Wij waren er echter met zeer hete temperaturen (weeralarm) daardoor water heel warm,gevolg veel oorproblemen!Oordoppen zijn hier aan te raden!Personeel,niet heel vriendelijk maar sommige wel!Wij hebben veel te danken aan Hassan!Super gozer!Onze Reinaldo!Schoonmaak kamer,prima!Bediening als je aan een tafel zat is niet toegestaan maar geef je een fooi aan 1 van de gasten die afhaalt is de kans groot dat ze de rest van je vakantie en hij er is hij voor je rent!Gala avond was super!Groot nadeel de aangeklede chimpansee op woensdag voor foto's.Xperience super voor pubers en volwassenen,wij hadden de pech dat er ws weinig kids van om en nabij de 10 er waren.Ze mocht wel meedoen!Russen,vervelend,maar te negeren en sommige zijn oke!

Een regelrechte ramp

PeterVoets, 21-7-2012

Dit Hotel is puur op russen gericht, het eten is er niet slecht en het resort zelf geweldig maar zogauw ze daar weten dat je uit belgie of nederland komt word je aan de kant geschoven en niet meer vriendelijk behandeld door het personeel dit begint al aan de receptie waar we een kamer kregen in zeer slechte staat (wc bril los op de wc airco werkte niet enz) met een 2 persoons bed terwijl we 3 kinderen bij hadden onze koffers moest ik zelf halen terwijl die van de russen op een blaadje gebracht werden nooit meer naar dit hotel een echte afrader voor belgen en nederlanders!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

prijs/kwaliteit dik in orde

delhaye, 20-7-2012

waren hier van 4 tot en met 14 juli en vinden,samen met onze vrienden de kritiek totaal ongegrond! eten vonden wij lekker,durf eens wat te proberen; jullie zitten waarschijnlijk 1x/week bij sergio herman als ik de kritieken zo lees! ontbijt was ook dik in orde,veel keuze aan de snackbaar kortom, met honger zijn wij niet naar huis gegaan!personeel? was vriendelijk als je zelf ook vriendelijk was. aan de poolbar : cola uit kleine flesjes, fanta en sprite uit blik,bier van het vat of uit flesjes,echte malibu,... en de meeste dranken kreeg je in glas,zelfs overdag. in het restaurant mocht je je fles wijn vragen,zelfs meer dan 1... animatie was ok,niet opdringerig.ons enige punt van kritiek zijn de toiletten. die waren vuil en de sanitaire blokken zijn dringend aan vernieuwing toe! ligging vonden wij ok! veeeeel winkeltjes aan de overkant van de straat en wat verderop! geen taxi nodig.
Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Euphoria Palm Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euphoria Palm Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euphoria Palm Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Euphoria Palm Beach Resort scoort een 7.49 uit 10 op basis van 73 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: