Aparthotel Erika ***

5,7

68 reviews over Aparthotel Erika in het Nederlands

nooit meer

natas, 15-5-2010

ik ben 5 jaar geleden naar dit hotel geweest met mijn ouders, er waren veel nederlanders maar het eten en de kamer was er erg slecht!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2004

Michelle, 18-10-2007

Ik kom er al jaren, een super gezellig hotel, Heb dan ook wel 1,5 jaar met een barman Ahmet wat gehad in 2003 2004. Nog nooit een kakkerlak gezien, dat is echt zulke onzin. En de baas moet je gewoon even leren kennen. Om de dag was er een soort van feest met buikdansers en daarna werden we in het zwembad gegooid Zou dit jaar weer gaan, maar helaas is Erika failliet.hetis ook onzin dat je weer zo vroeg naar het hotel moet, want als je bijv. tot 18:00 uur wilt blijven bellen ze de shuttlebus nog een keer.Personeel super lief,heb jaren contact met ze Mensen hou alsjeblieft op met zeuren, betaal dan meer en ga naar Pegasos ofzo. En trouwens iedereen heeft altijd wat te klagen, en als dat niet zo is, VERZINNEN ze het wel. Zo zie je maar aan die andere beoordelingen, dat is echt niet waar, en ik kan het weten want erika was mijn 2e thuis.
Gereisd familie in oktober 2007

André, 16-9-2007

In één woord gewoon een troep, niet naar toe gaan heel slecht.

als je voor het eerst naar Turkijen gaat en je komt hier terecht ga je hierna nooit meer naar Turkijen terwijl het elders in Turkijen zo mooi en goed is maar dit het is gewoon een griebes.

Gereisd met partner in september 2007

Desiree&Ricardo, 5-7-2007

ik ben er vorig jaar geweest en ga er nooit meer heen!! al die verhalen over slecht eten kakkerlakken enzo kloppen allemaal. Heel veel turken die je indd heel raar stonden aan tekijken als je je kwam aan lopen in bikini. Ben blij dat er erg leuke gasten waren waar ik mee kon opschieten dat heeft me vakantie in iedergeval niet helemaal verpest !!
Gereisd anders in juli 2007

mosterd, 12-2-2007

nou nou, veel mensen zijn erg negatief zelf ben ik er in 2005 geweest en voor 3 sterren erg naar ons zin gehad, werkt ayden er nog ??? leuk personeel hoor elkaar in het zwembad gooien, veel lol gehad, mensen zijn lui naar side lopen kost voor een wandelaar slechts 20 minuten, wel is het centrum wat eentonig

al met al toch wel een 6 tot 7 waard!!

nu op naar titanic!! in lara!!

Gereisd anders in februari 2007

Leny van Berkel, 19-9-2006

Komen net terug uit Turkije. Hebben het 4 dagen volgehouden in Erika. Zeer slecht hotel, geen keuze bij het eten, niets te doen gedurende de avond, de hele dag door uitsluitend keiharde Turkse muziek, zeer onvriendelijke eigenaar, kortom, er deugt niets aan dit hotel. Dankzij reisleidster in een ander hotel terecht gekomen, (Pegasos World) van de hel in de hemel. Dank je wel Marry en veel sterkte met het verlies van je vader.
Gereisd anders in september 2006

Morien, 31-8-2006

Helemaal mee eens Jaap.Je hebt in alles gelijk.Natuurlijk boek je niet om elders dan tegaan eten maar als je dan Conny in de buurt hebt ben ik toch wel blij.Dat was lekker en leuk en erg vriendelijk.Moet je nagaan als dit Nederlands restaurant er niet gewesst was !!
Gereisd anders in augustus 2006

familie Melgert, 10-8-2006

Na het hele jaar hard gewerkt te hebben kwamen we hier aan en we dachten, dit is niet wat ons beloofd was en ook niet in de gids staat. Veel ongedierte in de kamers en bij het eten. 1 airco die het niet goed deed voor 3 kamers. een speeltuin voor de kids die niet goed onderhouden is. We waren dolblij dat we ons bij de groep hadden aangesloten en weg konden naar een beter oord. Ook verschrikkelijk ongehoord dat we een oprotpremie moesten betalen. Daar gaan we zeker nog achteraan. Al met al echt geen aanrader.
Gereisd familie in augustus 2004

john en sandra, 3-8-2006

wat een waardeloos hotel. nog nooit zo iets gezien.Alles vies en kapot geen fatsoenlijk serviesgoed. als je al een glas had om uit te drinken stonk het naar natte hond. Het buffet bestond uit sla en sla met mieren. ook kakkerlakken gezien. lopen is er onmogelijk want voor je het weet lig je tegen de grond. de vloeren zijn altijd nat en glad. het personeel eet eerst en op is op. heb je iemand nodig dan moet je eerst het personeel uit het zwembad halen. verder ligt het hotel in een enge donkere buurt en er is niks te doen. katten lopen over de tafels en op het speelveld stond het gras een meter hoog. niet boeken dit hotel, wij zijn met 17 personen opgestapt en moesten zelfs nog een oprotpremie betalen. gelukkig heeft het andere hotel veel goed gemaakt. maar erika is een drama echt een horror hotel
Gereisd met partner in juli 2006

Vanessa, 3-8-2006

Wij zijn net gisteren teruggekomen uit Side. We hebben de eerste 2 dagen in Erika gezeten. Dit was echt slecht. Blijkbaar werd het voorheen beter bijgehouden, echter nu is het een bouwval. Kapot servies, kamers slecht onderhouden, alles was vies. Limonade uit de ronddraaiende kannen waren niet aan te raden, die werden niet schoongemaakt. Gelukkig hebben we met nog 4 andere stellen Sunrise hierop aangesproken en toen uiteindelijk konden we naar hotel Park Side. Dit was perfect, en ook echt waar we voor betaald hadden. De details over het omboeken zal ik jullie besparen, dit was nog een hele klus. Erika zou ik nooit meer heen gaan, Park Side wel.
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Erika in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Erika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Erika scoort een 5.65 uit 10 op basis van 69 reviews.