Hotel Diane ***

Diane

4 reviews over Hotel Diane in het Nederlands

maya, 18-12-2007

Simpel huisje, superlokatie en geen kiezels meer...
Gereisd familie in december 2007

Remco & Lobke, 30-7-2007

Wij zijn net 2 dagen terug van Diane.het zijn grappige houten huisjes,die wel nodig toe zijn aan renovatie. Het huisje is met recht eenvoudig te noemen. Je kunt er douchen en slapen en meer tijd brachten wij er niet door!Er is geen koelkast aanwezig!De airco kost je 5euro per dag..maar wij hadden 'm nodig!de ligging krijgt een dikke 10!binnen 20 stappen sta je op een geweldig mooi strand met gratis ligbedden en parsols!het zwembad is simpel maar goed genoeg!

Het ontbijt vonden wij erg tegenvallen, maar voor de goedkope prijzen bestelden we zo wat anders! Het avondeten was er prima, goed en niet duur (ong 25E met 2 personen). De ligging is geweldig; via het prachtige strand ben je met 10 minuten in het leuke Side waar je overal romantisch en goed kunt zitten..Aanrader: Ga schildpadden kijken via de boulevard, met een boot of snorkel er zelf tussendoor! Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in juli 2007

Petra Willem en de kids, 28-2-2007

Alles was perfect !! We moeten zeggen uiterst zeer vriendelijk personeel.Mooi strand.En Fantastisch Eten!ZEKER EEN AANRADER!! fANTASTISCH!!
Gereisd anders in februari 2007

Marian & Geert, 24-2-2007

We hebben het prima naar ons in gehad en lekker kunnen eten.Op het strand waren best veel kiezels maar dat verhielpen we al snel met simpele sandalen.De bediening was uitmuntend en er vriendelijk personeel.Er was vrijwel mooi uitzicht.Wij gaan volgend jaar zeker nog eens.
Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diane in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diane scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.