Beoordelingen Hotel Crystal Sunrise Queen*****

2 september 2014

Crystal Sunrise Queen*****
238 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Crystal Sunrise Queen*****
Bingesik Mevkii Side Kumköy Yolu, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sunrise Queen***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sunrise Queen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Crystal Sunrise Queen scoort een 9,1 uit 10, op basis van 238 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sunrise Queen***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sunrise Queen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Crystal Sunrise Queen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 236 vakantiefoto's van Hotel Crystal Sunrise Queen***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Crystal Sunrise Queen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Crystal Sunrise Queen***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

224 beoordelingen over Crystal Sunrise Queen*****

238 beoordelingen
9,4
8,3
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Niet gepland maar zeer geslaagd..."vertalen
reviewers
8,0

20-08-2014 Vanwege een annulering van onze geplande vakantie in een ander resort, kwamen wij vanwege een gebrek aan alternatieven op Sunrise Queen terecht. Wij hebben reeds meer dan 10 resorts (oa. Ali Bey resort Side, Turquoise Sorgun, Delphin Palace Lara), bezocht en kunnen dus aardig vergelijken. SQ is in 1989 gebouwd en sommige delen van het park zijn echt aan een grondige renovatie toe. Wanneer je voor het eerst over het park loopt, schrik je daar een beetje van, maar al snel kom je er achter dat SQ een fijn en gezellig hotel is. Voor wat betreft het avondeten moeten er wel zaken worden verbeterd. Het gebodene is op zich prima, maar het krijgen van een tafel voor half negen is een hele tour, zeker met 5 personen. Dan blijft er nog een half uurtje over, waarin de kelners nauwelijks tijd hebben om een drankje te brengen, druk als ze zijn met afruimen e.d. Wij vonden de specialiteiten restaurants daarom aangenaam, je kon er in ieder geval rustig eten. Ondanks dit geven wij SQ een dikke 8.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Erg rustig hotel, zelfs tijdens het hoog seizoen"vertalen
Sebastiaan
9,0

19-08-2014 Ik ben in de Crystal Sunrise Queen geweest met 3 volwassenen en een kind, en wij hadden een van de gerenoveerde familie kamers, welke aan alle kanten prima is, maar.. waarom 2 douche koppen in 1 douche cabine? :) en beide gebruiken kan niet want dan overstroomd de gehele ruimte tot in de kamer.

Het hotel is zalig, overal is rust te vinden zelfs in Eind Juli / Augustus, ik heb dagen gehad dat ik in m`n eentje bij de Sunset view bar zat, echt paradijs op aarde dat plekje.

Het eten is prima, typisch resort food, zit voor iedereen wel iets tussen,

Als ik negatief zou moeten zijn dan is het over de a la carte, ook al is deze gratis, de kwaliteit is in mijn mening bagger, Italiaans hebben wij alleen eigenlijk niets van gegeten.

En de shows, lachwekkend slecht, vaak de zelfde groep, met een ander dansje, thats it, jammer als je ziet hoe de andere resorts het deden.

Ik zou graag terug willen naar dit hotel, alleen de familie zijn meer hotel hoppers, en dus hobbel ik daar maar achter aan.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super vakantie gehad"vertalen
wiegers
9,0

21-07-2014 dit is echt een super leuk hotel.
van af ons hotel kamer vijf min lopen en je staat op het strand.
winkeltjes vlak bij.
genoeg te doen daar.........zwembaden lekker warm water kortom je komt er heerlijk tot rust.
hotel personeel is zeer vriendelijk .
echt een aanrader dus.

met oudere kinderen, 2014
"Zeer fraai gelegen"vertalen
Peter van Hoorn
10,0

30-06-2014 Uitstekende ligging, aan het strand en de wandelboulevard. Hotel is wel wat gedateerd. Zeezicht, kan ook zijzeezicht zijn. Zwembaden zijn erg mooi en met voldoende ligbedden.
Eten is gevarieerd en goed. Maar de à la carte-restaurants stellen niets voor. Het Italiaans restaurant is zelfs slecht qua eten en qua bediening.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Heerlijk hotel"vertalen
hans
10,0

31-05-2014 Hotel Crystal Sunrise Queen is ons favoriete hotel. We komen er al jaren. Het is een comfortabel hotel met zeer vriendelijk personeel. Gelegen aan zee met een prachtig eigen strand. We zwemmen altijd heerlijk in zee. Ook lopen we graag over de boulevard of langs het strand naar het stadje Side. Dat is ongeveer 3 kilometer.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Prachtig hotel, zou niet met kleine kinderen"vertalen
Patricia van der To...
9,0

03-05-2014 Heel groot hotel met perfecte locatie aan de zee. Verspreide zwembaden op verschillende niveaus gelegen. Heel lang genieten van de zon door de verschillende hoogtes. Perfecte terrassen waar je uitkijkt over de zee. Je kunt animatie opzoeken of juist niet. Heb wel iets gehoord over kamers die nog oud waren en gerenoveerd zouden worden. Wij hadden een familiekamer die mooi en schoon was met tussendeur.

met partner, Okt. 2013
"Zeker voor herhaling vatbaar."vertalen
boutje
8,0

26-10-2013 Een prachtige accommodatie, grote tuinen, verschillende zwembaden. Speciale zwembaden voor volwassenen ( buiten en binnen) veel bars en restaurants. Een hele gezellige sfeer, vooral in de lobby. De bediening is vriendelijk en alert. Kamers groot en schoon met waterkoker op de kamer. Gratis kluis en goedgevulde minibar. Wifi in de lobby, in de kamer en soms bij het zwembad.
Het eten is goed, lekker warm, maar niet verrassend.

met partner, 2013
"Sprookje aan Turkische riveiera!!"vertalen
Bert en Ursula Garn...
10,0

18-10-2013 Zeer goed hotel, schitterende omgeving, voortreffelijk eten, vriendelijke mensen , mooie, hygienische kamers, goede animatie!! Toppie!!

met partner, Okt. 2013
"Heerlijk tot rust gekomen"vertalen
Daphne
7,0

13-01-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Eten goed, kamers goed, bediening, service allemaal goed.
Het hotel en de kamers zijn iets of wat verouderd, maar niet storend.
Het is er erg groot, dus de eerste dagen even puzzelen waar je allemaal moet zijn, maar dat heb je gauw genoeg door.
Gratis WiFi.

Ook leuk om het waterpark te bezoeken in het hotel ernaast, ook van crystal. Kun je gewoon naartoe met je bandje.
Super goed strand en zwembaden en goed te bereiken. Enkel was het water meegegaan koud van het zwembad. Brrrrr

Oversteken vanaf het hotel heb je leuke souvenierswinkeltjes. En Side zelf is ook erg leuk om te bezoeken. Oude ruïnes en winkelen. Erg prettig winkelen.. Er wordt niet aan je getrokken oid. Ook nog super lekker gegeten bij een modern restaurant voor een leuk prijsje.

Totaal geen nare ervaringen gehad!

met partner, Sept. 2013
"Leuk maar geen 2e keer! "vertalen
Jan & Helga
6,0

20-09-2013 Bij aankomst laat in de avond leek het allemaal niet stuk te kunnen, niets is echter minder waar….

Bij de eerste ochtend bleek het hotel aardig in verval te zijn geraakt, veel is verouderd en kapot, onderhoud wordt weinig of niet meer gepleegd, geruchten gaan ook dat er groot onderhoud komt einde van dit jaar. Onze kamer met zeezicht (€ 126 extra) op de 4e verdieping had een mooi uitzicht echter de douche lekte behoorlijk, schuifdeur van de klerenkast continu uit de rail, airco werkte half, etc, etc, Het ontbijt, lunch en diner buffet zijn in eerste oogopslag erg uitgebreid en helemaal geweldig, echter na 4 van de 10 dagen smaakt veel hetzelfde ondanks het feit dat er voldoende variatie is. Dress code!, lijkt ons ook niet echt noodzakelijk, dit wordt overigens door een enkeling ook genegeerd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?