Hotel Crystal Sunrise Queen *****

ja krijger, 2-9-2017

geweldig personeels team.super hotel

je moet weten dat het hotel 20 jaar oud is

Gereisd met partner in mei 2017

Niet wat ik had verwacht

Aal, 29-8-2017

Grote hotel je moet zeker goed te voet kunnen staan heel veel lopen vooral veel trappen, als je lift gebruikt ben je veel tijd kwijt. Ik ben meerdere hotels in Antalya geweest maar nog nooit zo verveeld met de animatie team. Ik vond ze zeer slecht heel simpel ze kunnen wat leren van de animatie team van Royal Holiday Palace. Bediening op zicht was heel goed ben altijd netjes en heel snel bediend door bepaalde gasten. Het eten vond ik wel goed. Kamers zijn gewoon standaart. Dit hotel is 4 sterren en absoluut geen ULTRA ALL IN niks van gezien. Ik zal mijn vrienden een ander hotel aanraden.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Niet wat we er van verwacht hadden.

W.J.Pruis, 13-8-2017

Wij waren van 25 juli t/m 8 augustus in Hotel Chrystal Sunrise Queen.

Dit hotel kwam bij ons uiteindelijk als de nr 1 naar voren, dit om zijn uitstraling, ligging,etc.

Wij waren met 7 personen en hadden 1 familie kamer en een 1 2á3 pers.kamer, met preferentie, kamers naast elkaar. En de vermelding dat onze kinderen pas getrouwd zijn.

1 Dat kregen we niet.

2 Onze kinderen zijn pas getrouwd, onze dochter heeft dit kenbaar gemaakt naar het hotel toe. Ook het reisburo heeft dit met nadruk naar het hotel toe gemaild.

3 Aangekomen in het hotel werden wij gescheiden van elkaar, dus geen kamers naast elkaar. Dit kon niet, geen overleg mogelijk, punt.

4 Onze dochter kreeg een mooie kamer, wij, ouders met 2 kleindochters werden naar het familie gebouw gebracht. Bij binnenkomst troffen we een klamme natte kamer aan, de vloer was helemaal nat, de bedden en de bank voelden nat (klam)aan. Dit direct kenbaar gemaakt. Er werden direct nw dekens gebracht, de vloer werd drooggemaakt. Zo hebben we dit 2 dgn meegemaakt. Uiteindelijk bleef de kamer nat en klam. Dit gemeld en hebben we de 3e dag een andere kamer gekregen, deze was wel goed.

5 Onze kamer werd niet goed schoongemaakt, er bleven steeds onregelmatigheden op de vloer liggen. De bedden werden even recht gelegd, ook niet netjes opgemaakt met een versiersel hier of daar, wat wij wel gewend zijn. De nachtkleding werd gewoon neer gelegd. Slechte zaak!

6 Het hotel is wel aan vernieuwing toe, hier en daar hapert er nog wel eens wat, tegeltjes bij het zwembad los, een verfbeurt hier en daar is ook niet overbodig.

De tweede week was vooral voor de Turkse gasten een feest, sávonds vanaf 22.30 uur zeer harde muziek, dit alleen voor die mensen. Die gaan dan helemaal uit hun dak.

Een vermelding waard voor de obers, die zijn geweldig!

Het animatie team kan nog iets leren van de animatie team’s van de Limak Hotels!

Al met al vonden wij dat Hotel Chrystal Sunrise Queen beslist niet als de nr 1 uit de bus is gekomen, wij hadden ons er meer van voorgesteld.

Ter aanvulling betreft de trouwdag van onze dochter en schoonzoon. Het hotel heeft hier totaal niets mee gedaan. Wij zijn nog naar de gastrelation geweest, die kon helemaal niets vinden betreft de trouwdag, ook niet van mijn vrouw die 6 augustus 65 jaar is geworden. Samen met het vorig verhaal, gewoon slecht.

Fam Pruis

Gereisd met vrienden in juli 2017

CSQ op haar retour

BuurmanG, 8-8-2017

Wij reisden voor de vijfde keer naar Crystal Sunrise Queen en het is jammer om te zien dat CSQ op haar retour is. Het is elke keer een beetje minder... het eten, de kamers, etc. allemaal niet slecht, maar ook echt niet super meer.

De temperatuur op onze kamer was, door een defecte airco, 28°. Na twee dagen aandringen een andere kamer gekregen. Op zich prima, maar onze nieuwe kamer was voorzien van een luchtverfrisser die de muffe lucht op de kamer moest verhullen.

Natuurlijk zijn er chagrijnen onder het personeel, maar er zijn natuurlijk ook hele vrolijke, hard-werkende medewerkers. Zoals bijv. Özlem van de adult pool: hoe lekker is het om een paar keer per dag je drankje bij je bed, of zelfs in de pool aangereikt te krijgen?

Al-met-al een heerlijke vakantie beleefd, maar volgend jaar toch maar eens wat anders...!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super

Steen, 4-8-2017

Heerlijke vakantie, mooie plek groot hotel gezellig en gezellig animatie team!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer! Verschrikkelijk!

Monique, 4-8-2017

Op dit moment zit ik in het hotel en ik zal hier nooit meer naar toe gaan. Normaal gaan wij naar Lara en Bodrum, maar we wilden een keer iets anders. De foto's kloppen niet, alles is verouderd. Er wordt niet aan onderhoud gedaan. Het ziet er echt niet uit als op de foto's. Het personeel is zeer onvriendelijk en loopt gewoon weg als je tegen ze praat. Wij zitten bij het familie gedeelte en je moet zo ver lopen om handdoeken te halen. Het personeel spreekt alleen Turks. Als je Engels praat, doen ze alsof ze Duits praten en wanneer je dan Duits praat staan ze met een mond vol tanden en lopen ze weg. Het personeel is echt walgelijk. Dit heb je niet in Lara. Het hotel is onoverzichtelijk. Fitness ruimte is zwaar gedateerd. Er staan een paar apparaten waarvan de helft kapot is. Wi-Fi is heel slecht. Als je een beetje luxe en service gewend bent moet je hier niet naar toe gaan!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer goed hotel met uitstekende service

cenaert, 30-7-2017

Zeer goed gelegen hotel met mooie promenade juist buiten het hotel, nette kamers met mooi zeezicht, heel vriendelijk personeel, goede service en uitstekende keuken. Alles voor een geslaagde vakantie!.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Dear Cenaert,

Thank you very much for taking the time to leave such a lovely review on your recent stay with us.

I am thrilled to hear that you had such an amazing holiday.

I hope to see you again very soon

Warmest regards,

Super mooie ligging

B, 30-7-2017

Pracht hotel met prachtig uitzicht !

Om de 2 dagen werd je bed verschoont wel iedere dag schone handdoeken iedere ochtend bijtijds op om een plekje op het strand te vinden ! Personeel heb ik wel eens vriendelijker meegemaakt .

Eren was redelijk en wat je kan verwachten in dit soort hotels

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Dear B,

Thank you very much for choosing Crystal Sunrise Queen and for your kind comments regarding your recent stay with us. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

We look forward to welcoming you once more to the Crystal Sunrise Queen in the near future.

Best regards,

Het was weer Fantastisch in Crystal Sunrise Queen

K & G, 18-6-2017

Alles is hier fantastisch de mensen doen zo hun best om de gasten naar de zin te maken en ook het eten en drinken om elke dag zoveel lekkers weer te bereiden . Het is schoon en elke dag word er overal goed gepoetst

het hotel ligt op een hele mooie locatie en is bijzonder met z'n architectuur richting de zee overal zie je de mooie horizon wij komen binnen kort weer !!!! Tot snel !!!!

Sehr geehrter k&g,

Vielen Dank für Ihr Feedback.

Es freut mich sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt im Crystal Sunrise Queen gefallen hat. Das Wichtigste ist, dass sich unsere Gäste bei uns wohl fühlen und unser Team freut sich sehr über positives Feedback und ist motiviert den besten Service für unsere Gäste anzubieten.

Wir freuen uns, Sie im neuen Jahr wieder bei uns begrüssen zu dürfen.

Herzliche Grüsse,

Super prachtig hotel

Monique Klappe, 14-5-2017

We zijn dit jaar voor de 10 de keer in dit super mooie hotel geweest , wat een prachtig hotel en wat gastvrij geen nee te koop. Je wordt direct in de watten gelegd. Het hotel doet zijn naam eer aan "Queen", zeker zo wordt je ook behandeld. Iedereen wil het jou naar de zin maken, zeer vriendelijk personeel.
Wij noemen Sunrise ons tweede huis dit zegt toch genoeg zou ik zeggen. Wij zijn nu 10 keer geweest maar het is nog steeds overweldigend. Mijn man had door een ongelukkige val zijn knieschijf gebroken waardoor hij iets minder mobiel was, toch zorgt iedereen van het personeel dat je ondanks alles een onvergetelijke vakantie hebt. Er worden regelmatig veranderingen aan gebracht om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken. Het hotel is terrasvormige opgebouwd met prachtige tuinen en zwembaden. Het is overal schoon en netjes ook de kamers zijn proper elke dag schone lakens, badlakens, handdoeken. Als je meedere malen in Sunrise bent geweest wordt je uitgenodigd voor een Super Diner.

We willen iedereen bedanken voor de prachtige tijd die we hebben gehad we komen zeker terug.

F.O.M, General Manager, 30-5-2017

Dear Mrs Klappe,

Thank you very much for choosing to stay at the Crystal Sunrise Queen and for your kind comments regarding your recent stay with us. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It was a pleasure to read of your satisfaction with the Crystal Sunrise Queen on your stay with us. It is our intention to see that each and every stay meets or exceeds your expectations.

Best regards,

Altan ALTIPARMAKOGULLARI

Front Office Manager

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Crystal Sunrise Queen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sunrise Queen in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sunrise Queen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crystal Sunrise Queen scoort een 9.24 uit 10 op basis van 410 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: