Beoordelingen Hotel Crystal Sunrise Queen*****

18 april 2014

Crystal Sunrise Queen*****
229 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Crystal Sunrise Queen*****
Bingesik Mevkii Side Kumköy Yolu, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sunrise Queen***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sunrise Queen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Crystal Sunrise Queen scoort een 9,1 uit 10, op basis van 229 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sunrise Queen***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sunrise Queen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Crystal Sunrise Queen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 231 vakantiefoto's van Hotel Crystal Sunrise Queen***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Crystal Sunrise Queen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Crystal Sunrise Queen***** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,6
8,3
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Zeker voor herhaling vatbaar."vertalen
boutje
8,0

26-10-2013 Een prachtige accommodatie, grote tuinen, verschillende zwembaden. Speciale zwembaden voor volwassenen ( buiten en binnen) veel bars en restaurants. Een hele gezellige sfeer, vooral in de lobby. De bediening is vriendelijk en alert. Kamers groot en schoon met waterkoker op de kamer. Gratis kluis en goedgevulde minibar. Wifi in de lobby, in de kamer en soms bij het zwembad.
Het eten is goed, lekker warm, maar niet verrassend.

met partner, 2013
"Sprookje aan Turkische riveiera!!"vertalen
Bert en Ursula Garn...
10,0

18-10-2013 Zeer goed hotel, schitterende omgeving, voortreffelijk eten, vriendelijke mensen , mooie, hygienische kamers, goede animatie!! Toppie!!

met partner, Okt. 2013
"Heerlijk tot rust gekomen"vertalen
Daphne
7,0

13-1-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Eten goed, kamers goed, bediening, service allemaal goed.
Het hotel en de kamers zijn iets of wat verouderd, maar niet storend.
Het is er erg groot, dus de eerste dagen even puzzelen waar je allemaal moet zijn, maar dat heb je gauw genoeg door.
Gratis WiFi.

Ook leuk om het waterpark te bezoeken in het hotel ernaast, ook van crystal. Kun je gewoon naartoe met je bandje.
Super goed strand en zwembaden en goed te bereiken. Enkel was het water meegegaan koud van het zwembad. Brrrrr

Oversteken vanaf het hotel heb je leuke souvenierswinkeltjes. En Side zelf is ook erg leuk om te bezoeken. Oude ruïnes en winkelen. Erg prettig winkelen.. Er wordt niet aan je getrokken oid. Ook nog super lekker gegeten bij een modern restaurant voor een leuk prijsje.

Totaal geen nare ervaringen gehad!

"Leuk maar geen 2e keer! "vertalen
Jan & Helga
6,0

20-9-2013 Bij aankomst laat in de avond leek het allemaal niet stuk te kunnen, niets is echter minder waar….

Bij de eerste ochtend bleek het hotel aardig in verval te zijn geraakt, veel is verouderd en kapot, onderhoud wordt weinig of niet meer gepleegd, geruchten gaan ook dat er groot onderhoud komt einde van dit jaar. Onze kamer met zeezicht (€ 126 extra) op de 4e verdieping had een mooi uitzicht echter de douche lekte behoorlijk, schuifdeur van de klerenkast continu uit de rail, airco werkte half, etc, etc, Het ontbijt, lunch en diner buffet zijn in eerste oogopslag erg uitgebreid en helemaal geweldig, echter na 4 van de 10 dagen smaakt veel hetzelfde ondanks het feit dat er voldoende variatie is. Dress code!, lijkt ons ook niet echt noodzakelijk, dit wordt overigens door een enkeling ook genegeerd.

"Privileges"vertalen
Jesper Soetens
5,0
8,0

20-9-2013 Fijn verblijf gehad in Crystal Sunrise. Mooie ligging aan het strand, geen gevecht voor zwembadbedjes en heerlijk eten.
Helaas werkte de airco niet op voldoende op onze kamer waardoor we
' s ochtends ons bed uit dreven.
Wij hadden de indruk dat de gasten die regelmatig terugkomen in het hotel, een betere service kregen dan bij ons het geval was. We hadden het gevoel dat wanneer je fooi gaf, je vriendelijker behandeld werd. Vooral aan de receptie waren de medewerkers erg kortaf. We mistte de gemoedelijkheid.

met vrienden, Sept. 2013
"Was weer super"vertalen
wil uit venlo
9,0

18-9-2013 2012 geweest en September 2013 geweest.
was weer super.
ligging prachtig, eten keuze genoeg en lekker,personeel vriendelijk.

met partner, Sept. 2013
"Fijn hotel, wel wat verouderd."vertalen
A.Dekker
8,0

3-10-2013 Een heerlijk relaxte plek om vakantie te vieren. Er zijn veel verschillende terrassen waar je kan zitten voor koffie of een drankje. Het uitzicht is schitterend! Eten is prima, af en toe was het te koud vooral als een bak meer dan half leeg was, maar dat is denk ik niet te vermijden bij een buffet. Wij hebben het lekkerst gegeten bij het Italiaanse specialiteitenrestaurant.Ook het Old Friends Dinner was heel goed, daar werden wij voor uitgenodigd terwijl het eigenlijk bedoeld is voor gasten die al eerder daar waren. Wat niet zo netjes was, is dat wij hadden geboekt voor een zeezichtkamer en dat die niet meer beschikbaar bleek te zijn. Wij hadden geluk werd er gezegd, want wij kregen nu een upgrade naar een duurdere terraskamer. De kamer was prima hoor, maar de prijs is gelijk aan een zeezichtkamer. Een beetje boerenbedrog dus, het was al laat in de avond, waarschijnlijk hadden ze geen zin in gezeur!

met vrienden, Aug. 2013
"Goed hotel"vertalen
J.DE jONG
8,0

11-9-2013 Prima hotel. Goede ligging aan de boulevard. Heerlijk aan het brede strand van Side. Voldoende bedjes. Eten grandioos. Ruime kamer, goed schoon. Vriendelijk personeel. Voor ons persoonlijk wat te groot en onoverzichtelijk. We waren regelmatig de weg kwijt en dat werd beaamd door andere gasten die daar ook last van hadden. We hadden een mooie kamer aan de zijkant van het grote gebouw en moesten daardoor heel wat meters maken op een dag. Ook veel trappen.Voor ons niet zo erg maar minder geschikt dus voor mensen die slecht ter been zijn. Twee kritische kanttekeningen, de witte huiswijn was verbazingwekkend beroerd en de verlichting s avonds tijdens het eten buiten was dusdanig slecht dat we niet goed konden zien wat we nou op ons bord hadden liggen. Verlichting alleen langs de rand maar in het midden niks. Voor de rest niks dan lof.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heel goed!! zeker een aanrader"vertalen
renas
9,0

4-10-2013 Overall zijn we met twee jonge kinderen heel erg tevreden. zeker een aanrader.
Minpunten:
- bij drukke dagen te weinig personeel
- overwegend veel oudere Duitsers
- Live muziek was met name voor de seniorenpubliek
- veel gladde vloeren hier en daar

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Diana
8,0

23-8-2013 Het is een zeer mooi en groot hotel. Genoeg zwembaden en ligt aan een privéstrand. Altijd wel een bedje met parasol beschikbaar, het is niet echt noodzakelijk om om 8 uur wat te reserveren.
Kamer met uitzicht op zee zag er mooi en schoon uit, grote badkamer.
Eten was goed, genoeg keus en vriendelijk personeel.
Met de Taxi 5 min. van Side en in directe omgeving ook genoeg winkels.
Zeker een aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?